Magellan Polaris mtb

57 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2007.05.)
  • Listaár: 100.000 Ft

Használt Magellan Polaris váz eladó
20.000 Ft
új árához képest: -80%

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



31-45 (57 vélemény)
Rendezés

Jancsi avatar
Jancsi
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Egy kiváló kiindulási alap, ezt megveszi az ember és innen dönthet hogy durvítani (egy lájtos freeride-re szerintem még elég ez a váz 60-65 kilóhoz) szeretné vagy könnyíteni. A váz elég strapabíró, bár kicsit ruganyos ha nekifeszülök a 60kilómmal tekerni. Nem tudom kinek mennyire előny, de nekem teccik hogy a 16,5"-os váz nagyon pici, ha nem vigyázok a sarkammal majdnem lerúgom a hátsó váltót.
Hátrány
Sajnos a 2004-es modell egy pár alkatésze olyan jóra sikeredett hogy azzal együtt kár is kivinni a boltbol, ezalatt gondolok a szanaszét hajló pedálra, az elszakadó és megcsavarodó IG-31-es láncra, az elhajló nyeregre, ezek a rövidtávú problémák. A radiális fűzéső elsőkerék eszi az agyakat, 500km után már tengelyt kellett benne cserélni, durván 1500km után szétszedtem újra akkor már törött golyókat találtam benne. A hátsóváltó görgői elég hamar elkopnak, ezeket érdemes cserélni max 2000km után. A racsni néha ugrál a hátsó agyban, igaz azhoz nagyon oda kell neki lépni hogy néha-néha megugordjon, annak a kónusza rendben van.
Tapasztalat
Nagyon el lett találva ez a gép, némi változtatással sokáig ez lessz alattam. Annak aki könnyíteni akar rajta a hátsó agy, a középcsapágy cseréjét anjánlom először, ezen a két alkatészen lehet spórolni lazán 250grammot. Aki durvítani szeretne az feltétlenül cserélje le a kérkeket (legfőképpen az elsőt, az a raniális fűzés miadt nagyon gyenge) és a hajtóművet és akkor már jobban jár ha teló nélkül rendelni és külön vesz bele valami jobb villát.
Erre ajánlom
Dönteni hogy mit is akar csinálni a későbbiekben (inkább CC vagy ismerkedés a durvább dolgokkal, szigurúan csak pehlysúlyúaknak :D). Alapkiszerelésben egy kellemes kis CC gép bár nem éppen a legkönyebb (13kg). Durván 15E ráfordítással és gondos ápolással nagyon remek kis hegyi bringa lessz belölle (lánc, pedál, elsőagy csere (vagy átfűzetni 3 keresztre)
Szerinted hasznos?

Smash avatar
Smash
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Én 2000-ben vettem egyet 98000 ért (ígyhát erről írok többnyire :]), szerintem az volt a legjobban felszerelve (igaz teló nem volt hozzá). Adtak hozzá stx-rc hátsó váltót, deore fékeket, fékkarokat, egész jó b+ felniket stb... ár/érték arányban csúcs bringa. A lánc meg hátsó fogsor több, mint 11e(!!!) km-t teljesített és még mindig ment volna, de azé már azt is lecseréltem, mer csak. Ha "csak" 100 ropid van rá, később faszául lehet tunningolni
Hátrány
Sok rajta a szar cucc, dehát ennyi pézért....én pedált meg korm.csapágyat egyből cseréltem, mert meghalt mindkettő. Hamar elkoptak a hajtókaron a tányérok, dehát nem egy csúcs kategória, jól teljesített. Az első agy nekem nem bírta sokáig, kétszer is berágódott a kónusz, harmadszorra vettem jobbat.
Tapasztalat
fasza bringa nagyon, mindenkinek ajánlom, annak is aki komolyabban akar tekerni. Igaz, később kell rá pénzt áldozni, dehát mire nem...
Erre ajánlom
Hegynek menni simán jó, sokat megmásztam vele. Később szerintem érdemes rá költeni, maga a váz korrekt, jól bírja (én még sokat idétlenkedtem is vele, mindenféle ugri bugri, zúzás lefelé), még 5 év után sincsen semmi baja.
Szerinted hasznos?

DubRocket - Eger avatar
DubRocket - Eger
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Ár/érték arány jelenleg a legjobbak között van, jó felszereltség (nézd meg, hogy ebben az árfekvésben milyen felszereltséget kapsz más gyártóktól). Jó váz, dögös kinézet.
Hátrány
Vásárlás után 3 héttel a monoblokk (Truvativ) elkezdett recsegni, vissza szervízbe, szétszedve, rendbe rakva, összerakva... és még mindig recseg. Ezek után egy túra a Bükkben és a recsegés megszűnt. Most olyan, mint a vaj. Valószínűleg valamiknek össze kellett kopniuk... ha létezhet ilyen egy monoblokknál. Két hét után hátsó defekt... és nem lyuk, hanem a belső illesztése (ragasztása, sajtolása) szétvált. A festése tényleg kényes, elég hamar lepattog... vigyázni kell, nincs mese. Ja... és a legnagyobb hátrány: szeretik lopni, mert szép.
Tapasztalat
Ennek a bringának a listaára 2005 nyárelején 109.000 Ft (bár 100.000-re bárhol lealkudható). Ugyenezzel a felszereltséggel egy Merida plusz 20.000 Ft, Scott plusz 30.000 Ft. Azoknak ajánlom ezt a bringát, aki kb. 100.000 Ft-ot szán erre a célra. Nyugodt szívvel meg lehet venni és igazából nem szükséges cserélni rajta semmit. Igaz, elbírna egy kicsivel több Shimano cuccot, de ne legyünk telhetetlenek. Figyelem! Fontos a méret... én 190 cm vagyok és simán a 22"-ost rendeltem és nem bántam meg. Ekkora kell. A Magellánok geometriája egyébként is azt követeli, hogy egy kicsit nagyobbat válassz, mint mondjuk Konából v. Meridából vennél.
Erre ajánlom
Döngölt földút, max. közepesen nehéz terep. Túrákra, aszfaltszaggatásra kitűnő. Ugrálni, lépcsőzni nem... mert ez nem arra való.
Szerinted hasznos?

Cyphfer avatar
Cyphfer
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Egész türhető gép, eddig nekem jól szuperált, idővel 1-2 alkatrész cserére szorul.
Hátrány
Pedál qrva hamar hajlik, ezt legelsőnek kell cserélni, sztem a telót is egy éven belül érdemes kicserélni
Tapasztalat
Ha van 90 rugód és akarsz egy jó bringát vegyél ilyet.
Erre ajánlom
XC, ugrálásokra is ha kicserélted a telót, hajtókart......meg egy-két másik apróságot :))
Szerinted hasznos?

Gery avatar
Gery
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon jó geometria,én mindenre tudom használni még ugrálni is:) A váltó álomjó(35000-es CORA bikeom volt előtte)A felni nekem elég erős a teló jól mozog de nem állítható és nem csillapít ami azért néha hiányzik.
Hátrány
A pedál elég szar ha maradt volna pénzem kicserélném valami komolyabbra a többi alkatrész jó.Ja és a teló porlehúzója felcsúszik ha nem olajozod.
Tapasztalat
ha nincs túl sok pénzed de szereted a bringázást és úgy érzed használni is fogod (többször mint 2-szer egy évben) akkor ne habozz vedd meg ennyiért duplán megéri.
Erre ajánlom
Még nem tom hogy az ugrásokat hogy fogja hosszú távon bírni(ha érdekel írj:ridergery@freemail.hu)de túrázásra,maratonra bárkinek csak ajánlom
Szerinted hasznos?

salieri81 avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon frankó massziv kis váza van!A valto Alivio nagyon jol mukodik.Nem recseg ropog a bicikli hanem érezni,hogy össze van rakva szépek a varratok :D
Hátrány
Kenyelmetlen a Bike + VIPER ülés(nekem 10 kilometer utan majd szetszakadt tole a hatsom):D ,Gyenge kisipari pedálok,A teleszkóp egy nagyon alap cucc(RST GILA T5) bar meg nem sikerult koppantanom,A belsőt kétszer csereltek eddig 3 het alatt :D, A fékek baromian nyikorognak(allitolag meg be nem kopik)
Tapasztalat
Ha nincsenek szazezreid bicajra es viszonylag olcson jó minösegre vagysz akkor ez megfelelő valasztas szamodra nem szabad mellette elmenni!
Erre ajánlom
Varosi hasznalat valamint enyhe terepek
Szerinted hasznos?

Ádám avatar
Ádám
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Ilyen ár/érték arányú gép nem nagyon van több a piacon. Igényes, erős váz jó geometriával. Ahogy ráültem egyből éreztem a masszivitást (előző bicóm tescogazdaságos volt) fényévnyi a távolság. A teló (RST gila t4) bár 89 helyett csak 72mm-t mozog de azt finoman. A kerekek erősek semmi nyolcas pedig kapják a köves sziklás terepet. És végül, vadállatul néz ki.
Hátrány
Az nem nagyon van, talán egy-két apróság: négyszögtengelyes hajtómű bár problémám nem volt vele igaz csak 55kg vagyok. A szabadonfutó néha átugrik de még nem vészes. A gyári pedál nem egy időtálló darab.
Tapasztalat
A kormánycsapágyat érdemes sűrűn zsírozni mert a tömítése nem áll a helyzet magaslatán és a por, sár hamar belemegy. A telót is legalább félévente át kell kenni erősebb használat esetén sűrűbben. Majd el felejtem! A kerékagyakat nem árt megnézni vásárláskor mert az enyémek úgy meg voltak húzva hogy elég nehezen forogtak. Beállítottam, azóta szépen futnak ,a porvédők jól szuperálnak rajtuk. A fék jól fog csak egy kicsit eszi a felnit, nem árt cserélni valami puhábbra. Utószó: vegyetek ilyet!! Király a gép!
Erre ajánlom
Mindenkinek aki 100 pénz körül keresgél magának montit.
Szerinted hasznos?

Zsoltee avatar
Zsoltee
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, túrázgató/városi harcosként
Előny
Ma vettem meg, még csak a városban használtam kb 2,5 órán keresztül, csak jót tudok róla mondani. A teleszkóp (Rock Shox Judy TT) nagyon finoman mozog, a váltó (Shimano Deore LX) pöccre vált, úgy, hogy nem is lehet hallani, a fékek jól fognak. Tényleg "szép kinézet, gyönyörű festés, bár érzékeny".
Hátrány
Nincs. Még. Nem is lesz :)
Tapasztalat
Gyerekek, ilyet vegyetek! Ez a legjobb választás. Ennyi pénzért nincs jobb.- Nem is kell :D Még annyi, hogy KIRÁÁLY!!
Szerinted hasznos?

Polaris avatar
Polaris
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Gyonyoru kinezet!! Nagy felhasznalasi terulet, nagyon jo bicaj freeridera, cc-re, akar kezdo street, dirt. Jo merevvazas enduro gep. Fekek kiralyak. elol hatul alivio valto, boven joo. rst gila t5 telo..nekem megfelel, de nem egy dh telo..
Hátrány
gyari pedal az szar, hajlik. hatso kereket kunnyu felutni , vagyis uj felni hatra.
Tapasztalat
egesz eddig ezt irtam.. ja es 85ezerert meg a hulyenek is megeri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Erre ajánlom
Mindenkinek aki kezdo, es olyan bringat akar, amivel batram megtanulhat bringazni halado szintre!! nem kell felteni! cctol a freerideig jol tejesit!
Szerinted hasznos?

newdawn avatar
newdawn
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Dönörűűű:D Bár egyenlőre keveset használtam mert 4 hetes, masszivnak tűnik, mégis relative könnyű. Az én kb 80 kilóm alatt jól mozog az RST Gila T5. 89k-ért kaptam egy 10 rugós B+ utalványt és egy Cateye velo5 órát:D
Hátrány
Festése a 2005ösnek is érzékeny, mászás közben kiemeli egy kicsit az orrát, 2 hét után recseg a gyári hatjókar/monoblokk, kormány nekem kényelmetlen, B+ Viper gyári nyereg alkalmatlan 10km-nél hosszabb üldögélésre, tektro féket eszi, mint a disznó.
Tapasztalat
Mint feljebb is említettem volt, sok tapasztalatom még nincs vele, aki most kezd bringázni és vannak tervei, ez alá semmiképp se adja, öröm ráülni, bár pár dolog már most látszik hogy cserére szorul majd - nyereg, mono/hajtókar, fék, pedál - de ez még bőven a "sok a gond vele" kategória alatt van...sőt izgi gyüjtögetni az új cuccokra:D
Erre ajánlom
Sok tapasztalatom még nincs vele, Irhás árok - Csillebérc - Frankhegy erdőségben gond nélkül föl-le-keresztbe-kasul, aszfaltra szélesek a gyári gumik.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Koncz Ádám avatar
Koncz Ádám
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Könnyű,egész jól bírja az ugratókat
Tapasztalat
Jó bringa lehet vele menni de nekem az volt a bajom hogy 2nap után a jó kis bike posi+ive pedált sikeresen összehajtogattam úgyhogy újat kellett vennem, a truvativ hajtókar se negyon bírta a starpát mert 2hónap után azt is le kellett cserélni. a fékek és a vóltó egész jók. A legközelebbi alkatrész amit lecserélek az RST teleszkóp lesz.
Erre ajánlom
Bárkinek aki szerereti a bringát terepen is használni.
Szerinted hasznos?

Cseya avatar
Cseya
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Szép, bár érzékeny festés, profinak ható kinézet. WTB EpicWolf gumik. Jól bírja a több, mint százas súlyomat. Dupla kulacstartó hely. Magyar tervezés. Jó kis kerékpár, biza.
Hátrány
A gyárilag hozzáadott TruVativ középtengely, ezt érdemes már a vásárlásnál lecseréltetni valami jobbra, nem érdemes megvárni azt a másfél hónapot, míg tökremegy (most egy BB-UN 70-es van helyette). A lánc és a fogaskoszorú hajlamos a korrózióra már egy esős menet után is, erre ajánlatos odafigyelni. A WTB külsővel is volt egy kisebb malőr (ld. ott), de ez nem írható a bicaj rovására.
Tapasztalat
Nos, én az elején lecseréltem jó részét az eredeti alkatrészeknek, úgymint a fékeket, felnit, agyakat, pedálokat, tehát ezekről nem tudok nyilatkozni, ezek egyébként mind BikePositive alkatrészek voltak, csakúgy mint a stucni, kormányszár, nyeregcső és az igen kellemes gumibetétes fékkarok. A váz alsócsöve érdekes trapéz keresztmetszetű, mely a felverődő kavicsokra tompa csendüléssel válaszol. Megérdemelt volna egy rendes monoblokkot, nem pedig valamit, amit monoblokknak neveznek. Kellemes vétel.
Erre ajánlom
Én aszfaltos túrára, néha erdőbe és földútra használom. Eddig nagyon bevált, kanyarban jól fekszik, a teleszkóp nem üt vissza, emelkedőn néha emeli az orrát, de nem vészes. Mondtam már, hogy jó kerékpár?
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ádám avatar
Ádám
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Súly,felszereltség,ár,megjelenés. Strapabíró. Egyszerüen jóérzés vele tekerni. :)
Hátrány
Hiába tépem be izomból a bilincset, rendszeresen becsúszik a Bike+ nyeregcsö. A baloldali pedál gyárilag csapágyas volt,recsegett ropogott terhelés alatt.Teló nélkül vettem,az eredeti elsö villa nagyon rövid,egy kisebb lejtön is már a nyereg mögé kell ülnöm,hogy ne essek pofára. Terepen rendszeresen leér a pedál. A lépcsözés pedig alapból felejtös. Az eredeti a bringához adott Continental abroncsot most cserélem,mert nem egy életbiztosítás. De ezek mind javítható apróságok.
Tapasztalat
Aukción 89 ezerért vettem, és nyugodt szívvel állíthatom,hogy piszkosul megérte. A leírt hibákat leszámítva, nagyon meg vagyok vele elégedve. Kis tuningolással remek gépet lehet belöle kihozni.
Erre ajánlom
Leginkább CC.
Szerinted hasznos?

Szasza avatar
Szasza
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
rohadtul szép a váz jó cuccokbol van összerakva nagyon bírja a strapát a telója jól állítható a váltó bírja a koszt és az ütést is testes kis bringa
Hátrány
a hajtókarral vannak gondok mindig utána kell húzni amúgy jól működik
Tapasztalat
Nagyon teccik a bringa de azé egy kicsit kellett tuningolni hogy teccen nekem
Erre ajánlom
mindenkinek aki egy mutatós fasza bicót akar venni
Szerinted hasznos?

kiri avatar
kiri
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Előny
A felszereltségéhez képest olcsó, nem kell annyit fizetni a márkanévnért, mint mondjuk egy meridánál. Nagyon könnyű! 11,5 kiló
Hátrány
A five-d hajtókar egy év után már halódik, 75 kiló vagyok, mostanába egyre többet ugrálok meg normafázok, és ezt nem bírja.
Tapasztalat
Ha megin választhatnék, ezt venném. (kivéve persze, ha ötösöm lenne a lottón:)
Erre ajánlom
Nagyon jó kiinduló bicaj, lehet durvítani is, meg cc-síteni is. Telóvan nemtom milyen, mert én merevvilával vettem.
Szerinted hasznos?

31-45 (57 vélemény)
Rendezés

Magellan márka bemutatás

A CSEKE Zrt-t két család alapította 1990-ben Apostagon. A Csere és Kele családnevek összevonásából jött létre a CSEKE név.

A cég Bt-ként kezdte meg, az akkor még kiskereskedelmi tevékenyégét egy dunaújvárosi kerékpárüzletben. 1991-től áttért a nagykereskedelmi tevékenységre, majd 1997-ben a Bt. Rt-vé alakult.

A 90-es évek második felétől a CSEKE Zrt. a hazai kerékpár-nagykereskedelemben piacvezető szerepet tölt be. A cég mintegy száz főt foglalkoztat budapesti és apostagi kereskedelmi telephelyein. A céghez kizárólagosan kötődő alvállalkozók biztosítják a gyártási hátteret.

Termékeiket elsősorban mintatermünkön és terítőhálózatunkon keresztül, a szakkereskedések számára értékesítjük. Fokozatosan fejlődik export tevékenységünk elsősorban Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában erősítjük piaci jelenlétünket.

Kezdetektől fogva kiemelt figyelmet fordítottunk a gyerekek, mozgáskorlátozottak, sportközösségek, és alapítványok támogatására.

Versenysportolóink a Magellan Team (MTB) tagjai, akik országos és nemzetközi viszonylatban már eddig is kimagasló eredményeket értek el mind a Cross Country (CC), és a Down Hill (DH), mind a Dual Slalom (DS) versenyágakban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magellan Polaris termékkel kapcsolatban: