Kona Nunu mtb

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.03.)
  • Listaár: 150.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-8 (8 vélemény)
Rendezés

moszad avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, csak kipróbáltam, túrázgató/városi harcosként
Előny

Nagyon impozáns a megjelenése, az ára is elfogadható. A váz emlélkeztetett a scrap vázra.

Hátrány

A teleszkóppal nem tudtam kibékülni, a többi részére nem tudok rosszat mondani.

Tapasztalat

Csak kipróbáltam, de összességében tetszett.

Erre ajánlom

Túrázgatni tökéletes

1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ptrm avatar
ptrm
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
1999-es vagy 2000-es modell Szép piros szín és sötétben világító matricák;-); én szeretem, egységes bringa; a fékek jók, váltók teszik a dolgunkat; fordulékony; jó gyári gumik (Tioga XC Factory 26×1,95)
Hátrány
Igazából nem nagyon tudok, talán a nagyon gyenge egyenesfutás a rövidség miatt. Szinte lehetetlen "nullakezezni", nagy sebességnél ha egy kézzel fogod a kormányt akkor is beriszál; gyenge teló; nagyon széles kormány (bár ezen nem nehéz segíteni)
Tapasztalat
Ebben a kategóriában nem kell nagy csodákat várni, nincs is... Egységes jó bringa, talán csak a teló gyengus egy kicsit, bár akkoriban biztos jó volt. Sosem hagyott ott
Erre ajánlom
Túrázgatni, erdőt járni. (én maratonon is ezzel megyek:-))
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mindegy avatar
mindegy
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Marha jó ez a bringa ebből az 1999-es aluvázas!Kiváló!Marhára könnyű
Hátrány
Nincs!!!!
Tapasztalat
Jobbm mint az én Konám, több 1000-szer
Erre ajánlom
Mindenkinek aki ilyet akar
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tuningmester avatar
tuningmester
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Egyben van az egész. Nem csavarodik, nem hajlik. A váltó és fékrendszer tökéletes. A kerekek tökéletesek. Ár teljesítmény viszony a legjobb a kategóriában. KONA.
Hátrány
A teleszkóp az én 75 kilóm alatt akkor mozgott rendesen, amikor az egyik feléből kivettem mindent. A gumik kicsit vékony falúak, nagyon sok szúrásos defektet kaptam.
Tapasztalat
Mindenképpen javaslom csillapításos teleszkóp beszerelését. Hamar összegyűjti a sarat.
Erre ajánlom
Mindenképpen CC-re, egy kis enyhe állatkodás is belefér.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gwen avatar
Gwen
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Szép, könnyű, jó ár.
Hátrány
Nem túl erős, de ccre való. Nincs olaj v. levegő csillapítás a villában.
Tapasztalat
nem rossz, de jobbat vártam. mára a kona népbicó lett, a gt a.t megvehettem volna ezen az áron... dejó lett vona... aki hülye hajjon meg ;P
Erre ajánlom
CCre, kedves Vdanival ellentétben én nem ugrálnék 1,5 méterröl, mert még bajok lehetnek ;) zúzásra nem jó, nem arra való, hanem fél-agresszív CC (!!!)re. a tárcsát pedig maratonok miatt látom nagyon jónak, bár ezt a villát ha lenne egy kis zsozsim, úgy hajítanám ki ahogy van. nem rossz, de higgyétek el kell az a csillapítás! JAh és EBBEN olyan nincs! az hogy hidegben hülye, az más miatt van...
Szerinted hasznos?

Joe avatar
Joe
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, csak kipróbáltam, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Szép a színe... ja meg hát ez KONA, húú dejó a váltás rendszerrel egyébként nincs is gond, teszi a dolgát, csak a többi...
Hátrány
nah az már van egy kettő... 1. a fékek szarok, melegszenek, nem fognak és nekem egy két kör után besültek (én is a haweromnál, mert nem az enyém) 2. a teló... nem lenne rossz mert marzo. de ha legkeményebben van az én 75 kilómmal egy kisebb lejtőn könnyü lekoppantani... a váz sincs túlmerevítve, sőt...
Tapasztalat
hát kb. ennyi... a "kisebb" gépemen (crux) hayes bowdenes tfék csücsül elöl, ami 4 rugóval drágáb ennél a (khm) deorenél és kb 3szor olyan jol fog... a teló pedig nem érdemli meg a marzocchi matricát, inkább vmi ballastic kéne rá :) ugy mozog, mintha rugó nélküli csillapítás lenne benne :(
Erre ajánlom
elmenni boltba kenyrért és Csak és kizárólag ccre
Szerinted hasznos?

Sly avatar
Sly
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Könnyű, nem megterhelő tekerni.A váltója szerintem tökéletes.Gumi is királyság.A teló -10 ben is jól müködött a többihez képest( Mozók, RST-k, Shock Works olcsobbika)
Hátrány
A nagy télben kicsit sikít a fék, de ugyan úgy fog.Szerintem a vázra kis erősítés azért fért volna még.Persze ha arra használod , amire írják akkor nem lehet gond.
Tapasztalat
Én végre egy könnyebb gépet akartam, és sikerült is ezzel teljesítenem. Elötte volt egy Mali mambám, Mozó telóval, de csak a teló volt 3,5 kiló, ugyhogy a Jánoshegynek felfelé azért volt szenvedés.
Erre ajánlom
Leginkább utcára és enyhébb erdei hegyi tekerésre.De szerintem mindenre jó , kivéve, Ha nagyon durvulni akarsz,arra vegyél egy pár kategóriával erősebb bicót.(drágább is lesz jóval.)
Szerinted hasznos?

VDaNi avatar
VDaNi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Azt vettem észre, hogy a gumi nagyon tapad. Lehet, hogy hamar is kopik de hóban is nehéz kipörgetni. A felni jó azon kívül, hogy jól néz ki nem tudok róla semmit se elmondani! Nyolcast nem tudok bele csinálni sehogyse pedig most már mindegy lenne így a tárcsafék mellet! A fékezés közben ahogy nő a fékerő nagyon szépen megy be a teleszkóp! A bicikli nagyon könnyű ez nagyon tecccccik... A kormány kényelmes és rohadt könnyen járnak a fokozatok a váltónál. A fékkar tapintása rohadt jó! Mmmm. A neve kicsit vicces: KONA NUNU! Összességében egy nagyon jó bicikli és tudom ajánlani mindenkinek! 160 ezerért nem hinném, hogy kaptok jobbat. Ráadásul ez KONA!
Hátrány
Hidegben kicsit lassabban nyomódik vissza a teleszkóp mint a melegben. De ez nem zavaró és szerintem minden nyílt olajfürdős telón így van.
Tapasztalat
Lásd: előny - hátrány Először gondolkoztam Merida Kalahari 590 Pro bringában de hát az egy borzalom. Ez nagyon jó áron van és komoly cuccokkal. És azért a KONA feeling se elhanyagolható. Olyan érzés mintha egy Alfában ülnék.....
Erre ajánlom
Városi zúzásra kiváló bicikli, nagyon jó fékekkel és könnyű vázzal, szépen mozgó telóval. Lazán el lehet menni vele János hegyre ha mondjuk kihagyod a 2-4 méteres ugratókat. Szerintem egy 1-1,5-t nagyon szépen visz. 27 fokozatú a váltó ezért ezért mindig ki tudod választani az éppen legjobb fokozatot!
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-8 (8 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Kona 7005 Aluminum Butted


anyag:

7005 Alumínium


méretek:
  • 14
  • 16
  • 18
  • 20
  • 22

villa (teló):
Rock Shox Dart 3

Meghajtás

hajtókar:

Shimano FC-M430


első váltó:
Shimano Alivio
hátsó váltó:
Shimano Alivio
patentpedál:

Wellgo LU-A9


Kerék

felni:

Shining MT-20


első agy:

Formula disc


hátsó agy:

Shimano M-475


külső gumi:

Kenda Koyote


Irányítás

váltókar:
Shimano Alivio
kormány:

Kona Aluminum Riser


kormányszár:

Kona Control


nyereg:

Kona XC


nyeregcső:

Kona Thumb


Fék

tárcsafék:

Shimano BR-M445


Kona logó

Kona márka bemutatás

„A Konánál mindannyian a kerékpározás szabadsága mellett vagyunk. 1988 óta létezünk. Még mindig az alapító tagok a tulajdonosok. Még mindig lelkes, aktív, szenvedélyes kerékpárosok népesítik be a csapatot. Nem vagyunk nagyok, de túl kicsik sem. Mindössze kerékpárosok egy elkötelezett csapata, akik kerékpárokat építenek olyan embereknek, akik imádják a bringákat- függetlenül attól, hogy ez az imádat új, vagy már régen megalapozott.”

A Kona kerékpárokat gyártó céget Dan Gerhard és Jacob Heilbron alapította. Az első tervezőjük és termékmenedzserük, egyben első versenyzőik egyike Joe Murrey volt. Joe bekerült a Mountain Bike Hall of Fame-be, ahová azóta számos márkatársa követte, többek közt XC és DH világbajnoki győzelmeiknek köszönhetően.

A gyár 1994 óta gyárt összteleszkópos kerékpárokat. 2003-ban Dave Watson történelmet ír avval, hogy átugrik a Tour de France Alp d’Huez állomása felett, 2004-ben pedig az ausztriai Kona Bike Parkban John Cowan végrehajtja a világ első hátraszaltóját egy róla elnevezett Kona vázas bringával.

2006-tól a Kona több mint 3500 kerékpárt adományozott Afrikába, a HIV és AIDS fertőzötteket látogató segítőknek. 2008-ban elkészül az 1.000.000-dik kerékpár. 2009-ben bemutatják az első női triatlon kerékpárt a Lisa TR-t, és a Minxy-t, az első női freeride modellt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Kona Nunu termékkel kapcsolatban: