Csepel Woodlands Pro 29 2.1 mtb

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.04.)
  • Listaár: 199.900 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




Nakong avatar
2 vélemény
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2018, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

- Külső gyártók alkatrészei olyanok mint más külön alkatrészenkénti egyéni tesztekben.
A tárcsafékek, a hidraulikus teleszkóp, ami menet közben rögzíthető, a váltók mind jól teljesítenek. Kényelmes használni ezeket.

- Kettő rögzítési ponton lehet két kulacsot rátenni, melyekből én így szerszámosként tudom használni az egyiket.

- Méretéhez képest nem túl nehéz a váz, és nem annyira nehéz fordulni vele.

- Az ára elfogadható.

 

 

 

Hátrány

- A láncot nem írom hátrányként, mert annak elszakadása szerintem csak az összeszerelés bénaságán múlt.

- A vázfestés gyenge, könnyen sérül (de lehet csak nálam)

- Az Alu hajtókar hajlamos nagy erőhatásokra deformálódni a hajtómű tengelyén.

- Túl nagy külsőt nem lehet rátenni.

 

Tapasztalat

A Csepel márkára mondhatnám, hogy végre egy magyarnak jóféle magyar bringát szerkesztettek, de sajnos nem teljesen vagyok megelégedve vele. Minthogy Pro 2.1 verziót választottam, szerettem volna a terméket is ilyen szinten kapni, ami sok beépülő alkatrész tekintetében meg is kaptam, de nem teljes egészében.

Kezdem a lánccal, mert első negatív élményem azzal kapcsolatban történt. Az első 50 km-en beül egyszerűen elszakadt. Eleve nem oldható patent szemmel volt végtelenítve, hanem össze volt sajtolva. Azt nem tudom, hogy már eleve az eladó boltban sikerült ilyen szerencsétlenül összerakni, vagy selejt volt eleve a lánc, de akkor is elszakadt. Szóval némi netes patent keresgélés után oldódott meg ez a probléma.
(Itt megjegyzem van garancia a bringára, de pár forintos dolgokért nem rohangálok 80 km-eket a boltig.)

Egyébként a pedál volt az amit először cseréltem rajta, de az nem a gyári használhatatlansága miatt, csak volt egy jobb verzióm.

A következő a váz festése. Mindenképp kell rá valami védelem, mert a kavicsfelverődést, bowden vezető csövek súrlódását, kulacs koppanását nem tolerálja. Ezt áttetsző vázvédő fóliákkal oldottam meg a kényes helyeken.

Jön a kedvenc hibám, ami a Csepel fémjelzett balos alu hajtókarral kapcsolatban jelentkezett. Megcsavarodott a szögletes tengelyvégen pont olyan mértékben, hogy a rögzítőcsavart szépen lassan minden hajtásnál tekerte kifele. Ezt a hibát úgy tudtam tartósan orvosolni, hogy acél hajtókart és új rögzítőcsavart raktam rá.

A defektálló folyadék használatával eddig defektem még nem volt, a külső persze kopik rendesen. A váz kialakítása, valamint az első váltó vázon való elhelyezkedése miatt egyébként ne reménykedjünk 2.1-esnél nagyobb külső rászerelésében.

Eddig mindössze ennyit tudok összegezni kb. 1000 km használatot követően.

Egyébként szeretem, jó bringa. Pofásan néz ki. Lehetséges, hogy kevesebb használat mellett kis szerencsével másnál nem fognak előjönni az általam leírt problémák.

Frissítés:

(+200 km után) jutott eszembe már csak azért kapott 2.1 verziószámot mert frissíteni kell... :D Szóval a középrészt  legalább octalink-esre kell váltani. Remélem még pár szász km után már lehet, hogy 2.9 lesz :P

Erre ajánlom

Végül is hegyen, sík terepen, aszfalton, terepen is teszi a dolgát, de nem egy verseny bringa. Inkább úgy mondanám saját magad legyőzésére jó.

Ennyiért vettem
195000
12 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

7005 alu


méretek:
  • M
  • L

 
színválaszték:
  • sötét zöld
  • világos kék

villa (teló):

Suntour XCT MLO Lock-Out, 100mm


Meghajtás

hajtókar:

Csepel WAK Alu, négyszögtengelyes, 175mm, 42/32/22T


lánc:

KMC Z-99


középrész:

Monoblock


első váltó:
Shimano Altus,

FD-M371


hátsó váltó:
Shimano Alivio,

Shadow RD-M4000


Kerék

felni:

Csepel W.A.K. 29” duplafalú felni, Shimano HB-RM33 CL tárcsaf., gyorszáras


külső gumi:

Schwalbe Rapid Rob 29 ×2,1”


Irányítás

váltókar:

Shimano Altus SL-M370, 3 ×9sp


kormány:

Csepel Paragramm 31,8/700mm/9°, alu


markolat:

Csepel Paragramm Bolt, 130mm


kormányszár:

Csepel WAK 31,8 ×75/90/105 mm 7° Alu


kormánycsapágy:

Csepel WAK, 1 1/8”, Félintegrált


nyereg:

Csepel WAK Sport


nyeregcső:

Csepel WAK, alu 27,2 ×400mm


Fék

tárcsafék:

Shimano BR-M355 tárcsafék


 
féktárcsa:
  • 180mm CL tárcsa (első)
  • 160mm CL tárcsa (hátsó)

tömeg:

14,5 kg


 
további információk:

nyeregcső bilincs: Csepel WAK, 31,8mm


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Woodlands Pro 29 2.1 termékkel kapcsolatban: