Saját építésü kerékpár, az alkatrészek 2005-2011 között kerültek beszerzésre, valamint beszerelésre az alkatrészek.
V fékkel volt elsőkőrben megépítve.
Ezután lett bowdenes Deore tárcsafékkel szerelve. A jelenlegi alkatrészek szerintem strapabírók. 2008 as LX elsőváltó, fékkar, és váltókar. A többi kiegészítő Merida X-Mission logózásu alkatrészek (kormány, üléscső,ülés, stucni,szarv,markolat.)
A kerekek DS2-XC felnik, Dt-küllök. Novatec agyak.XTR féktárcsák.
Az irányíthatósága kifogástalan, könnyen fordul.
Még soha nem hagyott cserben legfeljebb defektet kaptam eddig vele.
Az meg nem a kerékpár hibája.
A leggyengébb része az első villa:RST Omega T4
A teló kicsit kezd elhasználódni 2005 ben került beszerelésre.
mivel a villa nem rögzíthető (lockOut. nincsen benne)ezért az emelkedőn való haladásnál betud lengeni.
A fékkek kicsit nehezen működtethetőek (rendszeresen vannak karbantartva és kenve a bowdenek) mégis "nehézkes a fékek használata " ez valószínüleg cserélődni fognak a féktestek személyében, másik gyártmányra, vagy hidro fékre.
Megoldódott a nehéz működtetés, cserélve lett BB7 es fékre.
Semmi különösebb hibát nem találok rajta. Bár kicsit elfogultan nyilatkozom, mert Sk ban lett összerakva.
A teló 2011 ben cserélődött.
Mivel egyedi építésü, de jóminőségü alkatrészekkel van szerelve, így mindenki számára megfelelően használható.
De hasonló felépítésü és felszereltség esetén, szinte mindehova lehet használni,DH kivételével. Túrázni, hegyekben, terepen, enyhébb ugratókat elviselnek az alkatrészek, a megfelelő gumik megválasztásával, aszfalton is és terepen is jól lehet használni.