Magellan Draco mtb

71 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2007.05.)
  • Listaár: 67.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



61-71 (71 vélemény)
Rendezés

Ádi avatar
Ádi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
jól bírja bár pár cucc cserére szorul pl hajtókar, fék, váltó. 7000 km utánis jól nyomja
Hátrány
csak apróságok, de az van sok
Tapasztalat
Szerinted hasznos?

mrace avatar
mrace
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Váz király. Teló(MOZO VibeR) ász!!!! simán kirogózk 70mm-t de a 90-et is bírja. A váltó(acera) nagyon jó!kemény nyúzásnál is vált mint az állat!
Hátrány
SEMMMIIII!!!!!!!!!!!!!! De komolyan! Bár egy hónapja van még csak meg de minden nap nyúzom: enyhe dirt, kis CC, városi vadulásra ennél jobb nem kell!!! -az első váltó nem a legjobb, de megteszi -gumi szar rajta, de ha CC-zel akkor jó
Tapasztalat
70 HUF alatt ilyen jót NEM KAPSZ!!!!!!!
Erre ajánlom
az előbb leírtam: dirt, cc, városi vadulás, meg minden amire akarod!
Szerinted hasznos?

cxrex avatar
cxrex
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Könnyű, strapabíró az árához képest. Kis tuninggal egész jó bicikli kreálható belőle.
Hátrány
Hátsó tengely 3 hónap után tört, pedig csak városban használom. Fékek gyalázatosan gyengék.
Tapasztalat
Minden nap használtam és most is használom. Első pár hónap hibamentes volt, aztán kezdtek elszaródni a dolgok :-) A hátsó tengely vagy 4x törött el, úgyhogy komplett hátsó kerékcsere volt. A villát is cseréltem RockShox Judy-ra. Hajtókaron a tányérok 4000Km után olyan szinten deformálódtak, hogy a váltást lehetetlenné tették, ergo azt is cserélni kellett. Műanyag pedál kapásból kuka, és a fékek is cserések. Az Altussal nincs gond, 5000Km után is szépen vált. A rendes hátsó kerékkel, fékkel, villával már terepen sem vall kudarcot.
Erre ajánlom
A gyári felszerelésekkel városba, kisebb erdei túrákra.
Szerinted hasznos?

Gergő avatar
Gergő
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Jól néz ki, szép a festés. Könnyű (13,5kg), a gyári Rubena gumik is egész jól bírják. Sztem tök megbízható,ha nem gyilkolják szét. Már majdnem 3hónapja használom elég intenzíven, és eddig tökéletes.
Hátrány
A hátsó váltó(Acera) enyhén szólva nem a legjobb. Az ára sem túl kedvező (65.000Ft), de így utólag már úgy látom, hogy megérte. A gyári Mozo,vagy RST teló igencsak alap, ha vkinek van még 1 kis pénze, jól teszi,ha lecseréli. Aztán mehet a zúzás!
Tapasztalat
Szerintem összességében egy nagyon jó bicaj, nekem tökéletesen megfelel. Nem azt kell nézned, hogy mikor esik szét alattad, nyugodtan be lehet vele vállalni keményebb terepeket is. Persze csak ha bírja a teló:-D Ez a gyári cucc nem egy csúcsmodell, de ha rendesen kened, nem hagyod kiszáradni a becsúszószárakat, akkor egész tűrhetően kimozogja a 7-8cm-t. Nem tud esetleg vki egy kis tuningot, amivel kicsit feljavíthatnám?:-))Ha vki igen,akkor megköszönném,ha megírná.
Erre ajánlom
Enyhe dh-re, túrázásra, kisebb ugratásokra. Városi nyomulásra tökéletes. Majdnem mindenre, de csak módjával.
Szerinted hasznos?

adam avatar
adam
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
könnyű, erős váz. jó fék, hajtókar, stucni. viszonylag jól muzsikáló teleszkóp
Hátrány
nem túl jó a hátsó és első váltó
Tapasztalat
szerintem nagyon jó, jól bírja ,megéri megvenni
Erre ajánlom
terepre, jo kis hegyi túrára, inkább fiataloknak!
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Rimán Zsolt avatar
Rimán Zsolt
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
Nagyon pöpec. Könnyű, Nehezen lesz 8-as a kerékben. Szuper teleszkóp(nekem MOZO Vibe R)
Hátrány
Kemény a nyereg(A.S SZAR)
Tapasztalat
jgfff
Erre ajánlom
Városi hülyéskedésre.(én eddig csak erre használtam).
Szerinted hasznos?

rajcsányi zoltán avatar
rajcsányi zoltán
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Nagyon köjhnnyű és a garancia is jó. A festés nagyon jó.
Tapasztalat
Nekem nagyon tetszik ez a márka!!!!!!!!
Szerinted hasznos?

nzso avatar
nzso
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
nagyon szép+ erős a váz, jó teló (Capa), nem nagyon rücskös a gumi: jó túrázáshoz, városba is.
Hátrány
kényelmetlen a nyereg. Talán a váz festése nem valami jó minőségű
Tapasztalat
megbízható gép, kb. 60 ezerért megéri nagyon!
Erre ajánlom
bárkinek, aki városban közlekedik, túrázgat a hegyekben.
Szerinted hasznos?

PIDHU avatar
PIDHU
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Ár/érték
Hátrány
Nagybütykös gumikkal adják, amiket azonnal kicseréltem simábbakra, mivel aszfalton éltveszélyesek voltak.
Tapasztalat
Én nem ugrálok vele, nem taposom szét. Bízom benne, hogy nagyon sokáig szolgál. Az Altus miatt pedig nem aggódom, nyilván takarítani és olajozni is illik egy bringát. (41 éves, 85 kg-os, nyugodt férfiember vagyok)
Erre ajánlom
Én túrázgatásra használom, még csak 3-4 hegyi túrán vagyok vele túl, gond nélkül bírja.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

H.N. avatar
H.N.
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
a váz nagyon jó az árhoz képest
Hátrány
az 1. váltó hulladék
Tapasztalat
én kb. 2 méterről ugrottam és nincs semmi baja
Erre ajánlom
DH
Szerinted hasznos?

hmmm.... avatar
hmmm....
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1998, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
erös mint a fene ...a városi durvulast is birta !!.. én kb. 8 lepcsöt ugortam vele
Hátrány
nehéz,acél elloptak
Tapasztalat
jo kis bringe volt .. a valto sza*a ment elsö nek kicsit nehéz volt de nem volt igazán zavaro
Erre ajánlom
már nem gyartjak
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

61-71 (71 vélemény)
Rendezés

Magellan márka bemutatás

A CSEKE Zrt-t két család alapította 1990-ben Apostagon. A Csere és Kele családnevek összevonásából jött létre a CSEKE név.

A cég Bt-ként kezdte meg, az akkor még kiskereskedelmi tevékenyégét egy dunaújvárosi kerékpárüzletben. 1991-től áttért a nagykereskedelmi tevékenységre, majd 1997-ben a Bt. Rt-vé alakult.

A 90-es évek második felétől a CSEKE Zrt. a hazai kerékpár-nagykereskedelemben piacvezető szerepet tölt be. A cég mintegy száz főt foglalkoztat budapesti és apostagi kereskedelmi telephelyein. A céghez kizárólagosan kötődő alvállalkozók biztosítják a gyártási hátteret.

Termékeiket elsősorban mintatermünkön és terítőhálózatunkon keresztül, a szakkereskedések számára értékesítjük. Fokozatosan fejlődik export tevékenységünk elsősorban Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában erősítjük piaci jelenlétünket.

Kezdetektől fogva kiemelt figyelmet fordítottunk a gyerekek, mozgáskorlátozottak, sportközösségek, és alapítványok támogatására.

Versenysportolóink a Magellan Team (MTB) tagjai, akik országos és nemzetközi viszonylatban már eddig is kimagasló eredményeket értek el mind a Cross Country (CC), és a Down Hill (DH), mind a Dual Slalom (DS) versenyágakban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magellan Draco termékkel kapcsolatban: