Schwinn-Csepel Blackwoods mtb

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2001
  • Listaár: 45.000 Ft

Alig használt Schwinn-Csepel Blackwood A1 eladó
5.000 Ft
új árához képest: -89%

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




phcalvin avatar
phcalvin
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Elég olcsó és ehhez képest elég megbízható cuccokból van összerakva. Városba, könnyebb hegyi túrára jó választás. Maga a váz elég jó, tehát szépen van heggesztve, de a hátsó villa csövei kicsit vékonyak...
Hátrány
Gyári festés, meg minta szerintem gagyi, a Shelle Royal nyereg szerintem kényelmetlen. Azért nem érdemes vele zúzni, mert azt nem fogja bírni.
Tapasztalat
Városban használom, erre megfelel, megbízható, ha dirt jump-ni akarok, akkor BMX;)
Erre ajánlom
Városba jó, meg hegyen is jó, ha az ember megelégszik ilyen földútas izé túrával, annál hardcore-bb terepre kizárt, vagy legalábbis le kell cserélni a fél bringát hozzá, de a váz akkor is vékonyka lesz néhány helyen...
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Blackwoods termékkel kapcsolatban: