Giant Boulder mtb

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.10.)
  • Listaár: 87.000 Ft

Giant Boulder SE kerékpár (26x2,1)
58.000 Ft
új árához képest: -33%

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

Bence5 avatar
1 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Sokáig bírta a teló, egy SR Suntour XC, fékei rendben voltak, Sram hátsóváltó volt rajta gyárilag, szépen muzsikált, hajtókar kinyírhatatlan, kormánycsapács máig jó, és benne is maradt.
Jó ár érték arány
A váz kinyírhatatlan, 2-szer csapódtam frontálisan oszlopnak, fának, (mentő, kórház, műtét, benntartás 2 hónap betegszabi) de a váznak semmi baja, kizsinóroztuk. Repedés gyanúja se lépett fel

Hátrány

Nincs rajta hátul tárcsafék felfogatás. Gyárilag menetes agy hátul, és szimplafalu felnik.

Tapasztalat

Lényegében 98%.ban átépítettem, meg merem kockáztatni, hogy az enyém a világ legjobb Giant Bouldere.
-RockShox Tora u-turn 302, 130-as rugóúttal 32-es becsószóval
-Avid DB1 tárcsafék elől 180-as tárcsával
-Sram GX váltás 1x10
-Sram X5 hajtás
-Tubeless WTB kerékszett.
És most viszem és felheggesztetem rá a hátsó tárcsafékfüleket.
2008-ban vettem, MTB maratonokon indulok vele, eddig sikerrel

Erre ajánlom

Gyári modellt kissrácoknak ajándékba, vagy felnőttelnek túrázgatásra, városi rohangálásra

Ennyiért vettem
59000
Mért tömeg
12400 g
Csatolt képek
Giant Boulder mtb
Na igen, kicsi se hasonlít a gyári képre
Giant Boulder mtb
A hajtás váltás
Giant Boulder mtb
Egy kis összehasonlítás
Szerinted hasznos?

magyarosisandor avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Rendkívül masszív váz!  nagy embereknek is jó bringa (195 cm )! egy kis tuningal komoly bringát lehet belőle csinálni!

Váltó  pontos!, masszív az  egész cucc!

 

Hátrány

az első teló , a hátsó fék kuka rajta, mivel én két nap után lebontottam egy taxi elejét vele ezért nem nagyon tudtam kipróbálni a pedált meg monoblokk részét ,meg a hátsó  kereket sem , az mind cserélve lett , !! de a váznak semmi baja nem lett!

nincs hátsó tárcsafék fül!

Tapasztalat

eddig olyan 5000 km t mentem vele , én meg vagyok vele elégedve ! meg az elején a Giant embléma is SZÉP!

 

Erre ajánlom

terep (xc) , városban minden további nélkül ( kátyus utakon gyorsabban mehetsz vele mint a futárok!)

Ennyiért vettem
700000
Csatolt képek
Giant Boulder  2008 mtb
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

SAFYX1 avatar
SAFYX1
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
AZ ÁRA ,A NEVE , JÓ A VÁZ ,AZ ELSŐ FÉK,A VÁLTÓ csendes és jó (az árához)!kényelmes és megbízható!!!
Hátrány
hátsó fék állandóan elmászik gyakran kell utánlőni..a villa jó csak nekem hamar elkezdett kotyogni de ez "én" (használat)!a felnik amiket kaptam HÁT...az csere.
Tapasztalat
nagyon agressziven használtam a bp-i szar utakon..rohamgyorsan ide-oda, karbantartásmentesen,ezt fél év alatt érzékelte,de simán nem gáz .!!! KLASSZ JÓ BRINGA ÉS MEGBIZHATÓ ÓLCSÓN!!!!(enyémet ellopták- vigyáznikellrá....):-)
Erre ajánlom
mindenkinek NORMÁL mindennapi használatra ,sövényes kis túrákra hibátlan..
Ennyiért vettem
68000
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Spiky avatar
Spiky
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Hobby kerékpárnak kiváló, bár attól még hogy GIANT, elég gyenge kivitel, dehát az ára ezt tükrözi is. Először a gumiköpenyt dobtam le róla, mivel alföldi huszár vagyok így felesleges volt a gyári terepmintázatú gumit hajtani, mikor az esetek 90%-ban aszfalton tekerek. Most van folyamatban az első fék mechanikus tárcsafékre cserélése, ami egy AVID BB5 lesz, valamint a gyenge gyári felnik cseréje. De hamarosan monoblok csere is esedékes lesz, mert már az is kezdi megadni magát. A váltókkal meg vagyok elégedve, szépen pontosan vált, pedig a legolcsóbb SRAM van rajta. A nyereg sem rossz, alapgéphez képest jó.
Hátrány
Tárcsafék hiánya, hátra nem is szerelhető. Monoblok már 400 km után elkezdett ropogni, sercegni : A felni is elég gyenge, nem duplafalú, a hátsó felni végtelenítése pl nincs rendesen összehozva, így fékezésnél ráz, könnyen megy bele 8as.
Tapasztalat
Ezzel a pár upgrade-el amit végrehajtottam/ok rajta, egész jó kis hobby kerékpár válik belőle.
Erre ajánlom
csak hobby kerkezésre, de arra megfelelő. Egy TECSÓ gazdaságosnál mindenképp jobb.
Ennyiért vettem
69000
9 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

AluxX alumínium


anyag:

Alumínium


méretek:
  • 17
  • 19
  • 21

villa (teló):

SR Suntour XCT


Meghajtás

hajtókar:

Shimano TX70


első váltó:

Shimano C50


hátsó váltó:
Shimano Acera
 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

Acél


Kerék

felni:

Alumínium


első agy:

Alumínium


hátsó agy:

Alumínium


külső gumi:

Kenda 26x1,95"


Irányítás

nyereg:

Giant


Fék

 
féktest:

Tektro


 
fékváltó kar:

Shimano EZ-Fire


tömeg:

14,3


Giant logó

Giant márka bemutatás

”RIDE LIFE. RIDE GIANT.”

A Giant-ot a kerékpárgyártás központjában, Tajvanon alapította, King Liu, 1972-ben. A cég ekkor még más nagy márkáknak gyártott, majd 1981-ben saját márkás kerékpárokkal tör be az európai és észak-amerikai piacra. Mára több mint 12000 viszonteladó partnerrel rendelkezik világszerte.

A Giant első, jó minőségű, ugyanakkor elérhető árú chromoly vázai révén a bringások egy szélesebb köre ismerhette meg a kerékpározás egy egészen új szintjét. A cég a kezdetektől fogva fejleszti alumínium, és kompozit alapanyagait, az első elérhető árú karbon csöves kerékpár, az 1987-es Cadex 980 C is az gyár nevéhez fűződik.

A technológiai fejlesztésekben is az élen jár: neki köszönhető többek közt a kompakt országúti geometria 1997-es bemutatása (hátrafelé lejtő felsőcső, mely nagyobb merevséget, ezáltal jobb irányíthatóságot, és kisebb tömeget tesz lehetővé), mely rögtön két Tour De France dobogót is hozott, és 2004-től a Maestro felfüggesztési rendszer, mely egy hegyikerékpároknál alkalmazott teljesen fék-független rugózási megoldás.

1995-ben a márka megalapítja az első mtb csapatát, többek közt a legendás John Tomac és Rune Hoydahl részvételével. A márka versenyzői (pl. a Rabobank csapat) azóta is világbajnokságokat nyernek. De a legfontosabb, hogy nem csak versenyeket nyernek, hanem az életük részének a kerékpározást választó emberek szívét is. A Giant hiszi, hogy ez a választás hozzávezet a világ jobbá tételéhez.

A kínálatban a hagyományos mtb, országúti, trekking és városi kerékpárok mellett szerepelnek hibrid, azaz elektromos rásegítésű kerékpárok is. A hölgyekre is gondol a cég, nekik szánja a Liv/giant név alatt futó bringákat, mely a 3F (Fit-megfelelés, Forma, Funkció) elve alapján tervezve minden stílusban kínál választékot.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Giant Boulder termékkel kapcsolatban: