Ár/Érték arány hozza az elvártat.
Erős váz, szépen kidolgozva. Geometriája szerintem jó, kényelmes.
Számomra jól kezelhető.
Fékkarok rövidek, 2 ujjal könnyedén használható. Persze jól be kell állítani a fékeket. V fékkel vettem, nagyrészt aszfalton használtam, ott gyakorlatilag tökéletesen fog.
Teleszkópja az árához képest jó, ezis csak beállítás kérdése.
A gyári CST gumikat is nagyrészt aszfalton használtam. Több mint 2000km-t mentem vele az elmúlt 2 hónapban, alig kopott. Jól tart az úton, a kanyarban. Hanga olyan mint a busznak, viszont mégis barátságosan fut.
Terepen jól kapaszkodik, mászik, ereszkedik. Sűrű homokot nem szereti.
Gyárilag szerelt kormányszarv.
2400km-t tekertem vele eddig, hátrányt nem találtam.
Kb 1000km után cseréltem le a gyári pedálokat. Az enyémen fém/műanyag pedál volt, amin műanyag, borostyán fényvisszaverők voltak, pattintósak. Ezek nálam jól tartottak. Maga a pedálszerkezet műanyagnak tűnt, erre voltak "facsavarokkal" rögzítve a taposófelületként szolgáló fogas fémlemez. Ezek kb minden 100-adik km után a rázkódástól stb. lazultak, így csavarozni kellett. Ez kár volt.
A gyári pedált több okból SPD pedálra cseréltem, ( elsődleges gond, hogy egy rosszul kivitelezett kanyarodásnál odavertem egy fém fekvőrendőrhöz és a taposófelület fémlemeze meghajlott) azóta nincs gond.
Szeretem ezt a bringát. Kényelmes, jól fut, jól kezelhető. Nagyon bejött az egyenes kormánya, a gyárilag felszerelt kormányszarv.
Szép a kivitelezése, jó a színe. A teleszkóp lehetne picit érzékenyebb, de a nagyobb egyenetlenségeknél jól működik.
Próbáltam rá felszerelni kormánytáskát, de a bóvdenek miatt nem ment. Bár lehet, hogy én vagyok béna ;o)
Terepre nyugodt szívvel.
Országútra ugyancsak. (Gyári gumival is jó volt, a gumi bírja az aszfaltot is). Én ott használtam nagyrészt, szeretem.