Arra hogy valaki elkezdjen normális ár mellett versenyezni kiváló!
Maga a váz erős, a felnik és az agyak az áruknak megfelelő (agyam a hétvégén halt meg 2.5 év használat után)
A WTB gumik nagyon jók bőven 10.000 km felett vannak és még nincsenek elkopva nagyon kb 50%! bár durva terepre alkalmatla, de könnyebb terepen és aszfalton bőven jó!
Abból van pár, de ezek mind a bringa kategóriája miatt (belépőszint, talán ennek lehet mondani).
Az első villa Gila T7 2 hónapig ha működik normálisan. Utána köpi az olajat nem mozog közel van egy merev villához... DE! ha unatkozol és van szerszámod akkor irány a műhely, hisz jön a SUFNI TUNING !! Az egyik rugót ki kell szedni, a másik bennmaradó rugó tetejét fúróval átfúrni (hogy a levegő ki/be tudjon menni, és kész is mozog mint az angyal bár normális használatra nem alkalmas max. a haverokkal dagonyázni meg állatkodni esetleg..
Én rühellem a sramot és mivel a fogaskoszorú meg a lánc is az volt szidtam is bőven (egy nap alatt 2 Sram lánc szakadt el.. mind a 2 új volt)
Ülés lehetne kényelmesebb is, de ez van.
fékek az első sáros versenyig fognak utána kuka, a hajtómű az nehéz de egy valódi túlélő... mikor lecseréltem kb fél liter sár jött ki belőle de sose volt semmi baja!