Merida Matts Special Edition Disc mtb

12 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2006
    (frissítve: 2008.03.)
  • Listaár: 300.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-12 (12 vélemény)
Rendezés

Beni avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Sok sok sok( 7200 km /3 év óta hiba nélkül ment)
Hátrány
Nincs sok. Ami van lent elolvashatod de az sem hátrány csak jelentkező gondok.
Tapasztalat

Hát azóta mióta irtam az előző véleményt ment bele még jó pár kilóméter és végülis most van benne 7200 Km.Eddig minden jó volt de kezdődött pár gond.Ami nem bicaj hibája hisz már 3 éves múlt és az a 7200 Km megtette a hatását de eddig semmi gond nem volt tényleg.Pedig 3 éve megy versenyeken maratonokon esőben sárban hóban.

Most viszont nyolcas lett az első tárcsába meg rossz a középcsapágy   meg fogaskoszorú , lánc is ramaty állpotban van már.Kicsit kotyog a hátsó kerék meg a teló is(Manitou Splice).Fékolajat is cserélni kéne már.

Ugyhogy amint vége a szezonnak megvolt a Mátra Maraton is  megy  szervízbe és valami jó kis középcsapágy meg új fogaskoszorú meg talán két jó felni ha összejönne meg két új tárcsa meg hozzá betétek.

Léynegében a bicaj nagyon jó szolgálatot tett és imádom ugyhogy most jön majd egy kis tuning.

 

ui::Ha érdekel valakit a nyeregcső(képen látszik) az keresse meg a hozzászólásom az egyéb cuccok közt(Cane Creek Thudbuster Lt)

Csatolt képek
Merida Matts Special Edition Disc  2005 mtb
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

aaren avatar
aaren
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Hátrány
XT agy nalam 1 ido utan elkezdett ugralni, nem birja ha nagyon megtaposom. Ezt mondjuk sokan mondtak hogy nem igazan tud agyakat gyartani a Shimano (igaz csak 1 bizonyos szintu terepezes fellett nem jok) A Kereke helyere DT240agy DT SuperComp kullok es DT4.2-es felni lesz ProLock niplikkel Ausztriabol. Magyarorszagon mar nem veszek alkatreszeket, rablok a nagykerek
Tapasztalat
Na eltunt az Axel helyette Reba team, haat sokkal jobb lett, eros szep, lock azonnal old finomabb mozgas jobb iranyithatosag. Es az XT kijelzojevel egyutt a valto is eltunt, Sram X7 van helyette. Nem kellett a valtohoz nyulni 3 honapja amiota feltettem ezerszer jobb mint az XT. A sram fogaskereksor iss tavozott 11-34es XT van rajt jobban bejott az attetele es konnyebb is. FSA Kforce lite nyeregcsovet es kormanyt is szereztem olcson, (felaron postakoltseggel belgiumbol) mar nem razza szet annyira a hatsom a hatulrol kapott utes. A kormany is keskenyebb igy jobban iranyithato. Most a cucc igazan popec , csak a kerek fog tavozni az agy miatt es a felni sulya miatt. A Smart Sam gumik is sokkal jobbak a Maxisnal. Van tapadas, azota nem estem annyit vele elso kerek kicsuszas miatt. A 4 repa az ar ertekhez azert mert ra kellett koltenem szepen eddig, ha igy kaptam volna 400k ert akkor 5repa lenne
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Beni avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Sok sok
Hátrány
-
Tapasztalat
Na mostmár 5000km-t metem vele most jön velem másodszor Görögországba és az elsőt is simán kibirta a 35 40 fokot meg homokot meg mindent.Meg már 4 maratonon volt.Szoval nagyon jó birja.Ajánlom mindenkinek!
Erre ajánlom
Már leirtam
Ennyiért vettem
290000
Szerinted hasznos?

aaren avatar
aaren
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
A vazrol, hajtasrol a velemenyem nem valtozott. Szinte tökéletes. Nagyon jól eltalált geometria, brutál merevség, rövidebb stucnival és kisebb kormánnyal kitünö fordulékonyság.
Hátrány
A telo meghal lassan a Julie kifacsarja, most még mozog, de nem bírja már sokáig. Nem csoda hisz az alap Axel ára nem sokkal 20 fölött van és ha belegondolunk, hogy a merevségert egy ilyen olcsó konstrukció felel, nem csoda hogy egy nagyon erös tárcsa megöli. Veszek az e-bayen R7est vagy Rebat elöre. A kormány tul széles, az XT kijelzöje hamarosan eltünik, (kell a hely). A flyweight gumi tul specifikus, laza talajon csak elöre megy (néha akkor is ha elfordítod a kormányt), ettöl nehzen mászik és lassabb a kanyarokban. Az ülés marhára kényelmetlen sportos pozicióban nagyon nyom ahol nagyon nem kéne, a helyén már ott figyel a BBB nyereg kivágassal kisebb súllyal és egy jó nadrágban sokkal nagyobb kényelemmel (hirtelen meg tudtam eleni a nyerget 4 cm-vel és meg is tudtam fordítani a stucnit)
Tapasztalat
Szóval néhány apróság meg a teló cseréje után szerintem versenygép. Az egész bringa nagyon jó, csak a teló kakuktojás rajta. Ez az 1 ami lehuzza az értékét
Erre ajánlom
Telót lecserélve + 1-2 helyen kikönnyítve brutál versenygép is lehet.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sTaMpiKe avatar
sTaMpiKe
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Iszonyat gigamegabrutálmerev váz,nem nyeklik-nyaklik,frankón gyorsul,fék exméletlenül fog, kisebb ugratásnál(pl:szegély semmi hangja-csak a gumimegatelócsillapítás/de azok szépen muzsikálnak:)))) a kerek merevek, de frankón,eddig 5xör ütöttem fel a seggét abból 1 defekt és semmi nem látszik a felnin, hajtás:no comment gyors,pontos, zajtalan
Hátrány
A telónak szvsz sok a Julie, lehetne merevebb a villa,amit kötelező tisztítani mer nem mozog simán,nameg 2-3 hetente fújnom kell bele!!!A flyweight hamar kopik, picit kényelmetlen az ülés,pedált azonnal cserélni spd-re(a gyári szétment 1,5 hét után)a bal kormányszarvban elszállt a menet>>ricsikompra cseréltem, nehéz az eleje, 300k nem pite, de a fíling...
Tapasztalat
Optikailag is lenyűgöző(pl alsóvázcső+láncvilla formái), no de tekerés közben mutatja meg igazi mivoltát.Haladós gép és nembiromkihogynetekerjekvazze!A többit fentebb elmondtam:))
Erre ajánlom
XC, se több se kevesebb, meg túra esetleg más nyereggel
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vkse.hu avatar
vkse.hu
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
elfogadható az ára, csendes, pontos minden alkatrésze
Hátrány
beázásra hajlamos középcsapágy, sárban recseg-ropog, más nem nagyon volt vele, néha leküldte a láncot elöl, de az xt megállás nélkül vissza is hozza.
Tapasztalat
Nekem bevált. Voltam vele jó pár maratonon, országúton nem használom. Sikerült a Garda tónál elégetnem a féktárcsáját, meg egy bukásnál eltörtem a kormányt és elhajlítottam a felnit,de ez nem a bringa hibája. Elötte egy Corratec volt szintén XT-s. A cuccokban nincs nagy különbség de ez sokkal kényelmesebb, és talán haladósabb is.
Erre ajánlom
XC, hétvégi brinyózásra, ha megfelelően beállítod a méreteidhez hosszú túrákra is kiváló.
Szerinted hasznos?

Zsoltti avatar
Zsoltti
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Minden! Gyönyörű fekete álom:):):)
Hátrány
Még nincs, nem tok róla ( Az első bukásnál eltűnt az egyik szarv zárókupakaja), nagyon össze van rakva. A váz geometriája brutális optikailag is. egyszerűen szééép
Tapasztalat
Imádooooom.
Erre ajánlom
XC, és nem más, ne tegyétek tönkre ha másra kell ne vegyétek meg.......................
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Aaren avatar
Aaren
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
A gep terepen is nagyon jol masik, ha nem tul saros a talaj, maskepp kapar, szarazban isteni, a fordulekonysaga nagyon jo, nagyon stabil kanyarban, a manitou nagyon jol tartja lent a kereket.
Hátrány
A Lock out az elsö ütes old ki, meg most is, hogy bekopott a telo, asszam ez igy is fog maradni, de ez a legnagyobb hatranya szerintem nem sok, viszont bekapcsolva meg sem mozdul, ez ritka az alsobb kategoriakban!
Tapasztalat
A modell evet elöször elcsesztem 2006-os. A Manitou bekopott, es vegre egy kicsit az eso is elallt, igy terepen a Bakonyban es a Zalai dombsagban is kiprobaltam, nagyon-nagyon jo. Az XT valto görbe papuccsal is pöcre valtot 7 sebesseget a 9-böl. Tenyleg megeri a penzet, felteve ha meg lesz valaha nyar. Az ar mindenkepp 5 repa, de a 300k nincs ingyen!
Szerinted hasznos?

Aaren avatar
Aaren
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Brutál fék(miután bekopott), állat jó első keréken megálni, a váltók kafák, a hajtómű az állat, a MATTS 300 mellette nyúlik mint a takony, k jó a kormánylockout, es brutál könnyű, de állat merev, jól tapad az úthoz és úgy mászik mint egy maki, a nyereg meg nagyon kényelmes. Eddig igazából a bekoptatásán és a kényelmes nyereg fékkarpozicík megtalálásán dolgoztam, de már van benne több mint 100 km.
Hátrány
A kis indián még nem kopott be és hajlamos a leragadásra, de még mindig jobb , mint a SR vagy RST és a Rock Shox-nál jobban néz ki. A fekete szín kis hátránnyal jár, nem látod jól, hogy tényleg lekötötted-e, ellenőrizd!!! De mindent összevetve komoly hátránya nincs.
Tapasztalat
Kelly's ekhez képest jobban néz ki egyenletesebb felépítésü sokkal kényelmesebb nyereggel. A legjobb összehasonlítás szerintem A Kalahári és A Matts 300 között a különbség brutális merevebb jobb teló stb., kb. ugyanezt érzed A Matts 300 és Spec Edition Között is. Ilyen árkategóriában ilyen felszereltséget jó márkátó nem igazán kapsz, talán Kelly's vagy Author de azok nem néznek ki olyan jól, kicsit drágábbért tán KTM vagy Scott
Erre ajánlom
Túrára, CC-re Maratonra tökéletes! DH Freeridra nem jó, nem ugrik könnyen és a teló meg a geo. sem ezekre való. De aki tönkre akarja vágni csak rajta!!!
Szerinted hasznos?

Dodo avatar
Dodo
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jó kis bicaj.A hidraulikus tárcsafék nagyon fog.Összességében jó kis szerkezet.Még csak egy hete használom,de semmi gond sincs vele. Jó cuccokból van összepakolva.
Hátrány
Nem tudok ilyenről.
Tapasztalat
Ócsó bicajjal ne is hasonlitsuk össze.Az 5 év vázgarancia sem hátrány.
Erre ajánlom
Bármilyen téren megállja a helyét.
Szerinted hasznos?

beni avatar
beni
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
minden
Hátrány
semmi
Tapasztalat
Nagyon jó teccik bár még nincs 1 hetes se!:)
Erre ajánlom
bármire kivéve dh meg freeride!MARATONRA KIVÁLÓ
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Knapp István Antal avatar
Knapp István Antal
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Tapasztalat
Nekem nagyon bejött,bár a hátsó kerék hajlamos berázásra,ami kicsit ilyesztő.Ami kimondottan tetszik rajta a szinte hangtalan és pontos váltás.Amúgy megvagyok vele elégedve.
Szerinted hasznos?

1-12 (12 vélemény)
Rendezés
Merida logó

Merida márka bemutatás

A Merida kerékpárokat gyártó céget 1972-ben alapította DH Ike Tseng, a vállalat jelenlegi elnöke. 1986 óta németországi központtal rendelkezik. Itt tervezik és tesztelik a vázakat, a gyártás pedig Tajvanon történik, így vázaik megbízhatóak, ugyanakkor elérhető árúak.

A Merida név 3 kínai karakter: a Me szépséget, a Ri kényelmet, profitot, a Da megérkezést jelent. A Merida jelentése: egy cég, ami segít téged abban, hogy odaérj, ahova tartasz!

1990-re már 15 ország piacán jelen van, és már AutoCad-et a használnak a váztervezésben. E téren a Merida a mai napig az elsők közt van, egy váz gyártásba kerülése előzetes szimulációkat is végeznek, majd az első példányokat versenyzők közreműködésével, és jeladók segítségével tesztelik.

A Merida világszintű sikeréhez nagyban hozzájárul a versenyzésben szerzett tapasztalat. Szponzoráltjaik közt van a Merida Multivan Team, mely 2011-ig 11 világbajnoki aranyérmet és számtalan más győzelmet zsebelt be. Az ő színeikben versenyez többek közt a norvég Gunn-Rita Dahle Flesja, az egyik legsikeresebb és legismertebb női kerékpárversenyző, és Merida nyergében nyert világbajnokságot José Hermida 2010-ben. Támogatja a több mint 70 fős Merida Maraton Team CST csapatot, és a Merida Hungarian Cycling Team-et.

2011-től a Lampre World Tour csapat Merida kerékpárokkal vesz rész a Tour de France-on és a többi kerékpárversenyen.

Vázaira 5 év garanciát vállal, élen jár a karbon-technológia alkalmazásában, illetve 2011-től scandium-alu ötvözetet is felhasznál a csúcskategóriás alu vázaihoz. 70 országban elérhető kínálatában található a legfiatalabbaknak szánt kerékpártól kezdve a városi, hobbi, férfi vagy női kerékpárokon át a versenyszintűig rengeteg komplett kerékpár és vázszett, akár a hegyek, az országúti vagy a bmx megszállottainak is.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Merida Matts VÁZ - Mennyit ér/mennyiért kelhetne el?
13 válasz
utolsó: 2013. feb.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Merida Matts Special Edition Disc termékkel kapcsolatban: