Magellan Crater Alu mtb

49 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2007.05.)
  • Listaár: 82.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-15 (49 vélemény)
Rendezés

johnny336 avatar
91 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 84%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Nagyon jó geometria, hatékony a mászás

Megfelelően rugalmas, hogy zúzosabb talajon se váljon irányíthatatlanná

Alkatrészek hobbi-sport belépőszintűek, a szimplán sportolni vágyóknak tökéletes választás, megfelelően teszik a dolgukat, amennyiben nem a profi teljesítmény-orientáltság a cél.

Alivio hátsó váltó, már terhelés alatt sem recseg ropog - tányérokat elől Acera pakolgatja, az bőven elég. HG30 (Acera) fogsor, 11-32-es, valószínűleg következő már egy Alivio vagy Deore-szintű lesz. Gyári KMC láncot kicsit meggyilkoltam, kapott egy Deore láncot, hajtás és váltásteljesítmény is javult.

A B+ tárcsás agyak (hatcsavaros), és középrész nagyon szépen végzik a dolgokat, bírják a sarat - persze karbantartást igénylik. Középrész merev, 22-32-42-es kiosztású, csak az erőnlét szab határt az emelkedőkön, fokozat megvan, hogy a falon is fel tudjál mászni :)

WTB duplafalú felnik, WTB Asaurus köpenyek, RST Capa T8 teló, B+ 620 mm széles, 50 mm emelkedésű kormány - stabil irányítás jellemzi a gépet fel és le egyaránt. A teló egy alapszintű, de már olyan teljesítményt nyújt, hogy nem pusztán felesleges súly; persze senki ne várjon tőle csodát, kezdőbringára jó, aztán úgyis fejleszt az ember - ha belekóstolsz, nincs megállás :D

A váz felkészítve tárcsafékre, IS-rögzítéssel.

A gyári B+ V-fék meglepően hatékony, de sajnos melegszik, nyúlóssá válik a fékérzet, és bringával együtt, beöltözve vagyok 100 kg, egy-két lejtőnél okozott ijesztő helyzeteket, amikor elfogyott a fékhatás. Ha valaki nagyobb méretű, vagy szeret 50 km/h fölött lejtőzni, érdemes fejleszteni - vagy tárcsára, vagy valami komolyabb (pl. Deore) V-fékre.

Hátrány

A tárcsafék rögzítés sajnos csak bovdenes rendszerre van felkészítve, hidraulikacső-szem nincsen a vázon, így vagy egyéni megoldásokkal tudod csak rögzíteni (pl. kábelkötegelő, szigszalag, stb.), vagy veszel kifejezetten erre a célra készített kiegészítőket (pár ezres tétel a "javítás", de szomorú, hogy ezt lespórolták az amúgy nagyon minőségi vázról). 

Kicsit súlyosnak érzem a vasat, vagy én vagyok gyenge, esetleg ilyen áron ne várjak csodát - összehasonlítási alapom csekély.

Gyári fék nem partner a keményebb igénybevételeknél.

Tapasztalat

Első komoly bringám, vele fedeztem fel újra a rendszeres testmozgás örömeit, szinte hiányzik, ha nem hajthatok hétvégén a hegyekben. Élvezetes hajtani, akár betonon, akár laza talajon. Csak a kerékpározás és a táj szépséget kell élvezni vele.

180 cm, 80 kg vagyok, 18-as vázméretet használok, talán 20-as sem lenne túl nagy, de inkább ezt javasolták az eladók.

Ami a legpozitívabb a kerékpárban, hogy nagyon baráti áron van, mégis kiváló alap a fejlesztésekre, ha valaki komolyabb szinten szeretne foglalkozni a kerékpározással.

Erre ajánlom

XC, túra

Ennyiért vettem
80000
19 olvasó 84%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

hhhhh avatar
147 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, csak kipróbáltam, sima XC-sként
Előny
  • Kényelmes, jól működő karok.
  • Strapabíró váz.
  • A fékek jól fognak, bár elkélne egy fékpofa csere...
  • A legértékesebb része a bringának a hátsó és az első váltó, ezek még mindig jól működnek, kisebb hibával.
Hátrány
  • Nagyon nehéz.
  • Kényelmetlen nyereg.
  • Váltásnál egy kicsit tovább kell nyomni a váltókart ahhoz, hogy ténylegesen fel- vagy leváltson.
Tapasztalat

Csak a gyári külső lett lecserélve egy CST C1446-ra, minden más viszonylag jól működik, városi bringázásra vagy enyhe terepezésre ideális kétkerekű.

Erre ajánlom

Városba vagy kissebb terepezésekre ideális!

Csatolt képek
Magellan Crater Alu  2003 mtb
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

benedek0203 avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon jó bicikli, én főleg túrázásra használtam. V fékek minden körülmények között eddig jó teljesítményt nyújtottak. Váltó megbízhatóan működik még állítani nem kellett. Jó geó bár én főleg aszfalton megyek vele. Nagyon szép a váz, nagyon szépek a hegesztések. A gumik terepen, normális nyomáson jól tapadnak, aszfalthoz nagyon vastagok.

Hátrány

A középrész elég cserés, kattog, csavarodik stb. A kerekek nem túl strapabíróak, sikerült bele nyolcast ütnöm :(

Tapasztalat

A középrészen kívül megbízható, terepre azért valami komolyabb teló és kerekek kellenének bele.

Erre ajánlom

Városba, aszfaltra, xc-re, túrára. Aki komolyabb sebességgel szeretne vele terepezni annak azért kell rá költenie.

Ennyiért vettem
95000
Csatolt képek
Magellan Crater Alu  2009 mtb
A gép
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

LOLer avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Minden: jó váz, könnyű, villák a teleszkóp kormány kerekek.

Hátrány

A váltó ha 1-esben vagy akkor van 2-esben és csak akkor van 1-esben ha a lefele váltás kart nyomva tartod, 6-sban ugrál ide-oda a fokozatok között. De csak ez a baja.

Tapasztalat

Rögtön vásárláskor közepes vastagságó kerekeket raktam rá. És az árát megéri!

Erre ajánlom

Városi közlekedés, kisebb nagyobb túrák (de azért ne órszágúti helyett vegyük).

Ennyiért vettem
90 000
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dark Archon avatar
6 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Remek választás volt ez anno. A gyári V-féket nem sokáig használtam, lecseréltem Shimano tárcsafékekre. Eddig csak a láncot cseréltem rajta, amúgy minden működik, ahogy kell. A teleszkóp mondjuk csak dísznek van, de hát ezért az árért ez fér bele. Jól lehet vele menni, könnyen kezelhető, váltókkal sem volt semmi baj; több teljesítménytúrán egyszer sem hagyott cserben a kerékpár. Kezdetben gyanúsan sok defektet kaptam, így visszavittem, mint kiderült el volt csúszva a felniszalag, ezt megoldották gariban - kaptam egy normálisat.

 Cserélni a kerekeket fogom, bár különösebb bajom nincs velük, de nem a legkönnyebb fajta. Az agyak is több sarazást kibírtak, még mindig úgy forognak, mint újkorukban. A bringa legértékesebb része minden bizonnyal a váz :)

Hátrány
Mondhatnám a súlyt, de botorság lenne egy belépő szintű montinál.
Tapasztalat

Azóta lecserélve:

- kerekek

- nyereg

- fékek

+ kormányszarv

 

Így most már egész király :)

Erre ajánlom
Túra, könnyű terep, város. Teljesítménytúrára is kapható - aszfalton.
Ennyiért vettem
80000
Csatolt képek
Magellan Crater Alu  2007 mtb
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

öcsi avatar
149 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Szerintem a nagyon sok minden jó rajta, kerekek, váz az főleg, hajtásrendszer, fékek és egyéb alkatrészek nem tőrnek, hajólnak, csavarodnak. 1xerűen nagyszerű a geometria álom szép 20"-ban is és nem tűnik nagynak. Hegesztések is nagyon erősek és szépek egyaránt. A kerekek nagyon szépek, vmint a gumik se rosszak.

Hátrány
Nem a legjobb hajtásrendszer. V-fékből nem a legjobb van rajta alapból. Gumik nagyon gyengék és gyorsan is kopnak főleg hogy 26x1,95 méretű tehát picit keskeny is.
Tapasztalat
Évekig használtam, de már nyugdíjba ment főleg stílus váltás miatt is... Amilyen öreg ahoz képest a fényezés álom szép. ^^ A minősége tényleg odabasz mert a kerekek azon kívűl hogy a fene eszi a küllőket így is alig megy bele 8as. :)Én mindent ezen próbáltam ki, nem csalódtam benne. Kivéve a hajtásrendeszeren kívűl mert én nekem az volt az első dolgom hogy Sram cuccokra cserélem azokat aztán carbon v-fék cuccok, na és persze a gumik cseréje vmi jóra. :) Magellan 4EVER!
Erre ajánlom
- XC,CC - Városi szaladgálásra.
Csatolt képek
Magellan Crater Alu  2004 mtb
Szerinted hasznos?

Gibifiu avatar
12 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Ár-érték arányban talán legjobb minőségi, városi MTB kategóriában. Nem drága, viszont különösebb probléma nélkül működik, ha odafigyelsz rá.
  • szép :)
  • könnyen fordul
  • jól szuperáló V-fékek (városban, síkon tárcsafékre felesleges)
  • strapabíró alkatrészek
  • magyar
Hátrány

A teleszkópja bárhogy állítottam a macskakövek okozta rázkódást inkább felnagyította, mint csillapította.

A külsőt cseréltem Continental Travel Contactra a városi tekerés érdekében.

Máfél év után egy zsírozás-bóvdencsere szervízre szorult, de ezt sem mondanám igazi hátránynak.

Tapasztalat

Első igazi biciklim volt - szerelem első perctől. Koratavasztól későőszig használtam minden nap esőben, szélben, sárban, kánikulában. Másnak is megtetszhetett... ez lett a veszte.

Ilyen felszereltségű biciklit külföldi márkából csak drágábban kapsz. Megéri.

Erre ajánlom
Ajánlom mindennapos városi pesti (aszfalt, kátyúk, padkák...) használatra, nem túl durva túrázáshoz.
Ennyiért vettem
80.000
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

st avatar
58 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
Hát én egy havertól vettem 18000-ért elképzelhetitek szinte roncs volt. Hogy könnyü meg viszonylag erős is. Én dirt-en használtam és még használnám is, ha nem lettem volna olyan marha hogy 2.35-ös gumit rakok bele b+action felnivel. Így a nagyobb kanyarokban beledarált a gumi a láncvillába és ezáltal meggyengült és keletkezett egy hajszálrepedés. Meg lett hegesztve de én lerektam ezt a vázat, mert dirt-re dirt váz kell.  
Hátrány
2,125-ös guminal szélesebet nem bir a láncvilla gyenge felnivel.
Tapasztalat
Én DaBomb-ot veszek amugy, ha érdekel eladó tel.:06204747563
Erre ajánlom
xc-re
Ennyiért vettem
18000
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Titus avatar
17 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
A váz önmagában jó bár nekem a geometriája nem volt megfelelő ezért mikor váltottam már másik gyártót kerestem eleve. A márkanevet talán tényleg nem kellett annyira megfizetni. Az Alivio váltó kitűnően tette a dolgát. A B+ kiegészítők egészen jók kivétel a kerékagyak.
Hátrány

Hát az volt...

Második napon gariban cserélték a középtengelyt. A fék egy Tektro IO disc volt ami egy horror. Nem fog de ellenben nehéz és beállíthatatlan. A bowdenek a fékhez rosszul voltak elvezetve szinte azonnal beleettek a vázba. A bolt ahol vettem azt mondta, hogy ez természetes dolog :( a gyártó meg csak szabadkozott. Aztán otthon szétkaptam, összeraktam és utána ez nem volt gond. Miért nem tudták ezt rögtön a gyárban megtenni? A felnik (B+) elég jól bírták a strapát de a B+ golyós agyak, hát...?! inkább iparisat keressetek. A legnagyobb gond nekem a vázgeometria volt. Vagy a lábam fájt vagy a hátam, valahogy soha nem tudtam beállítani pedig mindent próbáltam. Aztán a gép a családban maradt, kapott egy jobb minőségű első telót (az RST rugóst a fék nem nagyon szerette, meg én sem) meg AVID V féket, fel lett kicsit újítva az agy és azóta lényegesen jobb lett az összkép.

 

Erre ajánlom
Hétvégi bringázásra, amatőr szerelőknek, akiknek van türelme. Olyan ez mint a Dacia volt. Megveszed, szétszeded, összerakod aztán jó.
Ennyiért vettem
85000
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Csirkefogo avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

-elég jó váz

-a teló meglepően sokat bír

-könnyű

 

Hátrány

nekem a hajtása elég hamar tönkrement.....meg a gumi is elég girnyó volt

 

új felnik és új maxxis gumik után már jow volt 

Tapasztalat
én nem egészen rendeltetésszerűen használtam, ezért romlottak rajta a dolgok, de végülis nem egy dirt bicaj....
Erre ajánlom
tekerni kiválló, kisseb ugrókat is bír, kezdésnek jó
Ennyiért vettem
55e használtan
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

oze avatar
5 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Megbízható és életem legkényelmesebb kerékpárja. Csak a gondtalan tekeréssel kell törődni. Nem mellékes a kedvező vételár, mivel megvásárlásakor nem kell még kb. húszezret leperkálni a ,,matricáért'', mint hasonló tudású amerikai, német, vagy éppen tajvani márkák esetében. Rendeltetés szerű használat mellet sokáig hű társunk marad.
Hátrány
A jól összeválogatott alkatrészek közül kilóg a vacak csavarozott pedál. Aki nem csirkelábú ,,jaj csak 32-25-öt tudok kitekerni'' rider, hanem tényleg tapossa a pedált mint ahogyan én is, annak szét fog esni kb. 300 km után.Esetleg még a súlyt és a váltásteljesítményt illethetjük némi kritikával, de árához viszonyítva ezek is rendben vannak.
Tapasztalat
A szovjet összecsukható bringa majd a kínai BMX után ez volt az első komoly bringám. Azóta még volt két országútim is, de ez az egyetlen (az alu-karbon biondo-n kívül),ami még azóta is megvan és nem került kukába, vagy eladósorba. Használtam click gumival is 100 km fölötti túrákra, de a HHH-ra is lazán fölmentem vele. Talán itt kezdődik az olyan gép, ami már Biciklizésre és nem pusztán helyváltoztatásra szolgál...
Erre ajánlom
Ajánlom mindazoknak, akik többre tartják magukat annál, minthogy egy hipermarketes ipari hulladékkal mutatkozzanak, de nem akarnak hat számjegyű összeget a bringaboltban hagyni. Ha szeretsz túrázni, ha fontos az egészséged, vagy ha szeretnél ismerkedni a terepezéssel, akkor a Crater a tökéletes választás.
Ennyiért vettem
78.000
7 olvasó 71%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

FiloXéra avatar
FiloXéra
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Minden naon jó a teló (kihasználja 72 mm ) minden az összes cucc rajta Bike + igaz h most vettem de egyből beleszerelmesedtem amikor megláttam ...az összes próbát naon jól állta halk könnyen gyorsan fordul tárcsaféke fantasztikus
Hátrány
talán a gyumik de az pótolható
Tapasztalat
nagyon jó az árhoz képest egy főnyeremény naon pöpec egy jármű... Ezt mondhatnám hibrid cajgának is mert Dirt-be sima városi hasításba túrázgatásban (mountain bike előírt feladata) is prímán helytállt 1 szó mint 100 egyszerűen naon jó
Erre ajánlom
sima túrázgatás , Dirt, városi hasítás, túrni a sarat Dirt-be naon megállta a helyét
Ennyiért vettem
87000
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

exit2k avatar
exit2k
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Megmondom az őszintét, ezért az árért jóval többet kaptam, mint amit vártam. A vázgeometria nagyon jó, nem kell nagyon "megnyúlnom" rajta, viszont meredek emelkedőn sem emeli túlzottan az elejét. Továbbá remekül fordul. Az Alivio váltók nagyon beváltak, kevesebb az állitási igényük, mint amit az lx cuccossal tapasztaltam.
Hátrány
Kicsit nehéz, de szerintem úgy sem attól a 3-4 kiló plusztól vérzik be a szemed... Hajtok mellette egy pyxist is, az könnyebb, de megmondom őszintén jobban érzem magam a crateren. A WTB gumi (már nem emlékszem, talán valami "vérfarkas" fantázianéven futott a tipus), amivel gyárilag szerelték nekem nagyon nem jött be, egyáltalán nem dobta ki a sarat. Most Maxxis Mimoval megyek, sokkal jobb. Gyakran lelazul a racsni. Lánc nagyon gyatra, volt két szakadásom, és egyik sem a gyenge "váltómunka" miatt. Fékek terén (ezen B+) azért érdemes pénz áldozni egy komolyabb szettre. Ha komolyabban használod... Hátsó agy (B+) hamar megfeküdt (~1000 km).
Tapasztalat
Nagyon jó alapgép, szerintem érdemes beszállónak ilyet vásárolni. A gyenge pontok kiküszöbölése nem túl nagy befektetés, és máris adott egy maratonra pl. ideális bringa. Először erősödni kell, csak aztán venni heroinárú cuccost...
Erre ajánlom
Klasszikus mountain bike kerékpár, és használható. Belépő kerékpárnak, ami azért némi fejlesztéssel sokáig kiszolgál terepen is.
Ennyiért vettem
72000
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

toki avatar
toki
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
nagyon könnyű,a váltó még nagyon jó minőségű (shimano) a WTB gumik,szép festés (nem kopik) nekem bevált túrázásra a legjobb!
Hátrány
na szóval a pedál csavarjai szépen sorba eltörtek aztán a hátsó váltó bovdenháza szétszakadt egy egyszerü váltás után
Tapasztalat
sztem sokkal jobb mit pl mint a draco vagy a hydra naon jó kis bicikli
Erre ajánlom
xc,(én egy kicsit dirtöltem is vele:)
Ennyiért vettem
80000
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Moaykee avatar
Moaykee
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, csak kipróbáltam, hétvégi/jóidős bringásként
Előny
Iszonyatosan könnyű!! Jók a fékek! Gyök kettővel mentem, behúztam az elsőt, és kis hijján pofára estem!:D Szép a festése, és nem is kopik. Ami még nagy előnye, hogy szinte minden Bike+ rajta.
Hátrány
Talán a teleszkóp! Nem ajánlott testesebb embereknek. Max 80 kg-ig. Efölött már necces. A gyári teleszkóp nagyon könnyen mozog. Ha ütöd ezt a súlylimitet és behúzod az elsőt, akkor könnyen koppanhat a teló...na meg te is:D. Szóval csak óvatosan, mert naggyon mozog.(De legalább kimozgatja a 76 mm-t)
Tapasztalat
Szerintem Ár-Teljesítmény kategóriában nem találsz jobbat. Nagyon jól felszerelt kis canga. Ha arra használod, amire írják, akkor nem lesz vele gond. Jobb mint a Kelly's Viper. Ha egy jó terepi cangát akarsz, akkor ezt ajánlom.
Erre ajánlom
Enyhe és közép dúrva terepezés, városi cangázás. Erdei utakra kiváló, erre találták ki, városban meg egyszerűen hasít...:)
Ennyiért vettem
65000
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (49 vélemény)
Rendezés

Magellan márka bemutatás

A CSEKE Zrt-t két család alapította 1990-ben Apostagon. A Csere és Kele családnevek összevonásából jött létre a CSEKE név.

A cég Bt-ként kezdte meg, az akkor még kiskereskedelmi tevékenyégét egy dunaújvárosi kerékpárüzletben. 1991-től áttért a nagykereskedelmi tevékenységre, majd 1997-ben a Bt. Rt-vé alakult.

A 90-es évek második felétől a CSEKE Zrt. a hazai kerékpár-nagykereskedelemben piacvezető szerepet tölt be. A cég mintegy száz főt foglalkoztat budapesti és apostagi kereskedelmi telephelyein. A céghez kizárólagosan kötődő alvállalkozók biztosítják a gyártási hátteret.

Termékeiket elsősorban mintatermünkön és terítőhálózatunkon keresztül, a szakkereskedések számára értékesítjük. Fokozatosan fejlődik export tevékenységünk elsősorban Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában erősítjük piaci jelenlétünket.

Kezdetektől fogva kiemelt figyelmet fordítottunk a gyerekek, mozgáskorlátozottak, sportközösségek, és alapítványok támogatására.

Versenysportolóink a Magellan Team (MTB) tagjai, akik országos és nemzetközi viszonylatban már eddig is kimagasló eredményeket értek el mind a Cross Country (CC), és a Down Hill (DH), mind a Dual Slalom (DS) versenyágakban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magellan Crater Alu termékkel kapcsolatban: