Magellan Draco 2007 mtb

71 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2007.05.)
  • Listaár: 67.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



46-60 (71 vélemény)
Rendezés

Gaboru avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Kompromisszumos ár-minőség, relatíve jó kiegészítők, halk menet (amíg nem fékezel)
Hátrány
A fék egyszerűen borzasztó. Úgy csikorog, hogy az egész bicikli átveszi a rezonanciát. Amúgy a fékhatása jó. Már nem lehet így kapni :,(
Tapasztalat
Sokáig gondolkoztam, végülis hová írjam, a Craterhez, vagy a Dracohoz, aztán végül így döntöttem. A többség Draco, a váz Crater. Ugyanis sajnos már nem lehet kapni full Dracot, csak egy a Draco felszereltségi szintjére lebutított Cratert (62500 volt) A fékek problémáját részben meg lehet oldani bejáratással, vagy ha nem akarod, hogy az első pár nap a város túlsó végében is meghallják, ahogy fékzel, akkor csak vegyél egy finom (!!!) smirglit és kicsit csiszold meg a fékpofákat, meg ha van időd a felnit is. Amúgy szerintem tökre jó a bicó!
Erre ajánlom
Bárkinek túrára, városba. "extrémebb" tapasztalatom nem is volt, nem is lesz vele...
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Palkoo avatar
Palkoo
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
olcsoo (szerintem) jo teló, jo vaz,
Hátrány
szaar váltó(én az elsőt leszedem majd és lehet hogy a hátsót is cserélem)
Tapasztalat
joo bike még csak 3 honapos de szeretném tovabb is használni
Erre ajánlom
mindenkinek, dirt, street, enyhe DHfreeride
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

VakondHun avatar
VakondHun
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
3 hete vettem.Nekem az 1. telós cajgám. Szerintem jó :)
Hátrány
2. nap defekt. Felni felől, gombostű fejnyi lyuk a belsőn :( /Ahogy tolingáztam haza felé, első pedig szilánkot kapott :O /
Tapasztalat
Tapasztalatot most szerzem, összehasonlítás nincs még.Előtte VELOLUX-Cora cajga volt. Semmi bajom nem volt vele, de csak kíméletesen.
Szerinted hasznos?

ICE_STorm avatar
ICE_STorm
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Megbizhato.Nagyon konnyu mivel en freerideos vagyok nekem ez elony , es hajlekony a vaz , nem torik ami eleg fontos ,en megvagyok elegedve vele...
Hátrány
En nem erzem hatranyat ennek a bringanak, csak az ules kemeny 1 kicsit, nekem freeride-ra megfelel ...lehet fele cibali mint allat!
Tapasztalat
Freeridera tokeletes...nagyon jol is nez ki de ezen kivul megerei mert egyszeruen jo ...probaljatok ki es onnan mar mincs visszaut ...qbol dracot vesztek ...:))
Erre ajánlom
Hat nem epp trialra talaltak fel ......ez inkabb csak street es freeride bringa de mindenkinek ajanlom aki 1 megbizhato bringara vagyik.
Szerinted hasznos?

Picikacsa avatar
Picikacsa
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Szinte minden.
Hátrány
Jól megy és csöndben van, és ez idegesít, mert az enyém nem (hajtómű, fékek, ülés állandóan zörögnek)
Tapasztalat
Valójában 1998-as modell, és az apámé. Kiskoromban sokat zúztam vele (Azért a Schwinn Woodlands TV2-nél kicsivel jobb :) ) Mostanában kellett szervízbe vinnem, és elájultam tőle. Arra emlékeztem, hogy kiskoromban sokat elvittem, akár titokban is, amíg egy évi diákmunka után nem vettem Cratert 2000-ben. Hihetetlen stabil, tök jól fognak a V-fékei, a hajtőmű meg, hát leírhatatlan. Odalépsz neki, és úgy megugrik, és nagyon könnyű tekerni (mondjuk merevvillás, de az enyémen Lock-out-tal sem ilyen jó). Szégyen bevallani, de többszörösen üti a Deore Ocktalinket... És amit eddig ez az acélváz kibírt! Le a kalappal a Magellánok előtt (kár, hogy a gyári felszereltség gyengébb, egyébként most én is Pyxissel zúznék). Ha jól összerakod, hihetelen élmény: Drako, (akkori) Alivio cuccok (fék, hajtómű, váltórendszer, ...), Ritchey Z max hátul, Continental Navigator elől, a többi asszem B+...
Erre ajánlom
Város, terep (durva is), túra...
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

wody21 avatar
5 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Hali most a DRACO 4 napos és tegnap (3 naposan) volt egy defektem, elég sz*r érzés volt de szerencsére már kicserélték a belsőt, így tekerhettem. További előnyök: túrázáshoz ez a DRACO pont ideális, mert kényelmes lehet vele mindenütt tekerni rendesen (én most 4 naposan legalább 65 km_t tekertem vele ami nem rossz!!:D Szóval a DRACO egy megbízható tár durva terepen is...
Hátrány
ÖÖÖ a nyereg 40km tekerés után már szörnyen nyom... Az első váltóról már írtam...
Tapasztalat
Szóval most ez a véleményem: Ha hegyi kerépárt akarsz venni akkor: MAGELLAN_T vegyélpl:Crux Polaris stb ezek nagyon jóK. Ha Déhára vagy fríí_re akarsz biciklit akkor MAGELAN_T keress pl:Deneb A triálnál a legjobb döntés a: MAGELLAN: Tucana Ha országútizni szeretsz akkor (ez jó kérdés) a MAGELLAN Crux egy kis tuninggal (vékony gummikkal, a szomszédomnak is olyan van, Úgy hasít vele mintha a cigányok disznói kergetnék:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D) Ha városban kívánsz egy hű társat akkor csak a MAGELLAN lehet, pl: Hydra (városi izéÉ) Ha te ugrálós dörtös Arc vagy, a MAGELLAN PolarX a legjobb választás. Végül de nem utólsó sorban ha szeretsz tekerni pl alföldön, kis dombokkal fűszerezve akkor neked 1(vagy több:D) MAGELLAN a legkiválóbb:DRACO(én már csak tom:D:D:D) vagy Crater. Így ha rápillantasz, a végeredmény, a győztes, a legjobb bike, a: MAGELLAN!!!!!!!!!!!!!!! SzÓval...
Erre ajánlom
Nem túrázgatásra, hanem IZOM TÚRÁKRA!!! + városba...
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

wody21 avatar
5 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Tegnap este kaptam meg a biciklit és azóta már tekertem vele 20 km-t. Előnyök:a teleszkóp(mentem porban, földúton aszfalton és mindenütt szuperül teljesített), a felni erős, a fékek jók a váltó (acera) is jó, (majd még állítani kell....) A VÁZ (baromi jó nekem nagyon kir...)és minden ami B+-os alkatrész (amelyek aluminiumok!!!)
Hátrány
Estetleeg a nyereg egy kicsit kemény (de kényelmesebb mint a régi teszkóbálykén vót...:D az elsö váltó kicsit lassucska de eről még írok a véleményekben...
Tapasztalat
EZ a DRACO megéri az árát az elsö váltó nem a legjobb de ennyi pénzért nem is várnék jobbat... aki teheti ilyet vegyen és TEKERÉS!!!!!!!!!!
Erre ajánlom
Olyan emberkéknek akik túráznak sokat, hosszút, stb... akik a városba használják (munkába menni, bevásárolni vele, lehet rá csomagtartót is szerelni, eléggé elrondítaná:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D) és mindenkinek aki 60 E forinté egy NAGYON megbízható biciklit szeretne venni.
Szerinted hasznos?

Mutant avatar
Mutant
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, túrázgató/városi harcosként
Előny
Szép, jó B+ cuccok, árában messze veri a kategóriás mezőnyt. Műanyag alkatrészt nem láttam rajta (bezzeg Kalahari 510 :-))Jó a vázgeo. Frissiben hazatekertem vele és jól mászik. Könnyű (13,5 kg Nekem RST-vel szerelték, ami baromira jól szoperál a bringában (bővebben teló topikban).
Hátrány
- Oltári kemény az ülés (bélelt bicós gatya vagy csere zselésre javallott) A hazaútba elég rendesen belezsibbadtak a golyóim - Első váltó elég vacak és emiatt viszi a hátsót is néha (bár az első szervízes utánállítást követően még nyilatkozom)
Tapasztalat
Kb. 2 hétig nézelődtem a neten, amíg mellette döntöttem. Az első telós bringám és máris beleszerettem. Szerintem egy nagyon jó, minőségi bringa. Kezdésnek is jó lehet komolyabb MTB felé, de városi néha természetben túrázó arcoknak ideális. Üléscsere nagyon muszály (bár lehet az én alfelem túl csontos:-) A 85 kg-m ellenére teló, fékek egybek teljesen frankón szuperálnak rajta. A váltó probléma pedig remélem megoldódik az első szervízzel.
Erre ajánlom
Ideális városi, közepes terep MTB. Én a hazaúton erdőt, kátyút, pocsék földutat megjártam vele és nagyon faintos.
Szerinted hasznos?

ace avatar
ace
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
teljesítményéhez képest olcsó. minőségi BIKE+ alkatrészek acera hátsó vátó, marha könnyű
Hátrány
a teló(MOZO VibeR) kicsit kemény és nem nagyon puhul be.Szal ha cc-zel akkor azt cseréld ki. de különben jó. A gumi szégyen! Szar!! De hát 10ezerér már jót lehet venni
Tapasztalat
Erre ajánlom
CC Dirt városi vadulás, túra
Szerinted hasznos?

PetiZZZ avatar
PetiZZZ
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Tapasztalat
szal, nem igazi trial, csak könnyü, és ha nem akarsz egy ötszárezer forintos biciklit, kezd el egy ien szarral. és nem kemény DH- azért írtam, hogy jó mindkettőre, ha 2 hétig csinálod. utána jól összetöröd meglátod, hogy mien kell... de amúgy igazatokvan...
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sixsixone rider avatar
sixsixone rider
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Megbízhatóság. Ha az ember arra használja amair való, (tehát nem DHra, Triálra, mert ezekhez rossz a geometria) teljesen kiszolgálja az embert. És könnyű
Hátrány
Ez igazából nem a bike hátránya, sokkal inkább a teleszkópé. Az RST Capa T4 es telóm már 6 hetes kora óta kotyogott (a telóról szóló véleményemet megtaláljátok a teleszkópoknál)
Tapasztalat
Nekem most volt 1 éves, és a telón kívül abszolút meg vagyok velel elégedve.
Erre ajánlom
Azoknak ajánlom, akik, akárcsak én "utcai harcosok" és akik régóta vágynak egy megbízható bikera
Szerinted hasznos?

rihi avatar
rihi
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Tapasztalat
nekem nincs ilyenem! csak annyi hogy ez a váz nem jó se Dh-ra, se trial-ra... trialra magas, nagy, rossz hozzá a geometria.. dh-ra meg törik... ez egy ideális túra vagy boltbajárós bringa! a felszereltsége is mutatja!
Szerinted hasznos?

GeGe avatar
GeGe
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Tapasztalat
Most a váz kerül 30-ba? Mer nemtom mien ez de ha az egész bringa 30000 akkro elég sületlenség triálra meg DH-ra ajánlani, főleg a kettőt együtt, ilyen bringa nem létezik DH-triál gép:)
Szerinted hasznos?

PetiZZZ avatar
PetiZZZ
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
Nagyon könnyű! De komolyan, majdnem triál!
Hátrány
Nincs neki, csak legyen összerakva! A teló elég keveset mozog egy rendes DH-re (csak 76mm), és a gumit is jobb lecserélni egy faxa kis traktor gumira :), mer ez így szégyen.
Tapasztalat
57-ért vettem, de kell rá legalább még vagy 10ezer plusz. Ha jók akarunk lenni, akkor 40+, de akkor veri a nagyokat is!
Erre ajánlom
Kinek, mire! Kezdőcske kis trial, vagy egy bajdnem jó DH.
Szerinted hasznos?

Galuska Péter avatar
Galuska Péter
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
Nagyon könnyű, ha jól bevan állítva tökéletes, és ahhoz képest olcsó.
Hátrány
Vigyázz, hogy hogy veszed, mert ha nincs jól összerakva, sok kínod lesz szegénnyel.
Tapasztalat
Hát a régebbi draco-khoz képest nagyon jó. A hydrához képest meg egyenesen tökéletes. Én sajnos nem figyeltem oda, hogy amikor megvettem nem tökéletesen volt összerakva, és ezek hátrányai 1-2 héten belül jelentkeztek. PL: a lánc leverte a váz hátsó-alsó részéről a festéket. Kattog a monoblockom, de lehet, hogy ez nem baj. Meg van két nyolcasom, de az is lehet, csak a gumi kula =D
Erre ajánlom
Nagyon kezdő triálosoknak. Meg amúgy mindenkinek.
Szerinted hasznos?

46-60 (71 vélemény)
Rendezés

Magellan márka bemutatás

A CSEKE Zrt-t két család alapította 1990-ben Apostagon. A Csere és Kele családnevek összevonásából jött létre a CSEKE név.

A cég Bt-ként kezdte meg, az akkor még kiskereskedelmi tevékenyégét egy dunaújvárosi kerékpárüzletben. 1991-től áttért a nagykereskedelmi tevékenységre, majd 1997-ben a Bt. Rt-vé alakult.

A 90-es évek második felétől a CSEKE Zrt. a hazai kerékpár-nagykereskedelemben piacvezető szerepet tölt be. A cég mintegy száz főt foglalkoztat budapesti és apostagi kereskedelmi telephelyein. A céghez kizárólagosan kötődő alvállalkozók biztosítják a gyártási hátteret.

Termékeiket elsősorban mintatermünkön és terítőhálózatunkon keresztül, a szakkereskedések számára értékesítjük. Fokozatosan fejlődik export tevékenységünk elsősorban Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában erősítjük piaci jelenlétünket.

Kezdetektől fogva kiemelt figyelmet fordítottunk a gyerekek, mozgáskorlátozottak, sportközösségek, és alapítványok támogatására.

Versenysportolóink a Magellan Team (MTB) tagjai, akik országos és nemzetközi viszonylatban már eddig is kimagasló eredményeket értek el mind a Cross Country (CC), és a Down Hill (DH), mind a Dual Slalom (DS) versenyágakban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magellan Draco termékkel kapcsolatban: