Giant Rincon Disc mtb

11 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
  • Modellév:
    2006
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 120.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-11 (11 vélemény)
Rendezés

furiousanger avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
tetszik a színe, a vázzal nem volt gondom még, sőt igazából semmivel sem. Azthiszem  hamarabb cseréltem le az alkatrészeket minthogy tönkrementek volna.
Hátrány
Nehéz. Az alivio fék-váltókar nem a legszuperebb, dehát nem egy drága bringa.
Tapasztalat
Mivel szeretnék maratonozni ezért én főleg ilyen alkatrészeket szereltem rá. A váz maradt Giant Rincon, még a fékek is a régiek. De amit a többiek írtak, a monoblokkról, hajtókarról én nem tapasztaltam, vettem bele egy XT hajtóművet. Ezzel nincs gond. A váltóim is XT-k, ezek is frankók. A hátsó fogaskoszorút lecseréltem 970es Sramra (9 fokozat), a fékváltókarokat meg XT dualcontrol-ra. A kerékben Novatec iparicsapágyas agyak Rigida Zac 2000 felnik, DT Swiss küllők. A nyereg Ritchey Pro. Ami a villát illeti, az eredeti Suntour SR-t most cserélem le Rock Shox Reba race-re...(ez talán az egyetlen alkatrész amit azért cserélek le mert gondom van vele. A kerékpárszervíz ahova a bringát szoktam vinni azt mondja, hogy a villa tisztításához egy speckó szerszámra van szükség és mivel ők nem nagyon kapnak hasonlót így nem éri meg venni ilyen szerszámot--> a villám nem nagyon mozog 3-4 cmnél többet. A kormányt és alkatrészeit Ritchey pro-ra. Szóval a mostani bringám már csak egy-két helyen tartalmazza a régi alkatrészeket. A vázat is lecserélném, de egyenlőre tetszik.
Erre ajánlom
Talán túrázni jó, én is főleg balaton körre használtam, meg hegyesebb de főleg aszvaltos helyen.
Ennyiért vettem
75 körül
Szerinted hasznos?

nagyivan avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Bár messze nem használtam, olyan vandál dolgokra, mint a többi hozzászóló, de eddig semmi bajom nem volt vele, néhány defekten túl.

Lehet, hogy szerencsés kivétel vagyok, de 2006 májusa óta -amióta megvettem- még a markolat se ment tönkre, pedig 3-4.000 km-t beleteszek évente. Igaz, nem DH-zok vele!!!

 

Hátrány

Nincs sok összehasonlítási alapom, így nem tudom, hogy milyen hátrányai lehetnek a többivel szemben, mert eddig nem kellett bosszankodnom semmivel sem.

 

 

Tapasztalat
Nem vagyok egy hozzászólós típus, de muszáj kiállnom egy olyan bicikli mellett, amivel eddig semmilyen bajom nem volt, pedig a legnagyobb özönvízszerű esőben is és az égető forróságban egyaránt megfelelt az elvárásaimnak. Persze azok, akik 150-nel jönnek le a hegyről és összetörik magukat, azok lehet, hogy találnak valami kifogást ebben, de mivel nincs ilyen tapasztalatom, így eddig nem találkoztam szaggatóan fogó fékkel, rossz fékhatással, szétmálló markolattal.
Erre ajánlom
A magamfajta embereknek, akik kicsit túrázgatnak, kicsit városi biciklizők.
Ennyiért vettem
akciósan 105.000 Ft
Szerinted hasznos?

norbonc avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny

(Nekem a V-fékes változat van.)

  •  nagyon szép
  • könnyű
  • Giant
Hátrány
  • a markolat hamar szétment
Mást nem tapasztaltam!
Tapasztalat

Amióta megvan,a teleszkópot cseréltem,a láncot meg a hátsó fogaskeréksort.Mindhármat 5000km után.Egyedül a markolatokat cseréltem hamarabb meg a fékpofákat de utóbbi természetes ugyebár.

Én nagyon szeretem.Eddig nem hagyott cserben:)

A közeljövőben tervezem az első fogaskerekek cseréjét is.

Ennyi:)

Erre ajánlom
Túrázni,hegyen nyomulni,amatőr versenyzéshez.
Ennyiért vettem
93000
Szerinted hasznos?

airwavegabor avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Hát, nem sorolom fel, mivel az értékelésnél nem az a jó, aminek több az előnye, hanem aminek kevesebb a hátránya. Az előnyök szinte megszámlálhatatlanok, a hátrányonyok azért megszámlálhatók. ( matematikai értelemben )
Hátrány
Nos. Én a V fékkel ellátot verzióhoz jutottam hozzá, azóta se bántam meg. Az első fék lett volna tárcsa, de most olyan királyul fog a tektro V fék Bikepositive fékpofákkal, gyerekjáték fejreállni. 1. esésemnél, csak a canga sérült (előbb mint én, ez röhej...) mégpedig az első kerék. Annyira elgörbült, hogyha fék nem lenne rajta, a villába akadna bele... Kapott Vuelta airline 1 komplett kereket joytech aggyal, azóta príma, egy rossz szavam nincs. A gyári Maxxis gumik 3-4 év (2-3000km) alatt totál elkoptak, könnyen kaptak tüskét, szöget, minden átment rajtuk. Most van rajta Schwalbe Black Jack. A hátsó felni 4-5 napja ment szét. Aszfalton mentem, így keményre fújtam a hátsó gumit. 25-27 el megyek, lejtőn, a 2cm es járdaszegényen átmentem enyhe dőléssel, és koppant a felni. Aztán kikalapáltam, most is van benne nyolcas. Csere: Sun Ditch Withc. Agyat küllőket a boltosra bízom. Teló jól szuperál, eddig igaz 50mm nél többet nem használtam ki, de ééppen felújítom, hogy bírja a hegyi terepeket. A gyári markolat ratyi, málik 1000 el, forog, csúszik, minden baja van. Most Lizardskins MOAB van rajta, tökéletes. Fékváltókart szívem szerint lecserélném, de nem lételem. Jobb szeretném, ha külön lenne, számok nélkül, úgyis érzésre váltok, és kellemesebb kisugárzása lesz a "volánnak". Persze ez csak esztétikai élvezet. No, de lássuk az első váltót: Acera. Hát, pontatlanul vált, nem csak hogy terhelés alatt, hanem terhelés nélkül se mindíg rakja fel a 3. lánctányérra a láncot! Bármennyit állítgatták, vagy az 1. tányéernál hozzáért a lánc, vagy nem rakja fel rendesen. Meg a felfogatása sem bilincses. Sok a macera vele. Hátsó váltó Alivio. Nagyobb fogaskerékre váltáskor kattog egy kicsit, meg ha hátul 6 osban(3x8 sebesség) van. Terhelés alatt kattog, 1-4mp mire felrakja, vagy túl kell tolni a kart, különben km eken át kattogna... Láncal semmi bajom, hajtókar is pöpec, bár sikerült szétkennem a menetet, de ez az én hibám. Nyerget vmi keskenyebb nyeregre cserélném, ami comfortosabb, de itthoni bicajozáshoz elég a gyári. Legnagyobb csalódásom a monoblokk. Már másodszorra kell cserélni...
Tapasztalat
Ha komolyan használod, akkor az össz amit ráköltesz, ha új telót is veszel bele, akkor meglesz 100 000. Akkor má vegyél Merida Matts et van nemtommelyik típus, csipa X misson cuccal, Avid juicy fékekkel 180 200 fele. Nem azt mondom, még mindíg tart, de jobb lenne ha nem kattogna a monoblokk, elsó meg a hátsó váltó, nem rázná a lábam a pedálon a csapágyazás.... Lehet vele menni, de "elhasználódik" az alkatrészek nagy része, és költséges beruházás újat venni...
Erre ajánlom
Mindenkinek, aki nem terheli meg igazán, nem hegyet mászni megy, hanem inkább távolság-orientált.
Ennyiért vettem
V fékkel 85
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ironmaiden avatar
17 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Megint én vagyok. (Gábor)

Egy kicsit másképp sikerült felujítgatni:

Hátra kapott Sun Ditch Witch felnik. szétnyúzni nem lehet. Váltókkal most nem törődöm, az előbb már leírtam a véleméyem. 

Hátrány
Sajnálatos módon sikerült a láncot kinyújtanom, úgyhogy még mentem vele, nem is keveset... következménye hajtókarcsere...  Így már egész jól szuperál..
Ennyiért vettem
90 körül
Szerinted hasznos?

Poki avatar
Poki
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Előny
A váz szerintem jo.
Hátrány
Az elso fél évben minden tönkre ment rajta ami csapágyazva van, plusz a teljes hajtáslánc, plusz telo. Tehát minden ami el tud romlani el is romlott. Hátrány még a gyároja aki semmire nem vállal garanciát. Szerintem azzal rontották el, hogy minden csapágyazásnál vacak olcso tömitést használnak. Miután lecseréltem a gyári gumikat még a kanyarokat is be lehet vele venni, és az emelkedön sem csuszik vissza
Tapasztalat
A 14 éves régi montim jobb állapotban van mint ez fél éves korában volt. Sokba keült mire használhatová tudtam tenni.
Erre ajánlom
Senkinek nem ajánlom. Csak száraz pormentes idöben lehet használni különben tönkremegy. Ehez pedig lehet olcsobbat is venni. Én nagyon megbántam ezt a tipust.
Szerinted hasznos?

laci avatar
laci
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 500-1000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Szép. Jó váz, jó váltók, jó felnik és nagyon jó nyereg.
Hátrány
A markolat kezd szétmenni. A tárcsafék hatásfoka nem a legjobb, de lehet még nem kopott be.
Tapasztalat
Király kis bringa, én eddig nem csalódtam benne.
Erre ajánlom
Bicajosoknak ajánlanám leginkább.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bala avatar
Bala
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Szerinte fasza a váz a V fékek se rosszak a teló engem kiszolgál a váltók se rosszak
Hátrány
a pedál tengelye nem bírja a ygűrődést nyolcas van benne
Tapasztalat
nem tom
Erre ajánlom
túrázgatni
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gabesz019 avatar
gabesz019
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Sokminden
Hátrány
Alig..
Tapasztalat
Milyen teló van benne, én seholsem találom azt az interneten ami rá van írva!
Erre ajánlom
XC szinten mindenre. De fogd vele magad nagyon vissza!!! NAGYON!
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gebesz 019 avatar
Gebesz 019
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Még nem cseréltem semmit, csak a gyári feltit. most a VUELTA AIRLINE 1 van, még no problemo
Hátrány
A markolata.. Szörnyű, Málik a gumi, de 1200 é vehetsz szivacsosat. És a felni...
Tapasztalat
Jobb mint egy cruiser, de egy DH s nak Több pénz kéne, mint 85.000
Erre ajánlom
Városi, enyhe terepre, amatőr vesenyre
Szerinted hasznos?

dani avatar
dani
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
A váltó kifogástalan, jól veszi a kanyarokat, enyhe terepen a teleszkóp szépen kiszedi a hibát.
Hátrány
a tárcsafék szagatva fog, és kiszámíthatatlan. Ha valakinek van 105000-re, akkor már van 25000-rel többe is, szóval vegyen rá inkább egy Magura Julie-t (Jobban megéri, mer amennyit az első fékre költ, abból mán lehet venni). Meg készüljön fel az apróbb hibákra. Ilyenem volt, de inkább lecseréltem egy KTM V-mas de killára....
Tapasztalat
máen leírtam
Erre ajánlom
hobbira
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-11 (11 vélemény)
Rendezés
Giant logó

Giant márka bemutatás

”RIDE LIFE. RIDE GIANT.”

A Giant-ot a kerékpárgyártás központjában, Tajvanon alapította, King Liu, 1972-ben. A cég ekkor még más nagy márkáknak gyártott, majd 1981-ben saját márkás kerékpárokkal tör be az európai és észak-amerikai piacra. Mára több mint 12000 viszonteladó partnerrel rendelkezik világszerte.

A Giant első, jó minőségű, ugyanakkor elérhető árú chromoly vázai révén a bringások egy szélesebb köre ismerhette meg a kerékpározás egy egészen új szintjét. A cég a kezdetektől fogva fejleszti alumínium, és kompozit alapanyagait, az első elérhető árú karbon csöves kerékpár, az 1987-es Cadex 980 C is az gyár nevéhez fűződik.

A technológiai fejlesztésekben is az élen jár: neki köszönhető többek közt a kompakt országúti geometria 1997-es bemutatása (hátrafelé lejtő felsőcső, mely nagyobb merevséget, ezáltal jobb irányíthatóságot, és kisebb tömeget tesz lehetővé), mely rögtön két Tour De France dobogót is hozott, és 2004-től a Maestro felfüggesztési rendszer, mely egy hegyikerékpároknál alkalmazott teljesen fék-független rugózási megoldás.

1995-ben a márka megalapítja az első mtb csapatát, többek közt a legendás John Tomac és Rune Hoydahl részvételével. A márka versenyzői (pl. a Rabobank csapat) azóta is világbajnokságokat nyernek. De a legfontosabb, hogy nem csak versenyeket nyernek, hanem az életük részének a kerékpározást választó emberek szívét is. A Giant hiszi, hogy ez a választás hozzávezet a világ jobbá tételéhez.

A kínálatban a hagyományos mtb, országúti, trekking és városi kerékpárok mellett szerepelnek hibrid, azaz elektromos rásegítésű kerékpárok is. A hölgyekre is gondol a cég, nekik szánja a Liv/giant név alatt futó bringákat, mely a 3F (Fit-megfelelés, Forma, Funkció) elve alapján tervezve minden stílusban kínál választékot.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Giant Rincon Disc termékkel kapcsolatban: