Merida Matts Miami mtb

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2006
    (frissítve: 2008.03.)
  • Listaár: 115.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

sebokmark avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

eltalált geometria :)

gyönyörű hegesztések

a festés elég jó, nem pattog le,

könnyű

szín... kék szürke :)

 

Hátrány

matrica(igen az a kevés ami van rajta) felhójagosodik

gyári sr teló lekoppan...de lockolható legalább

mást még nem tapasztaltam:)

Tapasztalat

nagyonjó kerékpár a Matts Miami elérhető áron!

Erre ajánlom

xc, enyhe dirt meg nemtudom.

 

Ennyiért vettem
44000
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bandit avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Saját építésü kerékpár, az alkatrészek 2005-2011 között kerültek beszerzésre, valamint beszerelésre az alkatrészek.

V fékkel volt elsőkőrben megépítve.

Ezután lett bowdenes Deore tárcsafékkel szerelve. A jelenlegi alkatrészek szerintem strapabírók.  2008 as LX elsőváltó, fékkar, és váltókar. A többi kiegészítő  Merida X-Mission logózásu alkatrészek (kormány, üléscső,ülés, stucni,szarv,markolat.)

A kerekek DS2-XC felnik, Dt-küllök. Novatec agyak.XTR féktárcsák.

Az irányíthatósága kifogástalan, könnyen fordul.

Még soha nem hagyott cserben legfeljebb defektet kaptam eddig vele.

Az meg nem a kerékpár hibája. 

 

Hátrány

 A leggyengébb része az első villa:RST Omega T4

A teló kicsit kezd elhasználódni 2005 ben került beszerelésre.

mivel a villa nem rögzíthető (lockOut. nincsen benne)ezért az emelkedőn való haladásnál betud lengeni. 

A fékkek kicsit nehezen működtethetőek (rendszeresen vannak karbantartva és kenve a bowdenek) mégis "nehézkes a fékek használata " ez valószínüleg cserélődni fognak a féktestek személyében, másik gyártmányra, vagy hidro fékre.

Megoldódott a nehéz működtetés, cserélve lett BB7 es fékre.

Semmi különösebb hibát nem találok rajta. Bár kicsit elfogultan nyilatkozom, mert Sk ban lett összerakva. 

A teló 2011 ben cserélődött.

Erre ajánlom

Mivel egyedi építésü, de jóminőségü alkatrészekkel van szerelve, így mindenki számára megfelelően használható.

De hasonló felépítésü és felszereltség esetén, szinte mindehova lehet használni,DH kivételével. Túrázni, hegyekben, terepen, enyhébb  ugratókat elviselnek az alkatrészek, a megfelelő gumik megválasztásával, aszfalton is és terepen is jól lehet használni. 

Ennyiért vettem
Kb 150.000 ben van
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kis_Bobi avatar
6 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Maga a váz tartós, sehol egy hajszálrepedés, pedig 4 éve van nálam. MoZo teleszkópokat adtak hozzá és Ritchey Z-Max gumikat. Terepre/murvás útra nagyon jó párosítás, kerékpárúton viszont nem a legjobb. Ritchey kormánnyal és markolatokkal van felszerelve, nagyon jó, nem csúszik, 4 év alatt nem kellett cserélni. Truvativ hajtókarral és Haro pedálokkal van felszerelve. A váltókkal (Shimano Deore) is meg vagyok elégedve.
Hátrány
A festése (az enyém mattfekete) nagyon kopik, össze sem tudom számolni hány helyen kopott le eddig. A számomra noname (WinZip mech. tárcsa) fékek egészen egy évig jók voltak, utánna betétcsere, újrakenés, stb. de nem javított rajta semmit, de el lehetett vele járkálni. Most 4 év után szeretném lecserélni hidraulikusra. A nyereg kikopott, a csere tervbe van véve. Az összes Ritchey csavar fél év után berozsdásodott. A Shimano lánc 2 év után elszállt egykerekezés közben. Mindezek ellenére imádom :D
Tapasztalat
A Merida, mint márka nagyon bevállt. Jövőre valószínűleg kompletten újra lesz fényezve és ki lesz cserélve rejta pár dolog (Teleszkóp, nyereg, apróságok). Annyira bevállt, hogy még egy 2-3 évig biztos nem váltom le.
Erre ajánlom
Városba járásra és városban való helyváltoztatáshoz kitünő, túrázni is jó, de ha úgy adódig könnyebb/közepes terepen is megállja a helyét.
Ennyiért vettem
100.000 Ft
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tomi avatar
tomi
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
27 sebességes, xt hátsó váltója van, deore agyak, deore rapidfire váltókarok, jó kerekek 2000 km után is egybe van.
Hátrány
kicsit rövid tengelytáv, első váltónál a bovdent eldarálta a lánctányér. Saját márkás fékjeit tépni kell, hogy fogjon.
Tapasztalat
a teleszkópja nem tetszik nem csillapított, kormányt, kormányszárat, nyerget cseréltem rajta.
Erre ajánlom
második vagy tartalék kerékpárnak ajánlom
Ennyiért vettem
105000 akciósan
17 olvasó 41%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
Merida logó

Merida márka bemutatás

A Merida kerékpárokat gyártó céget 1972-ben alapította DH Ike Tseng, a vállalat jelenlegi elnöke. 1986 óta németországi központtal rendelkezik. Itt tervezik és tesztelik a vázakat, a gyártás pedig Tajvanon történik, így vázaik megbízhatóak, ugyanakkor elérhető árúak.

A Merida név 3 kínai karakter: a Me szépséget, a Ri kényelmet, profitot, a Da megérkezést jelent. A Merida jelentése: egy cég, ami segít téged abban, hogy odaérj, ahova tartasz!

1990-re már 15 ország piacán jelen van, és már AutoCad-et a használnak a váztervezésben. E téren a Merida a mai napig az elsők közt van, egy váz gyártásba kerülése előzetes szimulációkat is végeznek, majd az első példányokat versenyzők közreműködésével, és jeladók segítségével tesztelik.

A Merida világszintű sikeréhez nagyban hozzájárul a versenyzésben szerzett tapasztalat. Szponzoráltjaik közt van a Merida Multivan Team, mely 2011-ig 11 világbajnoki aranyérmet és számtalan más győzelmet zsebelt be. Az ő színeikben versenyez többek közt a norvég Gunn-Rita Dahle Flesja, az egyik legsikeresebb és legismertebb női kerékpárversenyző, és Merida nyergében nyert világbajnokságot José Hermida 2010-ben. Támogatja a több mint 70 fős Merida Maraton Team CST csapatot, és a Merida Hungarian Cycling Team-et.

2011-től a Lampre World Tour csapat Merida kerékpárokkal vesz rész a Tour de France-on és a többi kerékpárversenyen.

Vázaira 5 év garanciát vállal, élen jár a karbon-technológia alkalmazásában, illetve 2011-től scandium-alu ötvözetet is felhasznál a csúcskategóriás alu vázaihoz. 70 országban elérhető kínálatában található a legfiatalabbaknak szánt kerékpártól kezdve a városi, hobbi, férfi vagy női kerékpárokon át a versenyszintűig rengeteg komplett kerékpár és vázszett, akár a hegyek, az országúti vagy a bmx megszállottainak is.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Merida Matts Miami termékkel kapcsolatban: