Magellan Crater Alu mtb

49 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2007.05.)
  • Listaár: 82.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




johnny336 avatar
91 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 84%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Nagyon jó geometria, hatékony a mászás

Megfelelően rugalmas, hogy zúzosabb talajon se váljon irányíthatatlanná

Alkatrészek hobbi-sport belépőszintűek, a szimplán sportolni vágyóknak tökéletes választás, megfelelően teszik a dolgukat, amennyiben nem a profi teljesítmény-orientáltság a cél.

Alivio hátsó váltó, már terhelés alatt sem recseg ropog - tányérokat elől Acera pakolgatja, az bőven elég. HG30 (Acera) fogsor, 11-32-es, valószínűleg következő már egy Alivio vagy Deore-szintű lesz. Gyári KMC láncot kicsit meggyilkoltam, kapott egy Deore láncot, hajtás és váltásteljesítmény is javult.

A B+ tárcsás agyak (hatcsavaros), és középrész nagyon szépen végzik a dolgokat, bírják a sarat - persze karbantartást igénylik. Középrész merev, 22-32-42-es kiosztású, csak az erőnlét szab határt az emelkedőkön, fokozat megvan, hogy a falon is fel tudjál mászni :)

WTB duplafalú felnik, WTB Asaurus köpenyek, RST Capa T8 teló, B+ 620 mm széles, 50 mm emelkedésű kormány - stabil irányítás jellemzi a gépet fel és le egyaránt. A teló egy alapszintű, de már olyan teljesítményt nyújt, hogy nem pusztán felesleges súly; persze senki ne várjon tőle csodát, kezdőbringára jó, aztán úgyis fejleszt az ember - ha belekóstolsz, nincs megállás :D

A váz felkészítve tárcsafékre, IS-rögzítéssel.

A gyári B+ V-fék meglepően hatékony, de sajnos melegszik, nyúlóssá válik a fékérzet, és bringával együtt, beöltözve vagyok 100 kg, egy-két lejtőnél okozott ijesztő helyzeteket, amikor elfogyott a fékhatás. Ha valaki nagyobb méretű, vagy szeret 50 km/h fölött lejtőzni, érdemes fejleszteni - vagy tárcsára, vagy valami komolyabb (pl. Deore) V-fékre.

Hátrány

A tárcsafék rögzítés sajnos csak bovdenes rendszerre van felkészítve, hidraulikacső-szem nincsen a vázon, így vagy egyéni megoldásokkal tudod csak rögzíteni (pl. kábelkötegelő, szigszalag, stb.), vagy veszel kifejezetten erre a célra készített kiegészítőket (pár ezres tétel a "javítás", de szomorú, hogy ezt lespórolták az amúgy nagyon minőségi vázról). 

Kicsit súlyosnak érzem a vasat, vagy én vagyok gyenge, esetleg ilyen áron ne várjak csodát - összehasonlítási alapom csekély.

Gyári fék nem partner a keményebb igénybevételeknél.

Tapasztalat

Első komoly bringám, vele fedeztem fel újra a rendszeres testmozgás örömeit, szinte hiányzik, ha nem hajthatok hétvégén a hegyekben. Élvezetes hajtani, akár betonon, akár laza talajon. Csak a kerékpározás és a táj szépséget kell élvezni vele.

180 cm, 80 kg vagyok, 18-as vázméretet használok, talán 20-as sem lenne túl nagy, de inkább ezt javasolták az eladók.

Ami a legpozitívabb a kerékpárban, hogy nagyon baráti áron van, mégis kiváló alap a fejlesztésekre, ha valaki komolyabb szinten szeretne foglalkozni a kerékpározással.

Erre ajánlom

XC, túra

Ennyiért vettem
80000
19 olvasó 84%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Magellan márka bemutatás

A CSEKE Zrt-t két család alapította 1990-ben Apostagon. A Csere és Kele családnevek összevonásából jött létre a CSEKE név.

A cég Bt-ként kezdte meg, az akkor még kiskereskedelmi tevékenyégét egy dunaújvárosi kerékpárüzletben. 1991-től áttért a nagykereskedelmi tevékenységre, majd 1997-ben a Bt. Rt-vé alakult.

A 90-es évek második felétől a CSEKE Zrt. a hazai kerékpár-nagykereskedelemben piacvezető szerepet tölt be. A cég mintegy száz főt foglalkoztat budapesti és apostagi kereskedelmi telephelyein. A céghez kizárólagosan kötődő alvállalkozók biztosítják a gyártási hátteret.

Termékeiket elsősorban mintatermünkön és terítőhálózatunkon keresztül, a szakkereskedések számára értékesítjük. Fokozatosan fejlődik export tevékenységünk elsősorban Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában erősítjük piaci jelenlétünket.

Kezdetektől fogva kiemelt figyelmet fordítottunk a gyerekek, mozgáskorlátozottak, sportközösségek, és alapítványok támogatására.

Versenysportolóink a Magellan Team (MTB) tagjai, akik országos és nemzetközi viszonylatban már eddig is kimagasló eredményeket értek el mind a Cross Country (CC), és a Down Hill (DH), mind a Dual Slalom (DS) versenyágakban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magellan Crater Alu termékkel kapcsolatban: