Schwinn-Csepel Magnum tárcsafék mtb

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.04.)
  • Listaár: 83.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

Csenceanyul avatar
5 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

-Jó a teleszkóp. (Jól mozog)

-Nagyon erős,szép váz.

-Viszonylag kényelmes.

-Akár kezdő Dirt-re is használható.

Hátrány

-A váltó kattog 1 év után.

-Az ülés nyikorog az is 1 év után! :D

-A csuma cserélendő , mert gyorsan szétmegy.

 

Tapasztalat

Hát én 2014 Májusában vásároltam, azóta nagyon-nagyon jól bírja. Bár úgy tudom már nem kapható. Az árához képest eléggé bírja a strapát.

Erre ajánlom

Talán kezdő Dirt/Street, Utcára, hosszabb távokra is.

Ennyiért vettem
80 000FT asszem.
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Magnum, férfi geometria


anyag:

Alumínium


 
színválaszték:

Fekete-fehér-kék


villa (teló):
Suntour XCT-V3 MLO

Meghajtás

hajtókar:

Alumínium

  • 170 mm
  • 42-34-24T

fogaskoszorú:
Shimano Tourney,

7S


középrész:

Thun Jive monoblokk

  • 119/122 mm

hátsó váltó:
Shimano Tourney,

RD-TX37


 
fokozatok száma:

3×7


Kerék

felni:

Duplafalú

  • Alumínium

első agy:

Alumínium

  • Tárcsafékes

hátsó agy:

Alumínium

  • Tárcsafékes

külső gumi:

Kenda

  • 26×1,95"

Irányítás

kormány:

MTB Alumínium

  • Egyenes

kormányszár:

A-Head, Alumínium

  • 28,6 mm

Fék

tárcsafék:

Radius


 
féktárcsa:
  • 160 mm (első)
  • 160 mm (hátsó)

 
fékváltó kar:
Shimano Altus/Acera,

ST-EF51


Kiegészítők

 
további kiegészítők:

Küllőprizmák


Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Schwin Csepel Magnum-ra mekkora féktárcsa szerelhető?
2 válasz
utolsó: 2012. aug.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Magnum tárcsafék termékkel kapcsolatban: