Magellan Crater Alu mtb

49 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2007.05.)
  • Listaár: 82.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



16-30 (49 vélemény)
Rendezés

Máté avatar
Máté
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
A váz nagyon jó és strapabíró!
Hátrány
Az én bringámba pl. az egész hajtásszett semmit nem ér, de a többi alkatrésszel és a vázzal meg vagyok elégedve.
Tapasztalat
A legértékesebb részei: Váz, Stucni (Bike+), Nyereg (Bike+), Nyeregcső (Bike+), Fékek (Bike+) KEREKEK (Bike+)!!!!!!!!! Gumik (WTB) Teleszkóp: RST Capa T5, nagyon jól mozogja a 72 mm-t és még 1szer sem koppant be, pedig már lett volna rá oka ;)
Erre ajánlom
Elvileg Túra & CC, de attól én még használhatom Dirt/Trails-re is ;)
Ennyiért vettem
78000
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

THETESTMAN avatar
THETESTMAN
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon strapabíró!Nemkem nagyon tetszik.Szülinapomra kaptam.Ezt gyorsan feltuningolom és nagyon sokat ér.Megéri az árát.Halk,jól gyorsul,jó az úttatás.
Hátrány
Nincs.Vagy ami van az is az előnyére válik!:P
Tapasztalat
Nagyon jó.Masszív nagyon.
Erre ajánlom
Mindenkinek aki kicsid dimbes dombos ugratós és közben egy városias biciklit szeretne.
Ennyiért vettem
95.000
9 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Amen avatar
Amen
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, csak kipróbáltam, sima XC-sként
Előny
Unokaöcsémnek 3 éve ilyen cájkja van, én is használtam sokat, és most vettem én is egyet. Én nagyon meg vagyok vele elégedve, felszereltségileg ebben az árviszonylatban korrekt, a gyári felni sztem nagyon jó, bár nekem a terepgarnitúra az Sun Rhyno Lite... megbízható, sok törődést nem igénylő bicikli.
Hátrány
A teleszkóp azért egy idő után megérik a cserére, mert koppan és kotyog. Egy erősebb hajtómű sem ártana bele, de azt majd csak akkor cserélek, ha meghal:P
Tapasztalat
A 4 répa csak a teló miatt van...
Erre ajánlom
Én elsősorban XC-zem vele, de nagyobb távokat is teszek a városban. Lépcső, patka ezeket bírja:P Aki nem akar 2-300 ezret költeni egy megbízható XC bringára...
Ennyiért vettem
76000
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szegedmagellan avatar
10 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
hát ez nagyon nincs szerintem...:S bár a váz az szép és mundjuk a felnik jók benne nekem másfél év után is eredeti állapotában van/volt (no 8-as)
Hátrány
teleszkóp, alap-gumik , ülés, hajtómű és első váltó
Tapasztalat
hát ebböl a craterből a 2007es típus már nagyon hasonlít a 2007es polarisre-(sajnos)- így a polaris is elvesztette már a tartását pedig szerintem jobb bike volt a polaris(pl a 2005ös vagy a 2006os széria)
Erre ajánlom
hobbiszintre ajánlom meg enyhe terepre
Ennyiért vettem
85000
8 olvasó 63%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

KisTamás avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Könnyű, jó és masszív váz. Felszereltségét tekintve nagyon jó az összeállítás, minek következtében egy megbízható, jó kerékpárt kapunk. Előny továbbá, hogy fejleszthető (tárcsaféket is szerelhetsz fel rá kerékagy cseréje nélkül). A kategóriában az Caprine Epik 30-as ami hasonló, de arra nem tudsz csomagtartót szerelni, hiányoznak a furatok. A másik a Kellys Viper, ezzel kb azonos szinten van.
Hátrány
Tavalyi modellben és ebben sem találtam. Ha arra használod amire van, akkor nincsen hátrány.
Tapasztalat
Tavaly vettem először ezt a modellt, de az annyira jó volt, hogy másnak is megtetszett. :( Idén is e mellett döntöttem, mert jó ár-érték aránya van. A tavalyi modellhez képest az idei jobb lett: (hajtómű mögé is fel lehet a tendert szerelni, jobb hajtóművet kapott, új telók, jobb az egymáshoz viszonyított elhelyezése az első és hátsó fogaskoszorúknak és design is tetszetősebb. Én a gyári gumi helyet inkább a Schwalbe - Land Cruiser szélesebb változatát tudom ajánlani hozzá. Nagyon jókat olvashatsz mindenhol róla (defekállóság, kopás, úttartás) és tudod használni beton és föld úton is egyaránt. Legtöbb boltban kicserélik ráfizetés nélkül.
Erre ajánlom
Azoknak tudom ajánlani, akik elég sokat tekernek hobbiból erre-arra. Jó városban munkába járni, jól bírja a macskakövet, járdázást és pest elsőrangú útjait :) Ajánlani tudom a hétvégi kiruccanásokhoz, közepes terepviszonyokra vagy akár több napos túrákra.
Ennyiért vettem
82 000Ft
6 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

elasottegértetem avatar
elasottegértetem
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Legjobb ár/érték arány a kategóriájában! Nagyon jól bírja a 110kg-omat is (Pedig kapott rendesen (főleg a felszántott erdei úton ZM-en):P Aki nem akar túl sok pénz költeni 1 bringára az mindenképp vegye meg!
Hátrány
Teleszkóp (minél hamarabb érdemes bele rakni 1 jobb minőségüt) és az alap gumik amik hozzá járnak (legalábis a Rubenásoknél érdemes cserélni, nekem is szállszakadásos volt). Mást nem tapasztaltam.
Tapasztalat
Rendkívül jó bicaj a kategóriában, bár ha 100kg felett vagy mindenképp cserélj telót 1 keményebbre mert az rst gyenge (én is nemsokára cserélem)
Erre ajánlom
túra, városi tekerés, enyhe terepezésre (ha telót is cserélsz akkor még keményebben is mehet)
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

emberke avatar
emberke
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Minden! Szuper váz és felszereltség az árhoz képest!
Hátrány
Nincs! Jó úgy ahogy van!
Tapasztalat
Király, megéri!! Nagyon jó az egész gép!
Erre ajánlom
CC-re!! Rohadt jó lesz!
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tomi avatar
Tomi
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Az előny az, hogy kapsz egy baromi jó geometriájú vázat ami mindenféle villával hihetelenül gyorsan kanyarodik! A kerekek nagyon erősek, csak egy kicsit nehezek. A felszereltség nagyon jó, de a lánc, a monoblock és a hajtókarok szerintem cserére szorulnak, mert nagyon gyengék.
Hátrány
Az RST Capa T5 egy rakás sz.r, de szerencsére a 2006-os modellben már T6-os van ami egy kicsit jobb. A B+ hajtómű nem bírja sokáig, a lánc nyúlik mint a takony. De semmi más, és ezeket olcsón lehet cserélni!
Tapasztalat
Nekem nagyon bejön, egyetlen hibája, hogy a váz recseg ha kiállva hajtom vagy emelkedőn jobban taposom. Ez nem típus hiba, mert csak az enyém csinálja. A fennt említett dolgokat kell kicserélni és már is van egy ütős géped, ami nagyon olcsón jön ki a végére!!
Erre ajánlom
Nem csak városba, hanem inkább az enyhébb terepekre, de nem hatja meg egy durvább út sem ha tudod kezelni. De igazából az ösvényeket szereti bennt az erdőben, néhány kővel és vízmosással. Nem verseny váz de lehet vele nagyon jól hajtani!
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kokesz avatar
kokesz
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
klassz a teló!!!!nagyon jól gurul klassz geometria;)és jó:D
Hátrány
nagyon szar hajtókar(ami az enyémen volt!)gyenge monoblokk!
Tapasztalat
Hát én egy idióta vagyok mert streetre eleinte dirtre használtam pedig ez egy cc kerékpár:S a lényeg hogy ha magellan kell vagy klassz márka akkor ennyi pénzért klassz kerót kapsz;) vegyél iylet te is!
Erre ajánlom
CC-!XC talán!
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gergő avatar
Gergő
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon jó ár érték arány. Jó váltók. jó kerék ami jól megy országúton és nem zajos még 40 felett sem. Kényelmes kormány jó markolat. Kényelmes a nyereg is. Van a biciklin tárcsafék előkészítés elől hátul. Jól fejleszthető.
Hátrány
Talán a teleszkóp picit puha de nem nagyon zavaró.
Tapasztalat
A Kategóriájában a legjobb.
Erre ajánlom
Annak ajánlom aki sokat megy országúton és könnyű terepen és aki szeretne egy jól felszerelt kerékpár viszonylag olcsón.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

attys93 avatar
attys93
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Ár érték arány kiváló!Jó fékek pontos váltó,kinézetre nagyon tetszetős,a felni sok mindet kibír:)
Hátrány
Nyereg kicsit kemény (nem vészes).Gyenge pont szerintem az elsó teló,kicsit kemény,de használat után+WD40 már sokat javult! Festés nagyon kényes,könnyen sérül!!
Tapasztalat
A fekete kerekek,+ a teleszkóp és a szürke váz nagyon látványos.Ez az első komolyabb bringám egyszerűen imádom!
Erre ajánlom
Bárkinek,főleg városi bringázóknak de terepre sem rossz!
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gettojanne avatar
Gettojanne
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
sok van, az árkategóriában nem kapsz jobbat! elég jó a felszereltsége is.
Hátrány
húha, az is van -a teló:hamar kotyog, télen befagyott, azóta sem mozog jól(mozog, de keményen.a gagyi B+ féket nem bírja(hülye hangok) -a váz:telót akartam cserélni, akkor döbbentettek rá, hogy nem fogja bírni a vastagabb(32mm)becsúszókat. Amúgy jó. -a felni: kicsit "vizibicikliztem" az árvízben(a becsúszók is elmerültek)szal belement a víz, pedig 60psi volt benne -a monoblokk:jó szart raknak bele, most keztem el ugrálni, és máris szétment, csere!
Tapasztalat
már leírtam a HÁTRÁNYOKhoz.amugy ugy vettem, jo lessz egy kicsit ugrálni is esetleg, de egy ló**szt!
Erre ajánlom
városra/útra, TEKERNI!!!
Szerinted hasznos?

golyó avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
az van. többet ér mint amennyibe kerül
Hátrány
a villa egy zsák szart nem ér! elvileg lehet állitani gyakorlatilag meg bárhogy tekered azt a pöcköt ugyanolyan marad
Tapasztalat
nagyon király!!!
Erre ajánlom
egy telócsere után enyhe DH, kemény túra.....
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Mike avatar
4 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Az áráért egy komplett gépet kapsz, ami kis felújítással alkalmas a városi használatra. Nagyon könnyű kikapni, mivel eléggé hátul van a súlypontja.
Hátrány
Ha meg akarsz állni, akkor fékcserével indíts. A kerekek nem túl erősek, de bírják. Freeride-os ismerőseim szerint Túl könnyű kikapni a gépet :) Az első váltó kicsit lassan reagál.
Tapasztalat
A nyereg elsőre kényelmetlen, de hozzá lehet szokni. A MOZO Vibe-R teló túl kemény, és Nagyon emeli az elejét (emelkedőn nagy nyomatéknál is !). A gyári gumik tűrhetőek. A gyári kerekek városba jók, ugrálni, agresszívabb használatra nem ajánlanám. A színe tűrhető, jó a kábelvezetése is. A pedált viszont alapból cseréljétek le rajta. A hátsóváltó potos, gyors, bírja a sarat éa a koszt. Az elsőváltó lassú, de pontos és a sarat is bírja. A gyári fékek nem fognak jól, nedves abroncson megcsúszhatnak. Ezt egy fékmerevítő ugyan vaamennyire megoldja, de még így is lecseréltem őket 2-3 nap után. A gyári bowdenek NAGYON nyúlnak, 1 hónap alatt 4-szer kellett utánállítanom a fékeket és a váltókat. Hajtóműcsere csak szakműhelyben, nekem a hajtóműlehúzásnál selejtes lett az imbuszkulcsom annyira rá volt húzva a csavar. Az agyak gumitömítésesek, és noha B+ márkajelzésűek a Quandó gyártja őket. Amúgy símán futnak, és jól bírják a napi 8 óra ázást/fagyást a szabad ég alatt. Ennyi pénzért szerintem megéri, de érdemes még gyűjtögetni hozzá egy kicsit.
Erre ajánlom
Városi használatra tuti, túrára már nem annyira.
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tamás avatar
Tamás
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Előnyök? Az egész bringa! Nagyon jó a felszereltsége és nem is túl drága. Minden terepen lehet használni, én főleg aszfalton nyúzom. Nagyon pontos váltók, jó fékek, hibátlanul eltalált áttételek, jó geometria, nagyon jól furdul, mindent bíró felnik.
Hátrány
Sajnos csak egy van, a teleszkóp. Én sem hittem senkinek amikor említették, hogy gondok lesznek vele. Sajna hamar kotyogni kezd mert a fék hatást nem bírja. Aki csak hátsó féket használ annak nem lesz baja :)
Tapasztalat
Nem tudok a kategóriában jobbat mondani, pedig alaposan utána néztem. Mindenkinek csak ajánlani tudom. Egyetlen hátrány az RST Capa teló. Jobban mutatna benne egy Rock Shox, én azt teszek bele néhány héten belül. Egy Rock Shox J3-ast ami a Judy XC utódja, és ezt csak ajánlani tudom mindenkinek. Csak azért adok 4 répát mert a teló nagyon gyenge.
Erre ajánlom
Mindenre jó: városba, túrára(én erre használom) és teló csere után terepen is simán elmegy
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-30 (49 vélemény)
Rendezés

Magellan márka bemutatás

A CSEKE Zrt-t két család alapította 1990-ben Apostagon. A Csere és Kele családnevek összevonásából jött létre a CSEKE név.

A cég Bt-ként kezdte meg, az akkor még kiskereskedelmi tevékenyégét egy dunaújvárosi kerékpárüzletben. 1991-től áttért a nagykereskedelmi tevékenységre, majd 1997-ben a Bt. Rt-vé alakult.

A 90-es évek második felétől a CSEKE Zrt. a hazai kerékpár-nagykereskedelemben piacvezető szerepet tölt be. A cég mintegy száz főt foglalkoztat budapesti és apostagi kereskedelmi telephelyein. A céghez kizárólagosan kötődő alvállalkozók biztosítják a gyártási hátteret.

Termékeiket elsősorban mintatermünkön és terítőhálózatunkon keresztül, a szakkereskedések számára értékesítjük. Fokozatosan fejlődik export tevékenységünk elsősorban Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában erősítjük piaci jelenlétünket.

Kezdetektől fogva kiemelt figyelmet fordítottunk a gyerekek, mozgáskorlátozottak, sportközösségek, és alapítványok támogatására.

Versenysportolóink a Magellan Team (MTB) tagjai, akik országos és nemzetközi viszonylatban már eddig is kimagasló eredményeket értek el mind a Cross Country (CC), és a Down Hill (DH), mind a Dual Slalom (DS) versenyágakban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magellan Crater Alu termékkel kapcsolatban: