Jó a váz- geometria, varratok, dizájn.
Kategóriájában precíz az első-hátsó váltó.
Stabil úttartás aszfalton is és könnyű terepen egyaránt
pedálcsere azonnal
rögtön a vásárlás után: 8-as az elsőben + hátsóban, első agy szorult, hátsó lötyögött, fékpofák reszelték a gumit.
hátsóagy csere racsnisról kazettásra (a racsnis csapágyazása tönkrement)
gumicsere 300 km után
gyári "city" jellegű vaskormány csere egyenes alura.
lánc csere 600 km után (0,5 cm nyúlás)
nyereg hosszabb távon kényelmetlen, de megszokható
Így, hogy "fel lett javítva" egy nagyon jól használható gép. Városban teljesen jó, könnyebb terepet jól bírja. De ezzel a belépőszintű villával a sziklás köves lejtőkön már csak óvatosan.
2 és fél évesen 5000 km-el eladtam. Nem volt semmi bajom vele, de rájöttem, hogy fent említett "sziklás-köves" ösvényekre nem ez való.
város, különösen a rossz állapotú bicóutakra.
túra, erdészeti aszfalton is és erdei ösvényeken is