Gyerekkorom óta nem volt bringám és így 27 évesen úgy döntöttem, hogy el kellene kezdenem biciklizni. Minden nap útba esik egy hervis és itt nézegettem a bringákat, majd egy nyár végi akciót kihasználva meg is vettem ezt, mert rendkívül tetszett a festése és testszik még most is. Majd el kezdtem utána olvasgatni a dolgoknak így jutottam el ide is. Én is vissza vittem és kicseréltettem duplafalú felnire a rajta lévő szimplafalúakat úgy ahogy előttem írták.
A kormány időnként kilazul ilyenkor meghúzom és jó pár száz km-ig
A hajtókar rendszeresen meglazult hiába húztam meg, kiderült, hogy azért mert ezek úgy ezek a tipusok úgy érkeztek a hervisbe hogy rajta voltak a hajtókarok de nem voltak rendesen meghúzva és a srác aki üzembe helyezte a bringát (3000 forint-ért) nem húzott rá a csavarokra. Én meg mint amatőr bringás nem néztem meg és szépen lassan kikopott. Azt mondták hogy vigyem vissza és kicserélik gariba, de én már a garancia vége felé voltam ekkor és nem akartam csak ezért felvinni Pestre. Beraktam egy rugós alátétet a hajtókar rögzítő csavar alá és azóta meg sem mozdul.
A pedál kb. 800 km-nél tört el alattam, ezt lecseréltem egy wellgo pedálra ami nekem nagyon bejön.
A váltókkal meg vagyok elégedve, revoshift marokváltó tourney váltórendszerrel van rajta. Nekem eddig nincs gondom vele, nincsenek nagy igényeim egyszer-kétszer kellett csak állítani egy kicsit.
A gumik azok viszont egyáltalán nem aszfaltra valóak, lehet terepre jók, de én szinte csak aszfalton használom, legszívesebben már 800 km-nél leszedtem volna, annyira elkopott.