Magellan Polaris mtb

57 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2007.05.)
  • Listaár: 100.000 Ft

Használt Magellan Polaris váz eladó
20.000 Ft
új árához képest: -80%

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



16-30 (57 vélemény)
Rendezés

balazs112 avatar
balazs112
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, brutálfutárként használtam
Előny
könnyü
Hátrány
nem nagyon van
Tapasztalat
nekem bevált... eső után a monoblokk recseg hiába zsirozom:S
Erre ajánlom
én dirt-re és street-re használom... és bevált;)
Ennyiért vettem
15000
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

jocó avatar
jocó
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Gazdag felszereltség, pontos váltó, sima futás, szép, erős harapós fék (disc) (v-fékesem volt eddig, más discet nem próbáltam, de zet nagyon bírom)
Hátrány
Nekem nagyon közelelinek tünik az első váltó és a hajtókar távolsága ha a legnagyobb láncerékre van állítva a lánc. Félek egyszer elüti majd a hajtókar az átdobót, bár elvileg nem tudja elérni. Ha növeled a távolságot akkor meg belesúrol a lánc az átdobóba (azt meg nagyon utálom). Valami pici kopogást hallok az elejéből néha, de nem tudom mi lehet, azt hiszem nem lényeges.
Tapasztalat
Nagyon szeretem, aki nem versenyzik, és nem üti vágja annak kár ettől jobb bicajt venni. Egy fél répát azért levonnék a teljesítményből a fenti hátrányok miatt.
Erre ajánlom
Túrázgatásra nagyon jó, de annál biztosan többet is bírna. Aszfaltra túl dúrva a gyári gumi, de terepre meg az kell.
Ennyiért vettem
113000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pitty avatar
pitty
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Szép, elegáns megjelenésű bicó. A vázgeometria megfelelő. A váltók (alivio) és a teló jók. A gyári gumi is nagyon bevált nekem (WTB). A bicó terepen, hegyi utakon fel le, esőben hidegben, hóban, sárban, aszfalton eddig mindenhol jól muzsikált.
Hátrány
Sajnos elég sok a hátrány a b+-os felszereléseket illetően. Már kétszer kellett cserélnem a hátsó V féket, mert eltört a merevítő rugója, és ilyen rugót külön nem lehet kapni. A pedál sem megfelelő, esőben csúszkál rajta a láb. A pedál kerete könnyen törik, esésnél az az első ami deformálódik. A csavarjai hamar kilazulnak. A keret lábtartó bütykei is hamar lekopnak, így nem tartja megfelelően a lábat. A gyári lánc elszakadt, aszfalton sima tekerés közben...és nem is volt erőltetve. A kormány színét kiszívta a Nap, a kormánymarkolat is megkopott. A b+-os fékkarok nagyon zörögnek, de ezzel különösebb baj nem volt. A hajtókar festéke is megkopott a hozzáérő cipőtől. Az ülés egy kicsit kényelmetlen, de egy kicsit lefelé döntve már jó. A váz festésében nagyot csalódtam, mert nem igazán tartós. Egy kiseb túra (40km)alkalmával vittem magammal a bicózárat, és ahol a zár hozzáért a vázhoz a festés az aluig lekopott. Továbbá a felverődő kövek sem kímélik a festést, mert lepattogzik elég rendesen. A hátsó gyorszár (b+) meneténél elgörbült a tengely, emiatt egy hangyányit lötyög a hátsó kerék. A villa hidegben egy csöppet beáll.
Tapasztalat
A bicóval nagyon elégedett vagyok, szerintem nagyon jó. Egyedül a b+os cuccok nem váltották be a hozzá fűzött reményeket. Ezek egy részét most cserélem más termékre (V fék, pedál). A külsőt is most fogom cserélni egy Continentál gumira, de az eredeti WTB-vel nagyon elégedett vagyok/voltam. A bicó megbízható, persze tudni kell vele bánni, és tudni kell a képességei határát! Ha kiismered a bicót akkor nem érhetnek meglepetések.
Erre ajánlom
Terepre, városba, nekem eddig mindenhol bevált. Hegyi utakra, túrákra ajánlom.
Ennyiért vettem
89000
20 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Subi Pro avatar
Subi Pro
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Erős és szép hegesztési varatok, szép és tartós festés (fehér-kék, 2000-es vagy 2001-es model). A váz geometriája megfelelő: könnyen irányítható, jól fordul, de nem "ideges" nagy sebességű lejtőkön sem. A gyári felszerelések jól bírják, jól harmonizálnak a váz karakterével. A váltó és fékrendszer az eredeti, felnik úgyszintén. Az agyak most kezdenek "rágni", de nem csoda: van bennük km bőven! Általános CC felhasználásra kiváló, tartós darab (több, mint 5 éve nyúzom, kb 35000 km van benne, javarészt terepen (Vértes, Velencei-hg., Börzsöny, Cserhát...))
Hátrány
A 7005-ös ALU vázhoz képest kissé nehéz
Tapasztalat
Gyárilag merev CrMo-villával adták, és ívelt kormánnyal. Rázott mint a rossznyavalya... 1 hónap alatt szétverte a villa a kormánycsapágyat, azóta (!) egy SR Suntour MG91 gumibakos teló figyel benne. Most már problémamentes! (Nem véletlen, hogy már nem adnak ALU CC-s gépet teló nélkül!) Telóval 13 kg, ami egy kicsit sok (legalábbis mai szemmel nézve...)
Erre ajánlom
Túrázásra, CC-ra, de országúton is elég jó. Az idén vágok neki az Országos Kéktúra 1100km-ének, teljességgel megbízok a bringámban! Ez talán elég, nem?... :o)
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Pisti avatar
Pisti
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Jó magas az ülés egyszer egy geci durva nagy kettest ugrottam vele és semmi baja nem lett!!!Csak a felni reccs!!!
Hátrány
Segbemászó ülés és kuki vékony gumik!!!!
Tapasztalat
Ezt ki kell próbálnotok!!!
Erre ajánlom
Csak DIRT!!!:):):)
10 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

csaby avatar
csaby
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
az sok van
Hátrány
a hajtókar és a középrész elég bovli
Tapasztalat
egész jó
Erre ajánlom
varásoi bringázás ugratások túrázás trükök
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

polaris man avatar
polaris man
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
minden m-i-n-d-e-n,max h egy kicsit nehéz
Hátrány
talán a teló,
Tapasztalat
a legjobb gép,szerintem
Erre ajánlom
egy uj telóval dirt street
Szerinted hasznos?

Bátor avatar
Bátor
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Minden.
Hátrány
Tulajdonképpen nincs, csak a nyereg kicsit fenéktörő volt eleinte, de már nincs semmi gondom vele.
Tapasztalat
Az enyém teljesen gyári, és ha majd a kopásból származó cseréket nem számolom az is marad. Nekem nagyon tuti a vázgeo, túrára is meg városba is. Ha sportosabb pozícióban szeretsz tekerni vegyél hosszabb stucnit. Szerintem nagyon megérte az árát (93,000.-). Biztos, hogy nem adnék 1 nagyobb nevű gyártó matricááért több pénzt. Ha 1 jó minőségű viszonylag olcsó bicót akarsz vegyél 1 Polarist!!!!
Erre ajánlom
Extrém felhasználáson kívül bármire.
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Geza avatar
Geza
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Vázgeometria nagyon jó,felni,fékek jók,váltók csendesek,pontosak.Nekem bejött. /Ámbár ennyi km nem sok, tudom,/
Hátrány
Pár dolog nem tetszett, ezeket cseréltettem,nyereg szörnyű, fenéktörő...
Tapasztalat
Nekem már volt néhány "nagyobb" márkám,de nem szívesen adnék több pénzt jobban hangzó márka matricájára...
Erre ajánlom
Átlagember átlagosnál sokkal jobb gépe. Én ritkán megyek a Himalájára...
Szerinted hasznos?

Zsolt avatar
Zsolt
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Tapasztalat
Nos én írtam ide még egy éve.. Igaz pöpec egy gép, de azóta cserére szorult pár dolog: -pedál (szarráhajlott) -lánc (kinyúlt mint a rágógumii) -racsni sor (együtt a lánccal) -váltót sokszor kellett állítgatni -telót nem árt sűrűbben kenni -markolat elkopott -a közeljövőben új ülésen is gondolozom, mert ez botrány. Többi cucc zsír. Centíroztatni nem kellett, még a gyári gumi van rajta, nem kopott el. Sütttő kis gép ez (bár vannak gyenge pontjai, mint mindennek), a váz gecijó.
Szerinted hasznos?

Csabex avatar
Csabex
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon jol nez ki, szerintem eleg strapabiro, kemeny a vaz, kenyelmes a kormany markolat, eleg jo cucokal van szerelve Bike+es alivio, jol birja a tello is ha nem kivansz tole tul sokat az en esetembeegy RST Gila T4, a B+ fekek nagyon jol fognak ha jol be vannak alitva es van rajta rendes pofa, ossze vetve az egeszet egy jolsikerult gep.Az ara nekem 100.000 ft korul volt.
Hátrány
Az alivio hatso valto nagyon katog ha szoktetnek vele. A telo....az egy kicsit figuras jol megy siman rugozik de nagyokat ut ha tejesen be nyomul es hirtelen szabadul fel nincs semmi csilapitas a visszauton es telen tejesen be fagy alig mozog. A B+ padal katog 800-1000 km utan es eszt a haverom is alatamasztya (de egy uj zsirozas es tobbet nincs baj).Az eredeti fekpofak nagyon kopnak es eszt ki is csereltem mar 2 honap utan de azota nagyon jol fognak es nem kopik anyira ezen kivul nagyon meg vagyok elegedve a fekekkel csendes es spontan 30km-rol 3 meteren meg lehet tejesen alni mint egy jo ABS.Nagyon idegesit hogy a nyereg cso katog meg ropog a vazba minden kisebb katyuba. A B+ kormanynak ki veszi a szinit a nap de ez lehet jo is es roszis nekem tetszik szep tinta szinu lett (ilyen nincs senkinek)es a markolat is kopik 1 ev allat alighanem telyesen ki jukatt vagyis szivarpapir lett .
Tapasztalat
En utanfutoval is hasznalom (sajat gyartmany) tejes tura felszereles kb 40kg, nem volt meg se lanc se egyeb problemam es mar masztam meg 3o km hegyeket.
Erre ajánlom
Kimondotan turazni aszfalton es sziklas uton vagyis barmilyen uton jol birja magat de lehet enyhen DH-ni (a vaz az bisztos ki birja)
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

freean avatar
freean
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
kiváló ár/érték arányú alsó-középkategóriás univerzális csataló. jól mászik. igényesen hegesztett, jó geometriájú, karaj váz.
Hátrány
- 2000 km magasságában a monoblokk nagy recsegések közepette kilehelte lelkét - biztos szarul volt beállítva - gyári acera átdobó - ezt egyszer letéptem (majdnem) véletlenül:)
Tapasztalat
legfôképpen napi 50km-es melóbajárógép, (majdnem sík országút 70%, dimbidombi erdô 30% arányban) - eddig 20000 km-t ültem rajta. szinte az összes alkatrészt lecseréltem (részben a nagy futásteljesítmény miatt), de ezt a vázat úgy érzem nem fogom még egy darabig...
Erre ajánlom
ha van század egy bringára, nem jársz a fellegekben és szeretnél egy univerzális, korrekt bringát fasza, masszív vázzal - közepes szerelékekkel mindenképpen érdemes foglalkozni vele
Szerinted hasznos?

Marci avatar
Marci
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Minden nagyon jó rajta eddig nem volt vele próblémám.Jó váz,fék Két kulacstaró hely :)
Hátrány
Talán a váltó mert néha nem vált úgy ahogy kéne de nem súlyos hiba egyszer-kétszer van ilyen
Tapasztalat
Összeségében egy jó bringa kisebb dolgok lehet hogy egy idő után cserére szorulnak minenkinek ajánlom
Erre ajánlom
MIndenki aki szeretne egy jó bringát nem 200 ezres árért
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

webwolf avatar
webwolf
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
strapabíró könnyű váz, erős fékek,
Hátrány
apróbb dolgok, melyek mindegyiknél kijönnek.. az első fék (nem csak nyirkosan) nyekereg mint állat, néha a hátsó is válaszol neki.. no ez idegesítő!
Tapasztalat
Nyári projekt: rakok rá egy AVID BB5 mechanikus tárcsaféket előre, talán egy alap 160-as tárcsával.. Atz írják elég rá. Hátul hagyom a V-t. Mert nem csak száguldani, megálni is tudni kell!! :D A 4 répa csak azért nem 5, mert tökéletes nincsen! Valami bibije mindennek van.
Erre ajánlom
túrázni talán a széles kerekei miatt nem a leg megfelelőbb (bár BP-Martonvásár kb.33Km távot többször megjártam vele 1 menettel), de falusi kátyúzatlan utak igazi "ízirájdere" lehet! :D
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Shifty avatar
Shifty
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Véleményem szerint, az egyik legnagyobb előny a felni, mely ugrálástól, dh-tól elég gyorsan ferdül, de cc-re egyébb országúti hajtásra tökéletesen megfelel. A másik a markolat, mely annyira puha, h szinte bársony :D, nagyon szeretem.
Hátrány
Nem tudom nálatok kattog-e a váltó, ha esetleg lejössz lépcsőről, vagy bunny-zol egyet, bár tudom hogy nem is erre van kitalálva ez a bicó, csak én ilyen vagyok, ilyen cangát kaptam, ígyhát, így nyomom:Dvalamint gyenge a lánc, kétszer szakadt el, de ez is lehet, hogy a megpróbáltatásoktól, amiket tőlem kapott:D.
Tapasztalat
Ha van 100000-red szerintem irány magellan-t venni, mintsem, hpgy mondjuk merida-t, vagy scottot, melyek ugyanúgy jó márkák, bár jó az árhozamuk, ,ezért ugyanannyi pénzért egy gyengébb cangát veszel...vagyis érthetőbben...van 100000-red, amiből tudsz venni egy magellan polaris-t, de tudsz venni merida kalahari 590-est is, de a magellan ugyanannyi pénzért sokkal jobb!
Erre ajánlom
Igazábl mindenkinek ajánlom, aki CC-zni szeretne, arra tökéletes.
Szerinted hasznos?

16-30 (57 vélemény)
Rendezés

Magellan márka bemutatás

A CSEKE Zrt-t két család alapította 1990-ben Apostagon. A Csere és Kele családnevek összevonásából jött létre a CSEKE név.

A cég Bt-ként kezdte meg, az akkor még kiskereskedelmi tevékenyégét egy dunaújvárosi kerékpárüzletben. 1991-től áttért a nagykereskedelmi tevékenységre, majd 1997-ben a Bt. Rt-vé alakult.

A 90-es évek második felétől a CSEKE Zrt. a hazai kerékpár-nagykereskedelemben piacvezető szerepet tölt be. A cég mintegy száz főt foglalkoztat budapesti és apostagi kereskedelmi telephelyein. A céghez kizárólagosan kötődő alvállalkozók biztosítják a gyártási hátteret.

Termékeiket elsősorban mintatermünkön és terítőhálózatunkon keresztül, a szakkereskedések számára értékesítjük. Fokozatosan fejlődik export tevékenységünk elsősorban Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában erősítjük piaci jelenlétünket.

Kezdetektől fogva kiemelt figyelmet fordítottunk a gyerekek, mozgáskorlátozottak, sportközösségek, és alapítványok támogatására.

Versenysportolóink a Magellan Team (MTB) tagjai, akik országos és nemzetközi viszonylatban már eddig is kimagasló eredményeket értek el mind a Cross Country (CC), és a Down Hill (DH), mind a Dual Slalom (DS) versenyágakban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magellan Polaris termékkel kapcsolatban: