Merida Matts Speed V-brake mtb

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév: 2004
  • Listaár: 180.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-9 (9 vélemény)
Rendezés

danken 2000 avatar
danken 2000
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon király vázgeometria,sőt szép is és ezt nem csak én mondom. Gyári felszereltsége Dore stb...Viszonylag könnyű(12kg).
Hátrány
Hajtőmű gyenge (shimano440) ezt érdemes cserélni.
Tapasztalat
Full jó ajánlani tudom mindenkinek.
Erre ajánlom
Xc/Cc-re mindenképp akár tuning nélkül is ki lehet állni vele.
Szerinted hasznos?

puding avatar
puding
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Gyönyörűséges! (És ezt sokan mondják mások is!:) Viszonylag könnyű. Full deore + XT hátsó váltó. Nagyon erős az AVID SD5 V-fék: sáros, vizes, havas időben is jól fog, gagyibb tárcsát lenyomja, mint Süsü a cölöpöt:D
Hátrány
A Deore hajtómű + középcsapi duó botrányos. 85 kg-om alatt nyúlik és taposáskor beleér az elsővátóba a lánc. Ez mindenképp csere. Vmit gyíkol a hátsóagy+kazetta+racsni. Még nem tudom mi a baj, szétszedve újrazsírozva, de, így legalább majd meglátjuk milyen a Velotrade garanciához való hozzáállása
Tapasztalat
Nekem 137 e Ft-omba volt. Ennyiért sztem ajándék. Drágábban nem vettem volna meg.
Erre ajánlom
Nekem hobbi.
Szerinted hasznos?

szucsiszabi avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Szép, erős HFS váz, XC-re tökéletes geometria, megbízható felszerelés (Deore), egy kis tuninggal komoly versenygép építhető belőle
Hátrány
gyári hajtómű (Shimano 440)nagyon gyenge és a teló (SR Suntour XC 75M) sem az igazi
Tapasztalat
Összességében egy nagyon jó kis bringa, mindenkinek merem ajánlani
Erre ajánlom
Haladó bringásoknak túrázásra és maratonra
Szerinted hasznos?

Doms avatar
Doms
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
a váz nagyon király, a külsők állati jók, jó a bowdenezés, frankón mászik, állati jó lejtőn, királyul kanyarodik. jó gép.
Hátrány
a telót nekem sokat kellett olajoznom az elején (csavarlazítóspray jött be), de aztán klappolt rendesen, a hátsóváltóval vannak állandóan gondjaim, és a fékek sem a legjobbak.
Tapasztalat
aszfalton is sokat tekertem vele, de ott sem volt kényelmetlen, xc módban pedig kész mámor. 70 km/h fölött is tök jól tartható, csak azért féltem, mert láttam, hogy szar lesz az út, és eszembe jutott, hogy mi lesz, ha perecelek (egy szál verseny bukóba.) nagyon jó gép, de nekem nem jött be, mert nem vigyáztam rá eléggé, nem rendeltetésszerűen használtam, mert ez tényleg csak xcre jó. de ha neked arra kell, bátran vedd meg!
Erre ajánlom
xc-re, túrázásra, bár arra nem kell ennyire drága.
Szerinted hasznos?

Latz avatar
Latz
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon jól néz ki, erős, merev váz, jó geometriával. Felfelé is jó, terepen lefelé viszont kitűnő, jól fordul, alacsonyan van a monoblokkja, bátran lehet küldeni erdei ösvényeken is. A maxxis gumik terepre nagyon jók. Valószinűleg tartós bringa, én 88 kilósan egy év alatt nem tudtam tönkretenni. Igaz, nem is ez volt a célom a vele, de hegyről lefelé azért ki volt téve néhány erőhatásnak még rendeltetésszerű használat mellett is. A teló rajta erős közepes, tképpen egy párszáz km után egész jó.
Hátrány
Kicsit "rázós". Köves utakon könnyen arrébbpattan a hátsó kerék és a sportoló is pattog a nyeregben. A szériaülés nekem nem jött be, nem azért mert sportosan kemény, hanem mert nem egy igazán jó dizájn és ebben a prosztatám is egyetért. A váz kicsit mintha rövid lenne az adott méreteken belül is, nekem 185 centisen még a 20 colos is épphogy jó volt. Stucnicsere. Nekem a meredekebb 17 fokos extralong stucni jobban bejött ehhez a géphez, de ez is alkatfüggő. Aki szeret fejjel lefelé bringázni, az imádni fogja a szériacuccokat rajta. Nem annyira könnyű gép, a Merida svájci site-ján jelzik a súlyt, a többin nem, 12.6kg. Ebből a váz 2 kiló, ami nem túl könnyű az aluvázak között. Oké, 5 év garancia van rá. Festék viszont könnyen lejön a vázról. A 2005-ös széria már nem HFS, a félrevezető táblázatok ellenére. Az ezévi HFS váz, ami pl. a Matts LX-en van, kb 1800g, ennyi a különbség (meg szebb a megmunkálás).
Tapasztalat
Meg lehet szeretni ezt a bringát, én most adtam el, kicsit sajnálom utólag. Most akciózzák, úgy már jó vétel.
Erre ajánlom
xc-re,erdőbe, nem köves ösvényekre. Szériahajtómű majdnem egy kiló. Az egy kicsit sok. Nem vagyok biztos abban, hogy érdemes tuningolni. Én belekezdtem, de amikor a vázat és a telót is le akartam cserélni, rájöttem, hogy új bringát épitek (és nem alut).
Szerinted hasznos?

SickBoy avatar
SickBoy
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
A világ leggyönyörűbb vázszíne. Egyszerűen hihetetlen jól eltalálták! Ezen kívül persze a full deore cuccok (főleg a fékek pöpecek), meg a gumik (maxxis ignitor) sem utolsó választások.
Hátrány
A lánc valóban nagyon veri a vázat zökkenőknél, valamit védően reá kell borítani, teleszkóp (RS JUDY C) ehhez az összeállításhoz lehetne jobb, én tervezem egy Black-re cserélni Nehéz otthagyni, nagyon félti az ember:-j
Tapasztalat
Csak most jutottam hozzá nem rég, de érzem hogy eszméletlen dolgora képes a gép megfelelő bánásmóddal, bár kétségtelen hogy felfelé menetben rejlik azerőssége. lefelé "inkább csak túlélni lehet a menetet mint élvezni", de ez minden CC bringa közös hátránya
Erre ajánlom
Haladó Cross country-zóknak, városi száguldozóknak, és persze az esztétáknak
Szerinted hasznos?

Peti avatar
Peti
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Iszonyat könnyű, jó, sportos geometria. A nagy vázméret ellenére (22") jól fordul. Mászásban (sztem) verhetetlen. Lefele is... mert lehet vele tépni. Nagyon jó (IKE) nyereg van rajta, és a MAXXIS gumik jól tapadnak. A fékekről meg ne is beszéljünk... fognak,de rendesen.
Hátrány
Eddig nem tapasztaltam... talán a gumikat erősebben koptatja a városi terep, mint kellene. Ha nem akarod, hogy a lánc leverje az összes festéket a vázról, rögtön vegyél rá valamit.
Tapasztalat
Maximálisan meg vagyok elégedve a bicajjal. Az igényeimet teljesen kielégíti. Jól mászik, lefele is jól gurul, bírja az erdei, gyökeres, gödrös, rázós talajt is. Nem zörög rajta semmi. A Judy C is szépen dolgozik.
Erre ajánlom
Akinek szép kinézet mellett a jó teljesítmény is mérvadó. Aki nem sajnálja használni, de mellette törődik is vele.
Szerinted hasznos?

TireBurner avatar
25 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Atom fasza a váz, a kormány csapágyazás fő brutál, könnyű és nagyon szép. Full deore cucc van rajta (a hajtómű is az). Nekem a telóval sincs semmi bajom jól csillapit és nem túl puha, persze én főleg városban használom. Én a féket cseréltem deore tárcsára a felnit pedig rigidára, és vessetek meg de a gumit városi schwalbe big apple-re.
Hátrány
A lánc könnyen lekoppan a vastag váz miatt, a telórol meg kopik a teflon, de ezek nem tényezők.
Tapasztalat
király gép ez
Erre ajánlom
Ezzel a géppel úgy jó ha tépsz mint állat, terepen érzi magát otthon igazán az nemvitás de városi tökönpaszulyon átzuzásra is frankó
Szerinted hasznos?

Mateqrov avatar
Mateqrov
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Jó bowdenezés(Jagwire), pöpec külsők, a váltással sem volt még bajom, pedig rengeteget használom(eddig másfél hét alatt 600 km). A váz egy csoda. Már amiatt megéri.
Hátrány
Én a következőket cseréltem egyből, mert szerintem nem egy ilyen kategóriájú biciklire való: alivio hajtómű és Suntour XC-75 teló. A fékek sem igaziak, de csak a fékpofák miatt.
Tapasztalat
Én még nem használom sok ideje, de eddig nagyon jó. Az ike nyereg kényelmes és még technikai problémám nem volt. Összességében megérte az árát.
Erre ajánlom
XC
Szerinted hasznos?

1-9 (9 vélemény)
Rendezés
Merida logó

Merida márka bemutatás

A Merida kerékpárokat gyártó céget 1972-ben alapította DH Ike Tseng, a vállalat jelenlegi elnöke. 1986 óta németországi központtal rendelkezik. Itt tervezik és tesztelik a vázakat, a gyártás pedig Tajvanon történik, így vázaik megbízhatóak, ugyanakkor elérhető árúak.

A Merida név 3 kínai karakter: a Me szépséget, a Ri kényelmet, profitot, a Da megérkezést jelent. A Merida jelentése: egy cég, ami segít téged abban, hogy odaérj, ahova tartasz!

1990-re már 15 ország piacán jelen van, és már AutoCad-et a használnak a váztervezésben. E téren a Merida a mai napig az elsők közt van, egy váz gyártásba kerülése előzetes szimulációkat is végeznek, majd az első példányokat versenyzők közreműködésével, és jeladók segítségével tesztelik.

A Merida világszintű sikeréhez nagyban hozzájárul a versenyzésben szerzett tapasztalat. Szponzoráltjaik közt van a Merida Multivan Team, mely 2011-ig 11 világbajnoki aranyérmet és számtalan más győzelmet zsebelt be. Az ő színeikben versenyez többek közt a norvég Gunn-Rita Dahle Flesja, az egyik legsikeresebb és legismertebb női kerékpárversenyző, és Merida nyergében nyert világbajnokságot José Hermida 2010-ben. Támogatja a több mint 70 fős Merida Maraton Team CST csapatot, és a Merida Hungarian Cycling Team-et.

2011-től a Lampre World Tour csapat Merida kerékpárokkal vesz rész a Tour de France-on és a többi kerékpárversenyen.

Vázaira 5 év garanciát vállal, élen jár a karbon-technológia alkalmazásában, illetve 2011-től scandium-alu ötvözetet is felhasznál a csúcskategóriás alu vázaihoz. 70 országban elérhető kínálatában található a legfiatalabbaknak szánt kerékpártól kezdve a városi, hobbi, férfi vagy női kerékpárokon át a versenyszintűig rengeteg komplett kerékpár és vázszett, akár a hegyek, az országúti vagy a bmx megszállottainak is.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Merida Matts Speed V-brake termékkel kapcsolatban: