Az ár/érték aránya nagyon jó.
Szubjektív, de nagyon szép a váz
Az ember gyermeke semmiképp ne adjon érte negyven felett, hacsak nem szervízből, nagy generáltan veszi
A nagy generál az első
Tényleg szép a váz, de sajnos épp ezért a szarkákat is vonzza.
Gyerekkorom óta ez az első biciklim, és nem is nagyon bicikliztem azóta, összehasonlítási alapom egy KTM-mel van, amivel egyszer tekergettem. Első benyomásom az volt, hogy nagyon megy, így jó beállításokkal egész életképes bicikli.
A váltókarokra ha ránézek, olyan mintha a kormány a sáska feje lenne kung-fu pandából. Lehet azért mert kínában gyártott Japán.
Egész ügyesen vált amúgy, ha jól be van állítva, bár vagy a lánc hosszú, vagy bizonyos sebességeknél nem feszíti eléggé, de úgy olvastam, hogy a Tourney-nél ez típus sajátosság is lehet. Az első váltó eléggé dörmögő-dömötörösen vált, nehézkesen teszi a láncot a kívánt fogaskerékre.
A 60 mm-es teleszkóp a göröngyöket kismértékben, a fékerőt ellenben nagymértékben képes lefogni, ezért ajánlatos az első féket erősebbre állítani.
Ez szubjektív vélemény, de nagyon szép kék színe van. Viszont a rókatappancsos ülés egy kissé gyerekes, még ha bőrből is van. Ja ezt épp ezért ápolni kell.
A kerekekben a legjobb dolog az agy, a többi lecserélésében ajánlatos gondolkodni.
A fékek jó beállítás mellett közepesen fognak, de hirtelenebb megállásnál nagy sebességnél nem megbízhatóak. Nekem a vázon az egyiket félrehegesztették pár milliméterrel, de valószínűleg ez csak egyéni hiba.
Súlyra elmondható, hogy az anyagot nem spórolták ki belőle, acél hajtókarok, acél kormány stb... Tehát nem egy könnyű bicikli.
Amúgy arra jó amire vettem. Ha kell egy bringa alacsony áron, ami azért megfelelő karbantartás mellett hosszabb távon is megbízható akkor erre jó bringa. Meg ha gondolkozol abban, hogy esetleg alkatrészenként összeraksz egy jobb biciklit. A váza ebben az árkategóriában nagy előny.
Kezdő bringának, munkába járásra, karbantartás tanulásra, fizikum erősítésre, könnyebb sétabiciklizéshez.