Schwinn-Csepel Adrenalin A1 mtb

10 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév: 2001
  • Listaár: 65.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-10 (10 vélemény)
Rendezés

Toten avatar
2 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

A váz örök darab, kb 40000km-t mentem vele 8 év alatt, a vázon, kormányon, kormánycsapágyon, féken és a nyeregcsövön kívül mindent ki kellett cserélnem, ennek ellenére azt tudom mondani, hogy a gyári alkatrészekkel is meg voltam elégedve. 182 centis magasságommal nagyon kényelmesnek érzem, hosszabb túrákra is bátran elindulhattok vele és a 80 kilómat bármilyen terepen gond nélkül bírja.

Hátrány

Sokat dobna az értékén, ha gyárilag tárcsafékekkel hozták volna ki.

Tapasztalat

Jó szívvel tudom ajánlani mindenkinek, könnyű, erős, kényelmes, és szerintem még szép is.

Erre ajánlom

Túrákhoz, xcre, könnyebb dhra, hosszabb távok megtételére.

Ennyiért vettem
80000
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Adrenalin A1  2001 mtb
Schwinn-Csepel Adrenalin A1  2001 mtb
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tommi avatar
11 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Olcsó, viszonylag jól bírja, a felnik bírják a 80 kg-mat...
Hátrány
Kényelmetlen ülés, gyenge fékek, hosszú és ronda stucni, gyenge, keskeny egyenes kormány (már lecseréltem őket: Acor kormány, B+ stucni), nem fér el benne 2,125-nél szélesebb gumi, gyenge hajtókar (csere RaceFace RideXC-re)...
Tapasztalat

Lehetne jobb is...

Ésszerű keretek között használva azért jól bírja...

Erre ajánlom
XC, Városi mászkálás, Túra
Ennyiért vettem
40000
Szerinted hasznos?

Laci avatar
Laci
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jo a váza erős azzal nincs gond
Hátrány
felnik borzadájok
Tapasztalat
sok alkatrészt ki kell rajta cserélni de jo a váz ezért ajánlom a kezdőknek
Erre ajánlom
alap bicaj kezdőknek
Ennyiért vettem
70000
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dead avatar
Dead
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Előnyök....:D:D:D:D.........eszméletlen..:D
Hátrány
mindent ki kell cserélni rajta...kormány görbül..felni alapból szar..de vááz..az ott van
Tapasztalat
Ez a váz nekem mindent kibírt higgyétek el...durva..
Erre ajánlom
hát halljátok ezt mindenre használhatod kisebb átalakítások után..
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

eversman avatar
10 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Szép a váz szine, viszonylag jó ár, kezdőknek tökéletes.
Hátrány
Hűha. A vázon kivül a gyárilag szerelt alkatrészek gyorsan beadják a kulcsot. Az állítólagos duplfalu-felni amivel szerelték nem duplafalú...egy év leforgása alatt vázon kivül majdnem mindent csrélni kell rajta...
Tapasztalat
Szerintem ennyi pénzért (45 ezer) nem nagyon kell többet várni, alaktrészcserével egész jó bringa lesz belőle...
Erre ajánlom
Városba menni erre arra (alapfelszereltség) CC (cserélt alkatrészekkel)
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Valaki aki ismeri avatar
Valaki aki ismeri
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
A hozzájáró FSA csapágy a yooke bekötés a láncvillánál az S-band.
Hátrány
A fejcső szög tragédia csak hungari A-val jó vagy 46 cm alatti villa beépitési magasság.
Tapasztalat
Ennyi.
Erre ajánlom
Feltétlenül hobby tura mégha LX vagy fél XTs cuccal van szerelve vagy nekiálsz és leröviditesz egy első villát,hogy életbemaradj.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kovács avatar
kovács
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
könyü van tárcsa konzol
Hátrány
könyen törik hátra 2.10zes guminál nem lehet vastagabbat berakni
Tapasztalat
én már eltörtem egyet törik mint állat az igaz nem sajnáltam és nem vagyok 20kilós de miko eltört csak a patkán "mentem½fel
Erre ajánlom
részegnek-!!!!!!tolásra!!!!!!-
3 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dani avatar
dani
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
nekem jól bírja igaz egy kis 1 kerékből 8-as lett
Hátrány
még nincs
Tapasztalat
szerintem ebbe az árba profi és könnyen lehet tuningolni nekem nagyon bejön
Erre ajánlom
MTB
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Máté avatar
Máté
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Fordulékony, stabil, jól mászik, tartós és kategóriájában az egyik legolcsóbb volt anno. Szerintem jól lehet rá építeni is, mind a vázon, mind a telón ott a tárcsafék helye. A matrica is csak ott kopott meg, ahol a nyeregtáskám dörzsölte kicsit.
Hátrány
Ez az első komolyabb gépem, úgyhogy nem tudok hátrányt mondani.
Tapasztalat
4 éve vettem a gépet és úgy 5000 km-t tekertem. Gondom egyszer volt: elvittem szervízbe egy kis kenésre és az első agyat szarul rakták össze, aminek következtében hazafelé szétesett. Az egyetlen, ami cserére szorult épp most, 4 év után, a kormánycsapágy, valamint a schwalbe blackshark gumikat is most váltottam schwalbe land cruiser-re. (a fékpofákra is ráférne már egy csere - eddig azokon is csak állítottam) Úgy 2 éve egy ugratásból első kerékre érkezve a kormány fölött dobtam egy hátast, de csak a telóra tudtam gondolni: kutya baja sem lett, pedig egyedül az tűnt gyengének (de nem az). Centírozásra sem volt szükségem mostanáig és most is csak az első felniben volt egy kisebb dudor, miután a téli pihenő után egyből egy köves lejtőn kötöttem ki valahol a Hármas-határ hegy egyik oldalán.
Erre ajánlom
Nem versenyzek, csak hobbi XC-zek. Aki szereti ezt a műfajt és olcsó, megbízható, jó gépre van szüksége, az ne válasszon mást (bár ahogy néztem már nem gyártják ezt a típust)
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Szlovicsák János avatar
Szlovicsák János
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagy testsúlyom /98/ ellenére is stabil,idáig mindenféle törés csorbulás nélkül bírta még a legnehezebb hétvégéket is a Mátrában.
Hátrány
A magasságom miatt /192/kellett egy kicsit alakítani,hosszabb stucni,másik kormány,így ellenben vesztett a mindent elsöprő stabilitásából.Tárcsfék előkészítve,de jobb lenne ha azzal szerelnék.
Tapasztalat
Nincs véleményem mert ez az első normális gépen és azóta is megelégedetten használom.
Erre ajánlom
Általános célokra /túra,óvatos DH,városi közl./minőségi alkalmassá teszi minden-nem versenyszerű kerekezésre.
7 olvasó 71%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-10 (10 vélemény)
Rendezés
Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Mekkora a Schwinn-Csepel Adrenalin A1 tömege?
2 válasz
utolsó: 2012. okt.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Adrenalin A1 termékkel kapcsolatban: