Schwinn-Csepel Elite 29 TX mtb

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.03.)
  • Listaár: 102.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

egko avatar
7 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, csak kipróbáltam, túrázgató/városi harcosként
Előny
  • pontos jo shiftes váltó ennyi pénzért már ajándék
  • pontos fékek
  • tetszetős váz
  • kényelmes ülések
  • oldaltámasz
  • igazi utcai raider bico
  • fejleszthető
  • fényvisszaverő gumiprofilok
  • aluváz
  • könnyü nagyon a Schwinn-Csepel Elite 29 TX
  • nics benne semmi papás
  • állithtó  teleszkop
  • ki be kapcsolhato teleszkop
Hátrány

Még nem tudok hátrányt most vettem.

 

Ennyiért vettem
85000
Mért tömeg
14000 g
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Elite 29 TX  2012 mtb
22 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Alumínium


 
színválaszték:
  • Fekete - Fehér - Kék
  • Fekete - Fehér - Narancs

villa (teló):

Suntour NEX 4610 V2


Meghajtás

hajtókar:
  • 170 mm
  • 24-34-42T

fogaskoszorú:
Shimano Tourney,

7S


első váltó:
Shimano Tourney
hátsó váltó:
Shimano Tourney
 
fokozatok száma:

3×7


Kerék

felni:

Duplafalú

  • Alumínium

első agy:

Alu


hátsó agy:

Alu


külső gumi:

Kenda

  • 29×1,95"

Irányítás

kormány:

Promax

  • Alumínium
  • 620 mm széles
  • 40 mm emelés

kormányszár:

Promax


Fék

 
féktest:

Saccon Alumínium "V"


fékkar:

Saccon Alu


Kiegészítők

 
további kiegészítők:

Küllőprizmák


Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Elite 29 TX termékkel kapcsolatban: