Cross GRX 8 M mtb

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2015 (frissítve: 2015.05.)
  • Listaár: 134.900 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

Kakesz avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

- Acerához mérten nagyon jó hátsó váltó

- Kényelmes váz geometria

- Széles kormány

- Nem tör az ülés, nagyon kényelmes

- Kenda külsők kis ellenállásúak, földúton is helyt állnak

Hátrány

- Finoman fogalmazva is méltánytalan teleszkóp

- Csúszós markolat

- Az első váltó nagyon lomha

- Gyengus első fék

Tapasztalat

1200 km-en vagyok túl ezzel a csudajó kerékpárra, ez év májusában vásároltam. Használata elég vegyes, Bükkbe járok vele, műúton és földúton egyaránt. Életem legjobb döntése volt 29 er bringát venni, számomra nagyon kényelmes ( 190 cm vagyok ), annak minden előnyével, ezeket most nem taglalnám. 

 

Előnyök:

Hatalmas meglepetés volt számomra a hátsó váltója, Acerákhoz képest kimagasló, de azért nem egy Deore. Nem szereti ha terhelés alatt váltasz vele, de egy kis előre gondolkodással úgy gondolom ez nem jelenthet problémát. :) Nagyon pontosan gyorsan vált, utánállítanom nem kellett még, nem változott a viselkedése május óta. Az előző vásárló panaszkodott az ülésre, úgy látszik ezt embere válogatja, mert nekem nagyon kényelmes hosszútávon is.A külsők nagyon jól gördülnek, földúton is jók, nagyon dagonyázni azért nem lehet velük.

Hátrányok:

Az első teleszkóp szimeringek nem működnek megfelelően, mindig zsíros a becsúszószár, tudjuk hova vezet ez. Már most kotyog a villa behúzott első féknél, állóhelyzetben. Az igazsághoz hozzátartozik hogy vettem rá egy nagyobb első féktárcsát, amit nem igazán lehetne, jövőre mindenképp beruházok egy jó első villára. Nagyjából 95 kg vagyok, felülök a bringára és a 75 mm rugóútból azonnal leül úgy 30 mm-t. Alig marad tehát rugóút, viszont innen meglepően kemény lesz, olyannyira hogy még sohasem sikerült leütnöm. 

A markolat nagyon csúszós izzadt kézzel, mindenképp csereajánlatos. Az első váltót össze sem lehet hasonlítani a hátsóval, nagyon lomha, szerencsére ritkán kell használnom. A gyenge első fékre megoldás egy nagyobb tárcsa, viszont az magában hordozza a teleszkóp cseréjét, az előbb leírtak miatt. 

 

Összességében nagyon jó  társ, lehet gyilkolni is, mindenképp pozitív az összkép, több és a fontosabb pontokon jó tulajdonságai vannak, ha DH-s célra is szeretnéd használni, az előbb írt cseréket mindenképp ajánlom.

Ár érték arányára csak azért adtam 5-öst mert sikerült jóval olcsóbban megszerezni mint az előző kolléga.

Erre ajánlom

XC, enyhe DH

Ennyiért vettem
115 000
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Endreas avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- 29-es, így személy szerint nekem kényelmesebb, mert magasabb, illetve gyorsabb

- Széles kormány

- Jó ár-érték arány

- Jó a megjelenése, főleg a fekete és a sötét szürke

Hátrány

Május 7 óta koptatom, de eddig nem tapasztaltam negatív tulajdonságot. A nyereg kényelmetlen, de azt ki lehet cserélni az a legkevesebb.

Tapasztalat

Túl vagyok az 1000 kilométeren (2015.08.18.) Meghibásodást nem tapasztaltam. 

A fékek jól fognak, a váltók pontosan váltanak, a lánc nem ugrál. Ha a kormányt elengedem, akkor egyenes vonalba halad tovább a kerékpár és nem húz egyik oldalra sem.  Nem fárasztó a tekerése.

Én egy alap kerót vettem, de felszereltem pár kiegészítővel és úgy még pofásabb lett. Legjobban a csomagtartó kinézetétől tartottam, de viszonylag feldobta a kerót. Igaz számomra praktikus munkába járáshoz. De túrázáskor se jön rosszul. Nem túl drága a kerékpár, így bátram tudom ajánlani bárkinek, aki napi szinten teker vagy hosszú túrára megy.

Erre ajánlom

Városi közlekedéshez a hétköznapokra, illetve rövidebb és hosszabb távú túrázgatásra, akár szilárd útburkolaton, akár terepen.

Ennyiért vettem
134.000
Csatolt képek
Cross GRX 8 M  2015 mtb
Cross GRX 8 M  2015 mtb
17 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Alumínium


méretek:
  • 46 cm
  • 51 cm
  • 56 cm

 
színválaszték:

Neonzöld


villa (teló):

Suntour SF14-M3030-P 29


Meghajtás

hajtókar:

Shimano AFCM171C244X3


lánc:

KMC Z72


fogaskoszorú:
Shimano Acera,

CS-HG200-9 11-34T


középrész:

VP-BC73 118.0 mm


első váltó:

Shimano AFDM190M6


hátsó váltó:
Shimano Acera,

RD-M390


 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

Xerama PVC SP-872N


Kerék

felni:

CRX6 Duplafalú 32H, 559x21


első agy:

Shimano HB-RM33B 32H CL QR


hátsó agy:

Shimano FH-RM33BZB 32H CL QR


külső gumi:

Kenda K1104A 29*2,10"


Irányítás

kormány:

HL MTB-AL-152FOV


markolat:

Velo VLG-311


kormányszár:

HL TDS-D364-8FOV


Fék

tárcsafék:

Shimano ABRTX805FURL


 
fékváltó kar:

Shimano ST-EF51


Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Cross GRX 8 M termékkel kapcsolatban: