Kross Level A10 mtb

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.01.)
  • Listaár: 690.900 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




becsap avatar
8 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

2011-es full karbon Level A10 váz:
- egyértelmű előny maga az alapanyag, a karbon
- egyszerre rugalmas (pl mész egy füves/enyhén rázós részen, azt a rázkódást közel teljesen elnyeli, vagy a macskaköves útszakasz úgymond "kisimul")
-de ugyan akkor hihetetlen merev , főleg hajtás irányban. Egy emelkedőn lockolod a villád, és semmi nem nyeklik, nyaklik, az összes energia a haladást szolgálja!
- félelmetesen alacsony váztömeg (1.1kg alatt van a csupasz váz !!! )
- okosan megtervezett "csövek" alkotják a vázat, a megfelelő helyeken, megfelelően vastag
- hátsókerék befogatás fém, plussz az egész hátső ekrék környéke, fékfelfogatás kapott egy ksi fém merevítéést, ez kell is neki!
- egyik legjobb ha nem a legjobb: Tapered rendszerű fejcső kialakítás ( alul 1 1/2" , felül 1 1/8") melynek egyik előnye, hopgy a villa sokkal merevebb képes lenni, de ugyan akkor a hagyományos stucnit fogadja!
- plussz finomság! hajtómű csapágy NEM press fit rendszerű, hanem a már jól megszokott menetes, mely a fejcső kialakítása mellett tovább segíti a már meglevő dolgaink egyszerű beszerelését!felhasználását!
- egy kis odafigyelés, praktikum: hajtás oldali lánvillán található egy ksi betét, melynek funkviója za, hogy nem a karbont csapja szét a rakoncátlan lánc, hanem azt (próbálná)!
- csak hogy még fényezzem a Kross Level A10 a vázat: szép, elegáns masszív váltópapucs
- a remek geometria megmaradt, a bovden-, illetve olajvezeték tertó papucsok rendben vannak
- Fényezés! már az maga lenne két plussz répa, de már így is több, mint ötnél tartok! Szép karbon alapanyag kapott egy masszív lakkozást és kész, pont, vége! Karbonvázat elrusnyítani festéssl bűn! Ezt a gyártó Kross jól tudja! Bárhol megjelentem a bringával, mindenki megcsodálta a festést, volt aki még szomorkodva mutatta az ő karbon "csodáját", mely telibe volt fényezve. Irigykedett is rendesen! :)

 

 

 

 

2010-es alu Level A10 váz

- Félelmetesen jó geometria: fel-le-jobbra-balra, betonon-terepen. Bárhol, bármikor hihetetlen jól viselkedett, nem kellett küzdeni az irányítással!
- Karbon támvilla: Igen, gondolhatnád, hogy hülyeség, de NEM! Rengetek rázkódást képes volt elnyelni, egy 27,2-es átmérőjű nyeregcsőhöz viszonyítva a nála jóval merebb 31,6-os cső ugyan olyan, ha nem kényelmesebb volt! (azonos nyereggel használtam)-> hajtás irányban elképesztően merev, de ugyan akkor képes "csillapítani"!
- integrált kormánycsapágy
- remek helyre elhelyezett kulacstartófuratok
- gyönyörűen eldolgozott hegesztési varratok
- remek festés
- nem tucat-bringa, mint mondjuk egy merida
- számomra értelmezhetetlen a csővek alakja a nyakcsőnél levő csatlakozásnál, de nekem tetszett, masszív volt!

Hátrány

2011-es karbon Level A10 váz
- megítélésem szerint a nyeregvázcső felsőcső fölé levő túlnyúlása a nyeregcsőbilincsig nagy. lehet, csak nekem zavaró, de már kettő (más gyártó! ) vázat eltörtem azon a tájékon. Kicsit félek, de rendesen, mélyen benne van a nyeregcső, remélem szeretni fogják egymást!
- Tapered rendszerű kormánycsapágy. Ami előny, az néha hátrány is, nálam ez akkor jelentkezett, mikor mindössze egy gyártónál a Sycrossnál találtam ilyen csapágyat.

Ezt leszámítva semmi negatívumot nem tapasztaltam.

 

2010-es alu Level A10 váz

-1400 km után a bal láncvillán a tengelytől 3 centire levő hegesztés felmondta a szolgálatot, garanciában csere!

- elég filigrán a hátsó fék tartókonzola, de ettől független erős!

Tapasztalat

Némi gubanc után, ami az aluvázzal volt kapcsolatos, hála a forgalmazó és a Kross, mint gyártó jóindulatának sikerült szert tennem egy ezévi karbon vázra. 3 hete van csak nálam, de így is megkpata az 1000 kilóméterét, és 3 versenyt. Egyszó mint száz, a bicóra, és kiemelten a váűzra semmi panasz! Hihetetlen menettulajdonság, pille súly (igen tudom mi a különbség a súly és tömeg között, de msot legyen így jó!), jó manőverezhetőség. Ami külön meglepett, hogy sokkal jobb érzés hozzányúlni, emgérinteni ráülni a vázra. Érezni, hogy ez más, nem az a ridegség, mint a fémnél, sokkal kellemesebb érzért nyújt!
Tényleg ódákat lehetne zengeni erről a vázról,d e most nem teszem! :) Aki akarja jöjjön el hozzám, kipróbálhatja, vagy vegyen egyet, most kedvezményes! :) Na meg persze elmondhatja magáról, hogy csak nekem és Neki van iylen váza az országban!

Ismételten hatalmas köszönet a Kross rugalmasságáért, gyorsaságért és nem utolsó sorban kedvességéért !

 

Értékelésem mind két lehetőséghez 5+ répa!

 

 

 

Nekem egy 2010-es 7005-ös alu , Karbon támvillával szerelt vázam volt!
Nagyon kedvezményes áron jutottam hozzá, miután bontották a kerékpárt, így csak a vázról tudok írni.

 

 

Csupa pozitív dolgot lehet elmondani erről a vázról, egyedül a törést nem birom felfogni, valószínűleg egy gyengébb, esetleg hibás darabot fogtam ki.

 

nekem a 180 centimhez a 19"-es váz tökéletes választás volt!

Erre ajánlom

egyértelmű XCM / XCO de bőven jó hétvégi tekerésre, edzésre, mind terepen, mind aszfalton!

Ennyiért vettem
40000
Csatolt képek
Kross Level A10  2011 mtb
2010-es váz
Kross Level A10  2011 mtb
Versenykép: VKE-Nelson-Aminostar
Kross Level A10  2011 mtb
2011-es váz
21 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Karbon


méretek:
  • S
  • M
  • L

 
színválaszték:

Matt fekete-platina-grafit


villa (teló):

Fox 32 Float Evolution O/C CTD (rugóút: 100 mm, kormányról vezérelhető, Tapered)


Meghajtás

hajtókar:
Shimano SLX,

M675 kéttányéros 40/28T


lánc:

Shimano HG75


fogaskoszorú:
Shimano CS-M7000 (Saint/SLX),

HG81-10 11-36T


középrész:

Shimano Press Fit SM-BB71 BB30 adapterrel


első váltó:
Shimano SLX,

M675


hátsó váltó:
Shimano Deore XT,

M781 SGS


 
fokozatok száma:

2x10


pedál:

Alumínium VP-519A


Kerék

külső gumi:
Schwalbe Rocket Ron,

Evo 26"x2.1"


 
komplett kerék:
Shimano Deore XT,

M785


Irányítás

váltókar:
Shimano SLX,

M670, 10 fokozatú


kormány:

Easton EA70 XC (alu, egyenes, 650 mm, 31,8 mm)


markolat:

Kross szivacs


kormányszár:

Easton EA70 (alu, ahead, 31,8mm)


kormánycsapágy:

VP-A62ACMS2 integrált


nyereg:

Fi'zi:k Nisene


nyeregcső:

Easton EA70 ZERO (alu, 31,6mm)


Fék

tárcsafék:
Avid Elixir 7,

Hirdaulikus


 
féktárcsa:

160 mm


fékkar:

Avid Elixir 7 Disc (hidraulikus)


tömeg:

11,40 kg


Kross logó

Kross márka bemutatás

A Kross cég 1990-ben, indult Lengyelországban, kis, családi kerékpárboltként. 1997-től foglalkozik saját kerékpárok gyártásával, azóta sorra szerzi az elismeréseket- többek között „Lengyel Presztízs”-díj (2001), Év Kerékpárja (2008, Unplugged modell), Aranyhajtómű (2009) díjakat söpört be.

Mára Európa egyik vezető kerékpárgyártójává nőtte ki magát, és 2009-től hazánkban is forgalmazzák. A Kross kínálatában városi, trekking és mtb kerékpárok találhatóak, a kedvező, könnyedén elérhető árútól a csúcskategóriás karbonvázasokig, egészen kicsi gyermekektől felnőttekig, kortól-nemtől függetlenül mindenkit kielégítő palettán.

Zbigniew Sosnowski, a Kross Birodalom alapítója: "Nagyon sokat tettünk, de én azt mondom: még mindig sok a tennivalónk. Mivel a siker az egy folyamat, kemény munkával tovább kell tökéletesítenünk a termékeinket és a rendszerünket. Úgy gondolom, hogy fejlesztéseinknek köszönhetően hamarosan az egész világon ismerni és használni fogják a Kross kerékpárokat, termékeinket pedig a minőséggel, az alacsony árral, a kiváló funkcionalitással és az eredeti design-nal fogják azonosítani."

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Kross Level A10 termékkel kapcsolatban: