Elnyűhetelen, időálló, stabil , jó geometriájú váz . Több mint 10 év nyúzás után is jó állapotú festés /illetve vmilyen fóliabevonat van rajta/. Női hajlított vázat használok férfi létemre, nagyon szertem hogy a hónom alá tudom kapni ,és a nyerget a vállamra akasztva könnyen el tudom vinni olyan helyekre ahol még tolni sem lehet /lépcső, erdő stb nehéz terep/. Nem túl nehéz átlagos súlyú váz.
Előnye hogy tűri a hajlítást , oda húzom a villákat ahova akarom és így bármilyen kerékagyat bele tudok illeszteni, és belőni a geometriát / a fékek és a kerekek helyzetét/. Csúszópapucsos, és még a 622 es kerék is belefér. Nem vonzza a kerékpártolvajokat.
A gyári felszereltsége elég gyatra volt, nyilván az olcsósága miatt /ezért kapott csak 2est/. A vázon kívül gyakorlatilag mindent cserélni kellett rajta idővel. A legdurvább a gyenge nyeregcsö volt ami elhajlott a 75 kilóm alatt, és amikor ki akartam szedni beletört a vázba. Majdnem kidobtam az egészet, de megkönyörültem rajta ,és nem bántam meg.
Nagyon a szívemhez nőtt, szó szerint mindenes gép. Női v férfi, monti v városi, 26os monti v 622 es trekking, egysebességes ,ill frikciós váltóval 3 szor 6 os 7 es 8 as, lehet kontrás vagy szabadonfutó agyváltós ,akármi.
Slick gumikkal elképesztően gyors és stabil. Tízegynéhány éves korára azt mondhatom mindennapi használatra ez a gép vált be legjobban. persze sok sok átalakítás után. Egyszer a Margit hidnál a lámpánál utólért egy lány és megkérdezte hol lehet ilyen gépet venni és mennyiért- pedig az övé jóval drágább kategória volt.
30 km es távon aszfalton szoktam tesztelni a gépeimet, közel azonos időt megyek vele mint a specko ultegrás országútival /ebben azért a magyar utak is benne vannak de így is nagy szó/.
Aki tud és szeret kerékpárt szerelni remek kis géppé alakíthatja. Alapból csak boltba járás, hobbi kerékpározás szép szolídan.