- Egyszerű használatra olcsó volt,
- de mégsem egy áruházi életveszély.
- A váz nem fárszt
- Kisebb bohóckodásokban benne van.
- Narancs-grafit festés el lett találva.
- Hátsó terepgumit 500km alatt ledaráltam de aszfalton hajtottam.
- 130kg testsúlynál az első teleszkóp nagyon szenved.
- Nyeregből kiállva ha rossz helyre váltottam azért érezni, hogy csavarodik gyorsításnál
- Erőtljes hajtásnál a műanyag belsejü fém kerülettel rendelkező pedál megfáradt.
- Hátsó keréken a küllő eltört a ráfnál.
- 130Kg-t lassan állít meg a V-fék, esőben gyakorlatilag nincs lassítás.
Nem 130 kg-s testsúlyra (plusz mondjuk 10 kiló a hátizsákban) és nyomatékból hajtásra van tervezve. Törött hátsó küllő, megviselt első teleszkóp, slickre kopott terepgumi(aszfalton 600km), törött műanyag pedál. Defekt is volt dehát ez általános. Normál méretű embernek, értelmesen használt váltással ezek a hibák nem jönnek elő. A bicikli irtózatosan jó. 130kghoz kicsit jobban igazítva lecserélt első telóval, pedállal, újrahúzott küllőkkel és egy tartalék belsővel élvezet vele menni.
Városba járkálni szinte bárhova, gyengébb minőségű közúton nagyobb távot kényelmesen meg lehet tenni vele. BKV-t váltja ki nekem, 1 óra szöszmötölés helyett 25 perc kényelmes vagy 20 perc erős tekerés. Terepre csak módosítva.