- Jól fogó, elöl 180-as, hátul 160-as tárcsafékek.
- Az abroncs és a tárcsafékek kombinációjával salakon durván jól tapad. Az első fékkel akár még stoppie is megy salakon, ami azért elég nagy szó. Aszfalton suhog/sír a gumi, ami nekem nagyon tetszik. :)
- Teló jó, állítható, de ki nem lehet kapcsoni sajna. Ez nem olyan nagy baj, de néha jól jönne ez a funkció is.
- "Hegyet" másztam vele (13%), nem mondom, hogy nem fáradtam el, de tökéletesen vette az akadályt. elöl 2 hátul 3-ban simán fel lehetett menni
- Lejtőn való viselkedése nagyon jó. Terepen szoktam száguldozni vele és fék nélkül sem esés gyanús. Nem csörög-zörög, pedig vannak aránylag nagy kövek, buckák
- Megbízható ez a kis gép, egyetlen egyszer volt egy kis gigszer eddigi pályafutása alatt, amikor nagy szükség lett volna rá, és majdnem buktát nyomott.
- A váz méretezése korrekt, és ez volt az egyetlen bicaj a "környéken", aminek a vázmérete megfelelő volt a magasságomhoz: 195 cm magas vagyok és ehhez egy 21 col magasságú váz tök kényelmes. Ugyan olyan vagyok mint egy átlagos magasságú emberke az átlagos méretű bicajával, csak kicsit nagyobb-ban :)
- A Shimano Acera váltó hagy némi kívánnivalót maga után. Ha ledöntöm a földre a bicajt akkor néha elállítódik és máris ketyereg, nem veszi be a sebességet, magától elvált stb. Az a szerencséje, hogy ez könnyen orvosolható, akár a helyszínen is.
- A Vera abroncsok kissé puha gumiból vannak. Értem ezt úgy, hogy egy kicsivel többet kell bele rakni, mint pl a Csepem gumijába. Kb 4 bar kell bele, mert ha nem rakok bele ennyit akkor városban az útpadkák veszélyt jelentenek a felnire. Kicsit nagyobb sebességgel a hátsó kerék nekicsattan a padkának, és mivel a gumi nem nyeli erőt, hanem összenyomódik, a felni kap egy nagy ütést. Ha ez sokszor előfordul, kiadós 8-ast beletehetünk angyalomba. (nem igazi hátrány, inkább csak megjegyzés)
Az egyetlen forgalmazó itthon, a Hervis. Ezzel semmi baj nem lenne, mert rendesek, segítőkészek a boltban, DE: Nem tudtak vigyázni a bicajra (nem tudom, hogy minddel így bánnak, e vagy csak ez az egy volt kivétel). Már mikor odaértünk és kipróbáltam a bicajt, láttam, hogy a vázon a vízszintes részen felül (hirtelen nem jut eszembe ennek a neve) egy ütés van, amiben sikeresen lejött a festék, illetve egy karcolás. Az ütés nyom ugyan ennek a felső résznek az alján is megtalálható. Ezt a boltban szerviz közben észrevették, és 5000 ft kedvezményt biztosítottak, tehát mondhatjuk, hogy végül is jó fejek voltak.
Update ('14. 05. 17.): Pedál cserélve Wellgo LU-A18-ra
Egy kis videó róla: https://www.youtube.com/watch?v=z8FwtEzPQpo
Képek: http://foto.testbike.hu/index.php?p=showgl&gid=14586&pp=usrgl&uid=78027
Inkább terep, mint aszfalt. Ha magas vagy és strapabíró montit keresel, talán ez álmaid bicaja.