GT Avalanche 3.0 V mtb

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.04.)
  • Listaár: 120.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

novbianca avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Ár/érték arányban egy szuper első bringát kaptam! Külső megjelenése minden tekintetet magára vonz, pedig egyszerű fehér színű! Kormánya széles, kényelmes! A teleszkópok jól működnek és a terepgumik rajta szuperek! Jó párszor megmentett a stabil jó tapadású gumi a kicsúszástól!!!! Fékek szuperül működnek!!

Hátrány

A legnagyobb hátránya számomra a váltó! Azt hiszem ezt fogom a leghamarabb cserélni! Kicsit nehézkesen vált!!! Illetve a Gt-ékre jellemző vázgeometria miatt, elég nehéz egy kerékpáros biciklitartóra ráhelyezni!!!

Tapasztalat

Összességében szerintem tökéletes kerékpárt vettem első bringaként, nagyon meg vagyok elégedve a GT Avalanche-vel!!!

Erre ajánlom

Könnyű terepre, földutakra!

Ennyiért vettem
99900
Csatolt képek
GT Avalanche 3.0 V  2011 mtb
GT Avalanche 3.0 V
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gergo55 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Milyenek a kerékpár főbb részegységei: fék-, váltórendszer, hajtás, teleszkóp; melyek szorultak először cserére? - Fék cserére szorul ezen a GT mtb-m, a váltó gyenge,hajtás türhető, teleszkóp a legjobb dolog az egészben

Hátrány

Kormány.. rövid,lapos
Váltók: pontatlanok
szar a lánc feszitése
 

Erre ajánlom

Freeride, Városban tekerés

Ennyiért vettem
107000
Csatolt képek
GT Avalanche 3.0 V  2011 mtb
10 olvasó 30%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sestertius avatar
5 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- A kerékpár nagyon stabil, nálam talán azért is, mert 16,5" a váz mérete, tehát alapvetően alacsony,

- A szín összeállítása nagyon megtetszett, mert világos színben ritka a jó kombináció,

- Alapvetően olcsó árához viszonyítva nem rossz minőség, tény, hogy hobbi kerékpár, viszont annak tökéletesen megfelel,

- Különböző körülmények között használtam, és nem nagyon lehet rá panaszom, a kerekek erősebbek is lehetnének talán, mert a hátsót kicst hamar kellett centíroztatni.

Hátrány

- A bringa bolti állapotában teljesen csupasz, tehát szükséges rá költeni. Ami nálam első körben cserére szorult, az a markolat, illetve nyereg. Nem azért, mert szétment, hanem a kormányra szarvak kerültek, így lecseréltem a markolatot is, a nyereg viszont hosszú távon kényelmetlen,

- a kerék kicsit gyenge, centíroztatni kellett a hátsót, de nem volt vészes,

- egy-két bowdent ki kellett kötni és normális helyen elvezetni /pl. hátsó fék bowdent, vagy a hátsó váltó bowdent rövidíteni és a vázhoz illeszteni/

- a pedálok idővel /mind kettő!/ kilazulnak a hajtókarból, azt vissza kellett húzni.

- terep gumival adják, aminek hasznát nem igazán tudtam venni, csupán pár km erejéig az erdőben.

Tapasztalat

Nekem arra volt szükségem, hogy hobbi szinten egy jó kerékpárral el tudjak menni bárhová bringázni akár 50-100 km-re is, és hogy hosszú távon kiszolgáljon. Idén ősszel /2011.09./ lesz két éves, és ennek a követelménynek eleget tett, tény, hogy eddig /2011.06./ kb. 3000 km-t mentem vele, nem többet. A csapágyak egyáltalán nem kotyognak, a lánc nem nyúlt meg, a fogaskerekek nem koptak meg, tökéletesen üzemel ma is. Igaz, hogy sokat kell rá költeni, ha az ember személyre akarja szabni, hogy minden szükséges meglegyen rajta. Én akciós áron vettem, de azt a pénzt minden képen megérte!

Erre ajánlom

Túrázni, különböző terepekre is akár, de csak hobbi szinten.

Ennyiért vettem
89900
Csatolt képek
GT Avalanche 3.0 V  2009 mtb
Még eredeti nyereggel 2010-ben
GT Avalanche 3.0 V  2009 mtb
Már Specialized nyereggel 2011-ben
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

stift avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Városban használom (90%-ban aszfalton) és erre teljesen megfelel: erős, rövid úton fogó fékek, viszonylag gyors váltó, jó vázgeometria. Súlya ellenére elég fordulékony. Masszív, stabil járgány, meglátszik, hogy a gyártó annak idején BMX-el kezdte. 

Hátrány

Monoblokk kb. 200 km megtétele után kattogni kezdett, szervízben garanciában utánahúzták, újrazsírozták. Szerelő mondta, hogy a gyári pedálokat azonnal hajigáljam le róla mert azok nagyon ócskák. A markolat kritikán aluli (kemény, és fekete lesz tőle a tenyerem), ezeket már lecseréltem. A láncfeszítés lehetne erősebb is, járdázásnál csattog.

 

Tapasztalat

Figyelmetlenségemből kifolyólag vásárláskor nem vettem észre, hogy a váz kialakítása miatt nem tudom a gyerekülést ráaplikálni így hamarosan megválok tőle...

Ugyanitt GT 3.0 Avalanche eladó  ....     :-(

Erre ajánlom

Városi használatra és szolíd terepre jó, járdázni csak ésszel, nekem már van egy enyhe nyolcasom hátul (bár 82kg vagyok).

Ennyiért vettem
95000
Csatolt képek
GT Avalanche 3.0 V  2010 mtb
9 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

6061 alumínium, GT Tripla Háromszög dizájn, Hydroform alsó- és felsőcső, cserélhető váltópapucs


anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • XS
  • S
  • M
  • L
  • XL
  • XXL

 
színválaszték:
  • Neon sárga
  • Matt fekete
  • Fehér
  • Fényes fehér

villa (teló):

Suntour XCM-V3-HLO 100mm


Meghajtás

hajtókar:

Suntour XCT-30V2-T2, 42-32-22T


lánc:
KMC Z72
fogaskoszorú:
Shimano Acera,

11-32T


első váltó:
Shimano Acera,

FD-M360


hátsó váltó:
Shimano Alivio,

RD-M410


 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

GT Slim Line


Kerék

felni:

Alex DC25, Duplafalú, CNC-zett fékfelület, 32L


első agy:

All Terra, Alu, Gyorszáras


hátsó agy:

All Terra, Alu,Kazettás, Gyorszáras


külső gumi:
  • Első: Maxxis Mobster 26x2,35"
  • Hátsó: Maxxis Mobster 26x2,1"

Irányítás

váltókar:
Shimano Acera,

SL-M310, Rapidfire


kormány:

All Terra AL6061 hajlított, emelkedés: 25 mm, szélesség: 685 mm, befogó: 31,8 mm


markolat:

GT Wing, kétkomponensű


kormányszár:

All Terra 1 1/8"


kormánycsapágy:

1 1/8, integrált


nyereg:
WTB Speed V Comp,

Wtb Pure-V Sport


nyeregcső:

All Terra, Alu


Fék

 
féktest:

Tektro Linear Pull


Geometria

váz geometria kép
GT logó

GT márka bemutatás

A GT története egyszerű: sebesség, sebesség, és még több sebesség. A GT névadója, Gary Turner által 1974-ben gyártott első bmx verseny bringák valamelyikétől kezdve a modern karbonszálas teremtményeinkig, amik újraértelmezik a „pokolian gyors” fogalmát, egy jó gazdag örökséget építettünk fel versenyzésből, nyerésből, és mégsem vesszük magunkat túl komolyan. Mint cég, elmúltunk 30, de olyanok vagyunk, mint egy 18 éves. És ezt nem is csinálnánk másként.”

A GT amerikai márka, Gary Turner hegesztőmérnök, és Richard Long, kerékpárüzlet-tulajdonos hozták létre 1974-ben. A márka védjegye a Triple Triangle vázforma. A támvillák nem a nyeregvázcső-felsőcső találkozásba futnak be, hanem lentebb metszik a nyeregvázcsövet, és utána csatlakoznak a felsőcsőbe, egy harmadik háromszöget kimetszve a kerékpárvázak klasszikus két háromszöges formájából. Így merevebb a kerékpár hátsó része, mely fokozott hajtáshatékonyságot, és irányíthatóságot eredményez.

A GT több versenyzőt is támogat, bmx verseny, freestyle bmx és hegyikerékpár csapata is van. Utóbbinak 1987 óta tagja Hans Rey, aki a Mountain Bike Hall of Fame tagjai közé is bekerült.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű GT Avalanche 3.0 V termékkel kapcsolatban: