Merida Matts Sport100 mtb

10 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
  • Modellév: 2003
  • Listaár: 90.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-10 (10 vélemény)
Rendezés

bleiben avatar
26 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

A váz könnyű, de iszonyatosan erős. Én 20 000 km-t raktam bele főleg terepen és még mindig bírja a Merida Matts Sport100. Semmi repedés. Először a teleszkópot kellett cserélni kb. 100 km után. Vacak. A többi alkatrész viszont elég sokáig kibírta. A felni, kormány és az első agy még mindig eredeti.

Hátrány

Rossz nyereg, markolat és teleszkóp, de ezek cserélése után tökéletes.

A váltó 2000 km után cserélendő.

Erre ajánlom

Mindenkinek aki egy jó ár/ érték arányú és gyors biciklit akar, terepre és országúton egyaránt. A szarvaknak és vázgeometriájának köszönhetően kitűnően használható kemény emelkedőkön és aszfalton is.

Ennyiért vettem
90 000
Csatolt képek
Merida Matts Sport100  2004 mtb
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

stil avatar
stil
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
A váz nagyon strapa (ahhoz képest amilyen konnyü és vékony, tud valamit ez a Shotgun Tubing Technology :))a homlokcső is elbír egy komolyabb telót eléggé ki van merevítve. Szépek a felülhegesztések és szép a váz is. Tárcsafékkel is fel lehet szerelni.
Hátrány
Kezdjük a rugósvillával ami műúton egy darabig elmegy...szóval nemsokat ér gyorsan le kell cserélni:). A hatsó váltóról csak annyit, hogy én már vásárláskor lecseréltettem egy Deore-ra, ez pedig többnyire jól bírja. Ami a hátsó fogaskoszorút illeti, azért jobbat vártam volna, rátettek valami noname márkát egy év se kellett és elkopott (csere HG-50 -re). A kormány is nagyon hajladozott...
Tapasztalat
Mit mondhatnék, jó kis gép, általában meg lehet vele elégedve az ember, persze egy picit mindíg kell valamit tökéletesíteni rajta de ez azthiszem más bícónál is előfordul :)
Erre ajánlom
Ha montit akarsz de nagyrészt csak műutakon bicajozgatsz ne ezt vedd, a váz felépítéséből is adódik (és ez fő erénye) hogy ebben a bicóban több van. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy DH-ra tervezték de ha nem vagy annyira durvulós (és olcsó bicajt akarsz terepre) akkor nemrossz választás.
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zotyaba avatar
zotyaba
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Sztem szép, meg a váz alapból jó. Én azért ezt vettem, mert néha országúton megyek, viszont imádom a CC-t, meg DH-t Utonniakra, nem ez a legjobb bringa, de lehet simán:)
Hátrány
Talán az alap kerék. Az nagoyn gyík...a hátsó kerék 2 hónap után kattogott...elkezdtek kilazulni a küllők, egy túrán, majdnem kiesett az egyik... Egyik kerék sincs már meg:)
Tapasztalat
Nem nagyon tudom, összehasonlítani más brinágkkal. vannak amikkel tekersz országúton, emg terepen, meg CC és ezzel lehet mindnet.
Erre ajánlom
Sztem bárkinek, bár főleg CC.
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vodkaboy avatar
vodkaboy
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
amenyiért megveszed nagyon jó csak komolyabra kell a tunning
Hátrány
a teló gyik
Tapasztalat
hamar elattam mert kinöttem kicsit a cc-ból és dh-ra váltottam de váz oly jó hogy arra kicsit lightosan sem rossz
Erre ajánlom
cc
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

_imation_ avatar
_imation_
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Relatíve olcsón egy jó vázat kapsz, ráadásul team színben, nagggyon szép.
Hátrány
Acera szett van rajta... első acera váltó csörög, zörög, csattog, pontatlan, lassú. Hátsó is kicsit hangos, de legalább pontos, és tulképp egész gyors is. Azzal nincs annyi gond ebből a szempontból, viszont vízben-sárban korlátolatan működik. Most cserélem mind a kettőt, még nyitott kérdés, hogy mire. Gumik: CST all mountin van rajta gyárilag, gyorsan kopik, de szarnak nem mondanám. De hamar cserére szorul.
Tapasztalat
Leírtam mindent... a váltócserévwl kapcs, sokan mondják h ha már egy aliviora cserélsz, megoldódik a hangzavar probléma, meg a pontosság is. Igazából pénz kérdése, szívem szerint LX lenne, de majd kiderül:)
Erre ajánlom
CC, XC, a nyúzást nekem elég jól bírja, de csak hobbi szinten. Kis hétvégi kirándulásokra, munkábajárni, hasonlókra, az acera is megfelel szerintem, engem a terepen zavar, h csattog..
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

blnt avatar
blnt
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Egyedi festés, rugalmas váz, vártnál jobb teleszkóp (Suntour XC60), kitünő gumik, ár/érték arány, kormányvég(szarv, hihetetlenül kényelmes természetesebb kézfej tartás), nyereg
Hátrány
Acera váltószett, bár eddig különösebb gond nem volt vele, és úgyis cserélhető
Tapasztalat
Ebben az árkategóriában (100ezer Ft alatt) a legjobb vétel!
Erre ajánlom
hobby, hétvégi, enyhe terepen kerékpározás
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Podolyák Balázs avatar
Podolyák Balázs
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Ez a kerékpárban egy iszonyú erős váz található. Súlyilag is megálja a helyét. Ami nekem nagyon bejött az még a felni-küllő-agy. elég sokat egykerekezekvele, és sok járdára ugratom fel úgy, hogy csak úgy kuppan a kerék. Most lesz lassan 3-éves és még semmit nem centíroztattam rajta. Márpedig ez az én 80kg-m mellet nem kis szám.
Hátrány
Igazából amit nem nagyon szeretek az a nyereg,de ez nem nagy gond. no meg a villa nem a leg profibb, de el megy.
Tapasztalat
Ez a bicajjal nagyon meg vagyok elégedve, mert eddig soha nem hagyott cserben, és elég komoly az én szintemen. Igaz most akarom kicserélni a telót, nyerget, nyeregtartót és a villát, de csak azért, mert feljebb léptem egy színtet a kerékpározásba az utóbbi 3 évben. Szerintem 90 alatt ez az egyik legkirályabb canga!
Erre ajánlom
Annak ajánlom, aki hobbi színten kerekezik, vagy nem engedhet meg magának drága bringát,de értékben mégis kiválót akar.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dani avatar
Dani
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Kényelmes, könnyű a váz, és jók a színei :) (team-zöld/kék)
Hátrány
Eddig nemigen találtam.
Tapasztalat
A nyereg 70 km felett kicsit kényelmetlen, de melyik nem. Az acera váltó nagyon jó rajta. A MegaRange -es fogas is hasznos tud lenni terepen. Ha komolyabban akarja az ember használni, pár dolog cserére szorul. (Én pl. a gumit cseréltem első körben maxxisra)
Erre ajánlom
Ha nem akarsz baromi drága bringát venni, de mégsem akarsz túl kevés pénzért hozzájutni, akkor ezt vedd meg.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zozo avatar
Zozo
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Leglényegesebb előnye, hogy viszonylag kevés pénzért kaphatsz egy MATTS vázat. Ezzel arányosan egyszerűbb felszereltség jár hozzá, ami hobbi szinten alkalmazható.
Hátrány
A nyereg cserére szorult, mert sajna kényelmetlen. A hátsó ACERA váltó lehetne pontosabb is, de városi vagy hétvégi kerékpározásnál elhanyagolható ez a szempont. A kormánymarkolat számomra keménynek bizonyult, de egy kesztyű már nagyon sokat segít a problémán :o)
Tapasztalat
Ennek a kerékpárnak a legértékesebb része a váz. Az alkatrészeket előbb-utóbb úgyis cserélni kell és ezzel a teljesítménye javítható :o)
Erre ajánlom
Ajánlom hétvégi bringásoknak, kezdő szintű XC felhasználásra.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kiss Imre avatar
Kiss Imre
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Lényeg: baromi szép (team-green/blue), könnyű, masszív, jól kapaszkodik, csendesen suhan.
Hátrány
Hátsó váltó (Acera) kissé lassú, TGS teló baromi kemény, Merida markolat nagyon kemény, IKE nyereg kényelmetlen.
Tapasztalat
Hosszas megfontolás után döntöttem a Merida mellett, főleg a kiváló váz miatt (integrált fejcsapágy, puskacső-váz, szín). Néhány dolog cserére szorul (nyereg, fék, gumik, esetleg kerekek), de alapvetően egy kiváló ár-érték arányú bicó. Ha 100pénz körül gondolkodsz, ne tétovázz (3 színben van).
Erre ajánlom
Városban és enyhe terepen megállja a helyét, XC-re megfelelő gumival tökéletes. DH-ra viszont véletlenül sem.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-10 (10 vélemény)
Rendezés
Merida logó

Merida márka bemutatás

A Merida kerékpárokat gyártó céget 1972-ben alapította DH Ike Tseng, a vállalat jelenlegi elnöke. 1986 óta németországi központtal rendelkezik. Itt tervezik és tesztelik a vázakat, a gyártás pedig Tajvanon történik, így vázaik megbízhatóak, ugyanakkor elérhető árúak.

A Merida név 3 kínai karakter: a Me szépséget, a Ri kényelmet, profitot, a Da megérkezést jelent. A Merida jelentése: egy cég, ami segít téged abban, hogy odaérj, ahova tartasz!

1990-re már 15 ország piacán jelen van, és már AutoCad-et a használnak a váztervezésben. E téren a Merida a mai napig az elsők közt van, egy váz gyártásba kerülése előzetes szimulációkat is végeznek, majd az első példányokat versenyzők közreműködésével, és jeladók segítségével tesztelik.

A Merida világszintű sikeréhez nagyban hozzájárul a versenyzésben szerzett tapasztalat. Szponzoráltjaik közt van a Merida Multivan Team, mely 2011-ig 11 világbajnoki aranyérmet és számtalan más győzelmet zsebelt be. Az ő színeikben versenyez többek közt a norvég Gunn-Rita Dahle Flesja, az egyik legsikeresebb és legismertebb női kerékpárversenyző, és Merida nyergében nyert világbajnokságot José Hermida 2010-ben. Támogatja a több mint 70 fős Merida Maraton Team CST csapatot, és a Merida Hungarian Cycling Team-et.

2011-től a Lampre World Tour csapat Merida kerékpárokkal vesz rész a Tour de France-on és a többi kerékpárversenyen.

Vázaira 5 év garanciát vállal, élen jár a karbon-technológia alkalmazásában, illetve 2011-től scandium-alu ötvözetet is felhasznál a csúcskategóriás alu vázaihoz. 70 országban elérhető kínálatában található a legfiatalabbaknak szánt kerékpártól kezdve a városi, hobbi, férfi vagy női kerékpárokon át a versenyszintűig rengeteg komplett kerékpár és vázszett, akár a hegyek, az országúti vagy a bmx megszállottainak is.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Merida Matts Sport100 termékkel kapcsolatban: