Schwinn-Csepel Woodlands Pro mtb

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2013 (frissítve: 2013.08.)
  • Listaár: 115.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

Ferenc33 avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

A váz számomra tökéletes.(29er Pro 17") Méretéhez képest jól fordul,jó az egyenesfutása. Mászásnál és lejtőn is stabil. Terepen megállja a helyét,aszfalton kényelmes és haladós. RockShox XC 30-as villával, Novatec agyakkal, Avid BB7 180mm-es tárcsafékkel használom. Nekem nagyon bevált.

Hátrány

Nincs.

Erre ajánlom

Mindenre.

Ennyiért vettem
25.000 Ft (váz)
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Woodlands Pro  2013 mtb
Schwinn-Csepel Woodlands Pro  2013 mtb
Schwinn-Csepel Woodlands Pro  2013 mtb
Szerinted hasznos?

Zoltán91 avatar
1 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 6 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nincs!

Hátrány

A 2 gyári pedál 50-60 km után már tönkre ment. Állítólag ezek gyárilag is selejtek, kicseréltettem.

A középagy bal oldalán a csapágy tönkrement. A hajtókart a jobb oldalon nem lehet leszedni, csak levágni :D

Hát akkor így marad! A hátsó kerék amint használni kezdtem fogta és kilazult, kotyogott, bár ezt utána szorítással orvosoltam.

A festés nagyon sérülékeny.

A tárcsafék gyengébben fog mint a régi bevált v fék.

 

Tapasztalat

2 éve vásároltam meg a Csepel Woodlands Pro 2.0 kerékpárom. Most fél éve kezdtem csak el használni. 

160.000 Ft-ba került. 120 km-t tettem meg vele, és megy a háztól. Soha többet nem fogok csepelt vásárolni.

Erre ajánlom

Semmire! Valyon mennyért fogom tudni ezek után eladni? 

Ennyiért vettem
160000
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

hfedvin avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 95%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nekem pro26 3.0 van. Nagy előnye a hajtás része SLX hátsó váltó, Deore első. A Promax nem okozott csalódást szerintem ezen a szinten megfelelő. Az XCR teló is ehez az árkategóriához tökéletes. Én nagyon szeretem jártam vele marathonon is. Bírta a jószág.

Hátrány

Az összeszerelés minőségét én is hátránynak gondolom. A hátsó tárcsafék rögzítéssel problémák voltak. Ezt a gyár felé jeleztem. Tudtak róla, sajnos ennyiben kimerült. :( Aki most vásárólna hasonlót nem fog ilyen problémával találkozni. Kijavították. A bal hajtókarom kezd elszineződni fekete zöldül. Azt az igéretet kaptam kicserélik. Kicsit komolyabb agyakat gondolnék ha már versenyre is ajánlják. Festés nagyon érzékeny a vázon is. Kenda gumiköpeny helyett én az első napokon raktam mást.

Tapasztalat

Alapjában nagyon jó bringa.

Kicsit több odafigyeléssel verheti a nagyokat. Szerintem. Fejlesztés az mindig kell. Én is megteszem.

 

21 olvasó 95%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Küller János avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 98%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

29-eshez illően csatamén nagyságú, ennek ellenére könnyű kerékpár. A széles kormánnyal megfelelően irányítható. A 3x7 sebesség szinte minden emelkedő megmászásához elegendő, ugyanakkor sík úton is tempós haladást tesz lehetővé. A Schwalbe Rapid Rob köpenyek aszfalton és laza, szemcsés talajon is megfelelő stabilitást biztosítanak, gördülési ellenállásuk a mintázat alapján elvárhatónál kisebb. A tárcsafékek könnyen javíthatók, szabályozhatók.

Hátrány

Elnagyolt összeszerelés, ami nemcsak a gyártót, hanem a kerékpárt beállító műhelyt is minősíti. Használatbavétel előtt kötelező tüzetesen átnézni! A mechanikus hátsó tárcsafék bowdenházának pattintós félbilincsei könnyen kiakadnak. Ha valaki lát ilyen alkatrészt, azonnal szerezzen be egy csomaggal. Keményebb fékezéskor a Suntour teleszkópos első villa zavaróan berezonál. A mechanikus tárcsafékek hatásfokát nem érzem jobbnak a V-fékénél.

Tapasztalat

Kicsit úgy vagyok ezzel a biciklivel, mint a régi Dacia tulajdonosok az autójukkal. Ahhoz, hogy működjön, előbb szét kellett szedni, majd rendesen összerakni. Az első próbakör alkalmával, 4 km megtétele után elszakadt -a más MTB-n szerzett tapasztalataim alapján amúgy strapabíró- KMC Z51-es lánc. Valószínűleg rosszul volt összerakva. A hátsó tárcsafék gyakorlatilag hatástalan volt, amit a fékbetétek becsiszolásával sikerült javítani. A pedálok fényvisszaverő prizmáit egy 20 km-es túra folyamán elhagytam. Az első váltót -bár nem volt vele problémám- egy ALTUS-ra cseréltem, így előre és hátulra is azonos típus került. A leírtak ellenére megéri az árát, ha mindjárt az elején átnézzük egy megbízható kerékpárt varázsolhatunk belőle.

Erre ajánlom

Aszfaltra és könnyebb terepre, sík útra és komolyabb emelkedők megmászására egyaránt alkalmas, de durvább igénybevételre, technikásabb pályákra inkább válasszunk egy 26-ost. Meredekebb helyeken pedig figyeljünk, mert a mechanikus tárcsafékek nem az igaziak. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a 184 centim mellé 103 kilót nyomok, amit, ha lendületbe jön, nem egyszerű megállítani. Könnyen elképzelhető, hogy ez egy 80 kilós biciklis esetén már nem is probléma.

Ennyiért vettem
115000
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Woodlands Pro  2013 mtb
Egy Duna-kanyari túrán
45 olvasó 98%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

davidalex avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 84%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

GYÖNYÖRŰ!Nem túl csicsás-egyszerűen szép.Csendesen fut.

Hátrány

Összeszerelés?

Tapasztalat

Nálam is elszakadt a lánc, hátsó váltó akadás-"szalajtás" miatt visszamentem a szervízbe, a szervízes fiatalember kipróbálta, s lánccal a kezében tért vissza. Megjavította, azóta tökéletes!Még új, nincs egy hetes, de remélem más probléma nem lesz Vele...

Erre ajánlom

Túrázni!

Ennyiért vettem
135000
Mért tömeg
14500 g
19 olvasó 84%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Csepel Woodlands Pro 29”


anyag:

7005 Alumínium


méretek:
  • 17"
  • 19"

 
színválaszték:

fekete


villa (teló):
Society 4XR,

Suntour XCT 100mm


Meghajtás

hajtókar:

Csepel Woodlands

  • 175mm
  • 24/34/42
  • Négyszögtengelyes
  • Alu

lánc:
KMC Z51
fogaskoszorú:
Shimano Tourney,

14-34


középrész:

Csepel Woodlands

  • Zártcsapágyas
  • Négyszögtengelyes
  • 118 mm

hátsó váltó:
Shimano Altus
 
fokozatok száma:

3x7


pedál:

alu test, acél keret


Kerék

felni:

Csepel Woodlands 29”

  • Duplafalú
  • Tárcsafékes
  • Gyorszáras

külső gumi:
Schwalbe Rapid Rob,

29x2,25”


Irányítás

kormány:

Csepel Woodlands

  • 31,8/680mm
  • Double-butted Alu

markolat:

Csepel Woodlands 130mm


kormányszár:

Csepel Woodlands

  • 31,8mm
  • Alu

kormánycsapágy:

Csepel Woodlands 1-1/8” félintegrált


nyeregcső:

Csepel Woodlands

  • 27,2x350mm
  • alu

Fék

tárcsafék:

Promax Dsk-320

  • Mechanikus

 
féktárcsa:
  • 180mm elől
  • 160mm hátul

 
fékváltó kar:

Shimano ST-EF51


Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Woodlands Pro termékkel kapcsolatban: