Magellan Polaris 2007 mtb

57 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2007.05.)
  • Listaár: 100.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



46-57 (57 vélemény)
Rendezés

EgyArc avatar
EgyArc
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Merev, mint a bánat. Fájdalmas igényességgel válogatták össze az alkatrészeit. Szép. Nagyon szép.
Hátrány
Szerintem megérdemelne egy jobb villát (pl. Axelt) és valami tekintélyesebb féket (lehetne mondjuk Deore vagy SRAM 5.0). Nem tudom megállapítani, hogy mennyire tartós, mert csak kipróbálni volt lehetőségem.
Tapasztalat
Nekem nagyon bejött, egy ilyenre ráhuppanva döntöttem úgy, hogy veszek valami emberesebb bringát. Fajtiszta középkategóriás CC gép. Korabájkról átülve egészen új értelmet kap a bringázás fogalma.
Erre ajánlom
CC-s kollégáknak és kollegináknak.
Szerinted hasznos?

Tomika avatar
Tomika
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon masszív darab, könnyű,és szinte magától mászik felfelé...
Hátrány
Néha ugrik a lánc, emelkedőn nagyon könnyen emelkedik az eleje...
Tapasztalat
nekem mindenféleképpen bejött, csak ajánlani tudom mindenkinek, hisz egy nagyon jó alapgép, amit egy kis átalakítással(pl Mozo cseréje) kiválóvá lehet tenni.
Erre ajánlom
bárkinek aki szeretne az erdőben egy jót tekerni...
Szerinted hasznos?

tomi avatar
tomi
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Könnyű.Szép a festése.Strapabíró, nagyon jól össze van rakva.
Hátrány
A meredek felfeléken emelgeti az orrát,de más nem nagyon van.
Tapasztalat
nagyon jó
Erre ajánlom
xc,hobby maraton,durvulás
Szerinted hasznos?

osember avatar
osember
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Nagyon jó árban van a felszereltséghez képest,könnyű, az alkatrészek összhangban vannak, tartós vázgarancia
Hátrány
bosszantó apróságok:a trapéz alakú alsócsőnek rossz a fogása;csúszik a gyári nyeregcső;a bike+ fékpofa kissé ráégett a bike+ felnire
Tapasztalat
ez már egy igazi mtb.A bike+ kiegészítők komoly pozitív meglepetést okoztak:a fékek jók, a felniben mátramaraton után is alig van 8-as.Túrázásra talán kissé kényelmetlen nem követeli a fejlesztést, de meghálálja:egy komoly montit lehet belőle kialakítani(egy komoly telóval+a fived nélkül)
Erre ajánlom
könnyebb(<80) embereknek terepezés, városba bárhova.Nagyobb embereknek erősebb hajtómű+kerekek+talán váz kellenek kis sebességnél kényelmetlen a masina
Szerinted hasznos?

VK avatar
VK
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Szerintem elég strapabíró, bírja a gyűrődést, terepen és városban egyaránt dinamikus. Meg szerintem nagyon állat az idei festés és a vázparaméterek. Nekem az alsó vázcső keresztmetszete tetszik mert egyedi. még nem láttam ilyet egy bicón se.
Hátrány
a néhai láncugrás nálam is van, de nem fordul elő a "lehető legrosszabb időpontban". amúgy nem nagyon találkoztam hibával.
Tapasztalat
Habár minden B+ a bicón majdnem, azért mégse, mert a B+ csak ún. importőr. A nyereg pl. Velo, a fékek: Alhonga a jobbik fajtából... Szerintem ez a bicó nagyon ott van. Mindenképp megéri, ha egy megbízható bicajt akarsz és nem amortizálod le rövid időn belül. Tapasztalatom annyi, hogy a Mozo tellóból minél hamarabb szedd ki a gyári zsírt és tegyél bele manitou-t. Ebben az árkategóriában és kategóriában nagyon megéri.
Erre ajánlom
Hobbi túra, XC, verseny XC, városi durvulás, meg ha vetíteni akarsz vele, bár ezt én egy kicsit elítélem, mert a bicaj nem egészen nagyzolási mániára való.
Szerinted hasznos?

Tóth Csaba avatar
Tóth Csaba
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Tapasztalat
A legtöbb MAGELLAN géphez képest sokkal jobb. Nagyon jól lehet vele freerideolni.
Szerinted hasznos?

MaTT avatar
MaTT
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Szerintem nagyon királyul néz ki az idei modell.Szóval szép,meg könnyű,meg jó.
Hátrány
Kicsit nehéz volt beállítani az első váltót (alivio),durvulást nem nagyon szereti :
Tapasztalat
Ez alatt ez egy hónap alatt elég sokat hajtottam a gépet,keveset pihent.Azt kell mondjam igazi XC bringa.Durvulni nem nagyon lehet vele:mozo r200,b+ action felnik,gumi is keskeny és elég sima a mintázata.De aki arra használja amire való annak egy nagyon jó bringa.
Erre ajánlom
Mindenkinek, aki akar egy jó XC bringát.
Szerinted hasznos?

Moszat avatar
Moszat
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Könnyű, jól hajtható, és akinek csak az számít szép a festése.
Hátrány
Néha amikor beletaposok ugrik a lánc.
Tapasztalat
Tényleg jól hajtható. Könnyű. Kb 2000km-et mentem vele de egy év után is csak kisebb hibái vannak pl ugrik a lánc, kicsit recseg a kormány mikor megtépem, de majdnem egy éve nem is volt karbantartva(szánom-bánom). Nekem kék-fehér festéssel van meg, nagyon szép. Zúzásra nem árt bele egy jobb teleszkóp az enyém sajna anélkül van.
Erre ajánlom
Túrázásra,terepre, hegyet jól bírja. Városi közlekedésben pöpec.
Szerinted hasznos?

Varga Valter avatar
Varga Valter
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
12,9 kg,szép festés,strapabíró gép.
Hátrány
mozo
Tapasztalat
JÓ KIRÁLY SZÉP jobb a többi márkánál
Erre ajánlom
kezdő CC
Szerinted hasznos?

Scion avatar
Scion
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
12,9 kg, fék, váltó, szép a bordó-fekete festés
Hátrány
mozo RM200A
Tapasztalat
Az idei modellen érdekes ötlet ez a 62 centis DH kormány, amikor CC gépnek reklámozzák. A Mozo villát elvileg lehet állítani gyakorlatban nem lehet érezni semmi változást, és az enyém már nagyon recseg. Szóval ezt a két alkatrészt érdemes kicserélni. Néha ha rendesen belelépek a pedálba ugrik a lánc.
Erre ajánlom
túrázás, cc
Szerinted hasznos?

Shaitan avatar
Shaitan
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Relatíve olcsó, strapabíró gép
Hátrány
Nekem nem volt
Tapasztalat
Szerintem ennyi pénzért nagyon megéri mindenkinek aki nem csak a városban akar maradni hanem néha az erdőkbe is kiszabadul. Nekem a gyári cuccokkal amik rajtavoltak (váltó, fékek és a többi olyan cucc amit legtöbbet használsz) a 3000km még semmilyen bajom nem volt.
Erre ajánlom
Mindenkinek aki hajlandó rászánni ennyit hogy legyen egy rendes cangája
Szerinted hasznos?

Tóth László avatar
Tóth László
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1998, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nekem könnyű
Hátrány
Nem igazán
Tapasztalat
Városi és városközeli túrázgatásra használom. Eddig csak a monoblokk rögzítése lazult le. Harmadszori újbóli meghúzás után OK. Három év alatt 4 e. km-t mentem vele. Minden eredeti rajta csak az első fékgumi nem. Erős, strapabíró gép.
Erre ajánlom
Általános használatra
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

46-57 (57 vélemény)
Rendezés

Magellan márka bemutatás

A CSEKE Zrt-t két család alapította 1990-ben Apostagon. A Csere és Kele családnevek összevonásából jött létre a CSEKE név.

A cég Bt-ként kezdte meg, az akkor még kiskereskedelmi tevékenyégét egy dunaújvárosi kerékpárüzletben. 1991-től áttért a nagykereskedelmi tevékenységre, majd 1997-ben a Bt. Rt-vé alakult.

A 90-es évek második felétől a CSEKE Zrt. a hazai kerékpár-nagykereskedelemben piacvezető szerepet tölt be. A cég mintegy száz főt foglalkoztat budapesti és apostagi kereskedelmi telephelyein. A céghez kizárólagosan kötődő alvállalkozók biztosítják a gyártási hátteret.

Termékeiket elsősorban mintatermünkön és terítőhálózatunkon keresztül, a szakkereskedések számára értékesítjük. Fokozatosan fejlődik export tevékenységünk elsősorban Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában erősítjük piaci jelenlétünket.

Kezdetektől fogva kiemelt figyelmet fordítottunk a gyerekek, mozgáskorlátozottak, sportközösségek, és alapítványok támogatására.

Versenysportolóink a Magellan Team (MTB) tagjai, akik országos és nemzetközi viszonylatban már eddig is kimagasló eredményeket értek el mind a Cross Country (CC), és a Down Hill (DH), mind a Dual Slalom (DS) versenyágakban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magellan Polaris termékkel kapcsolatban: