- Váz: korrekt, erős, strapabíró
- Teleszkóp: egyszerű, nem túl szofisztikált, de teszi a dolgát. A magyar bringautakon jó szolgálatot tesz, ha egy nem látható úthibát fogsz az első kerékkel.
- Szervizigény: minimális. Ha évi 1-2 alkalommmal átnézed, váltókat, fékeket állítasz, rendbe teszed a láncot, korrektük cseréled a fékeket és nem hagyod rajta a mocskot, akkor meghálálja.
- Váltókarok: első marokváltós bringám, nem szerettem bele a műfajba, de amíg fut, nem dobom ki. Viszont szervizelni, netán cserélni nem egyszerű, nem mindig van hozzá alkatrész.
- Beállítások: a szervizben, ahová hordom, olykor panaszkodtak, hogy egyre nehezebb beállítani a hátsó váltót is, a fékeket is, hogy korrekt legyen és ne kelljen 2-3 hónap múlva korrigálni.
- Nyereg: nekem nem jött be annyira a zselés nyereg, ültem már kényelmesebben is.
Összességében korrekt alsó középkategóriás monti. Amikor a gyári Hutchinson MTB-külsőket lecseréltem, defekttűrő Conti TourRide cross gumikat kapott, mert terepen alig használtam a bringát. Jó választás volt.
De így, tizenéves kora ellenére sem akar szétesni, nem recseg, nem nyifog (hacsak nem fér már rá nagyon váltókarbantartás), nem dobálja ide-oda a láncot sebességváltáskor, még akkor sem, ha nem tökéletesen pontosan dolgoznak együtt a marokváltók és a váltók.
Jött már nekem bringás frontálisan szemből bringaúton és azon túl, hogy ki kellett kukáznom az első felnit, nem lett különösebb baja. Szóval strapabíró kis vas.
Modellév: 2002, de az oldal nem engedte kiválasztani a legördülő menüből.
Városban, bringautakon, leginkább hobbi vagy nagyon egyszerű túrákra, esetleg melóba járni.
Bírja a napi 100-150 km-eket is, de ha ennyit akarsz tekerni rendszeresen, érdemes kicsit komolyabb vasat venni.