Cube Aim mtb

15 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.02.)
  • Listaár: 149.990 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




__opp__ avatar
23 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

A biciklim a gyári felszereltségből csak érintőlegesen kapott a megvásárlás pillanatában, ezért nem teljesen tudom az eredeti felszereltséget véleményezni!

A gyári XCM teleszkóp sajnos szigorúan hobbi, hétvégi tekerésekhez elegendő, gyenge terepre, de szép :D A vázhoz festett villa, remekül mutat, de itt ki is fogyott a jó tulajdonságokból.

A gyári fékváltókar, remekül végzi a dolgát, én a szerintem ronda kialakítás és az olajos tárcsafékre cserélés miatt cseréltem le, de a működése kifogástalan volt! A kormány szerintem optimális szélességű(nekem) :), és kellően merev XC-hez! A hajlított kormány lehetővé teszi, hogy a számunkra legkényelmesebb poziícióba állítsuk be az irányító szervet! A markolatok jók, nem is bántottam őket! A stucni hossza nekem pont jó volt!

A váz a fehér-kék-sötét,mélykék, színösszeállításával, szerintem egyszerre szolíd és elegáns, de mindenképp vagány és talán uniszex! De leginkább mocskos jól néz ki :) Erős, szép geometriájú, elfogadható minőségű varratok inkább díszítenek, mint rontanak a vizuális élményen! A festés-lakkozás szerintem jó minőségű!

A gyári kerekekről nem tudok mit mondani, lecseréltem a kerdetben bowdenes tárcsafék miatt. A gumik viszont maradtak és a Smart Sam tappancsok bizony nagyon jól teljesítenek, ha a tömegüktől eltekintünk! Igazi univerzális mindenes! Ezért nem is kiemelkedő, de semmiképp sem gyengék a menettulajdonságai!

A gyári fékek, nem tudom hogy szolgálnak... De gondolom komolyabb "DH-t" nem kell bevállalni...

A nyereg Rövidebb távon kényelmes és szintén a bicó dizájnjához lett alakítva, sajnos fél vé aktív használat után elég viseltes lett és ki is ültem a kemény 75 kilómmal... Hosszú távon 80km felett kényelmetlen volt mindig...

Az alivio váltó rendszer tökéletesen működött még sárban és erősen poros "kirándulások" után is. Pontos, gyors,halk! Ennyi pénzért?! pont jó! Egyedül annyi a negatívuma, hogy mocskos ronda!!! A fogsorok jók, nem kopnak gyorsan ezt több mint 6000 km után is elmondhatom! A lánccal remek összhangban teszik a dolgukat!

A hajtókarok jók, kellően merevek, csak a tömeg adatok elkeserítőek, bár ez nem egy Hi-tech bicó, ne várható el komolyabb felszereltség ennyi pénzért!

Mindent összevetve remek élményt nyújt hobbi tekerésekhez, de kisebb fejlesztésekkel, még versenyezni is alkalmas! A bicikli remek ár / érték arányú, minőség! Csak ajánlani tudom, de ha van lehetőség elsőnek az első villát cseréljétek le, az csak nehezéknek jó :) A többivel nem lesz gond!

Hátrány

Suntour XCM teleszkóp!!! Alacsony minőség, a keró szégyenfoltja!

A ronda alivio váltó! Inkább egy Deoret tetttek volna, kifizettem volna! :D

Kicsit nehéz alapsúly...

Ennyiért vettem
160E Nem gyári...
31 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Aluminium Lite, AMF, Internal Cable Routing, Easy Mount Kickstand Ready


anyag:

Alumínium


méretek:
  • 14"
  • 16"
  • 18"

 
színválaszték:
  • Fekete-fehér
  • Zöld-kék

villa (teló):

SR Suntour XCT, 100 mm


Meghajtás

hajtókar:

Shimano FC-M311, 42x32x22T, 170 mm


lánc:

KMC Z7


fogaskoszorú:

Shimano CS-HG200, 12-32T


középrész:

VP BB


első váltó:

Shimano FD-M313-M6, Downswing, 31.8mm


hátsó váltó:

Shimano RD-M360


 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

MTB


Kerék

felni:

Aluminium Lite, V-fékes


első agy:

Cube Aluminium


hátsó agy:

Cube Aluminium


külső gumi:
Schwalbe Smart Sam,

Active 2.1"


Irányítás

váltókar:

Shimano SL-M310, Rapidfire-Plus


kormány:

Cube Rise Trail Bar, 660mm


kormányszár:

Cube Performance, 31.8 mm


kormánycsapágy:

Cube No.10


nyereg:

Cube Active 1.1


nyeregcső:

Cube Performance, 27.2 mm


Fék

 
féktest:

Promax V-fék


fékkar:

Promax


tömeg:

13,5 kg


 
további információk:

Cube varioclose nyeregcső bilincs


Cube logó

Cube márka bemutatás

A Cube egy német kerékpárgyár, mely bár országúti, gyermek, túra, és városi kerékpárokat is készít, főleg hegyikerékpárjairól vált ismerté. A céget 1993-ban alapította Marcus Pürner, az apja asztalosműhelyében, egy 50 m²-es területen. Mára a termelési terület 20.000 m²-re nőtt, és 33, főként európai országban kaphatóak a gyár kerékpárjai, de még mindig a németországi Waldershof-ban folyik a gyártás.

A cég hitvallása szerint közönséges kerékpárokat gyártani nem a Cube stílusa. A bringák tervezését az elhivatottság, és a versenysportban, valamint a tesztpilóták által szerzett tapasztalat motiválja. Törekszenek arra, hogy a felhasználási módnak és a felhasználói célcsoportnak leginkább megfelelő geometriát, alkatrészeket, és részletmegoldásokat alkalmazzák. A prototípusokat laborban és élesben egyaránt kemény próbatételnek vetik alá, mielőtt a boltokba kerülnének.

A Cube több versenycsapatot is támogat, többek közt Bike Junior Team-et. A csapatban részt vevő fiatalokat nem csak a versenyekre készítik fel, és viszik el őket, hanem minden evvel járó oktatásban is részesítik őket, kezdve a szponzorokkal való kommunikáción, a közösségi szerepléseken át a fotózásokon való viselkedésig. Ezen kívül nagy hangsúlyt fektetnek a doppingmentes sportszemlélet kialakítására, és az eszerint gondolkodó utánpótlás kinevelésére.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Milyen kerékpárt vegyek 150000Ft alatt? Cube? Giant? Trek?
2 válasz
utolsó: 2013. júl.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Cube Aim termékkel kapcsolatban: