Kross Hexagon V3 mtb

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.04.)
  • Listaár: 84.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

LakatosCsubakka avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Váltó gyors, pontos, bár persze időnként után kell állítani.
Szerintem jól néz ki.
Kellemes felszereltség az árhoz képest.
Viszonylag masszív, de nem túlsúlyos.
Fényezés kitart.
Első teleszkóp fog valamit...

Hátrány

..de azért inkább csak jelképes.
Kormány nekem nagyon kényelmetlen.
Eredeti markolatok elcsúszkálnak.
Hiába használom évek óta az ülés mindig képes feltörni a hátsó felem akár már egy 30km-es tekerés után is.
Az eredeti műanyag pedálokat szinte azonnal rommá törtem.
 

Tapasztalat

Összességében egy megbízható kerékpár, többnyire városban, kisebb túrákhoz használom, de egyszer sem hagyott cserben, nem zabálja a belsőket, nem kotyogósodik meg. Nem vagyok egy kerékpár guru, gyakorlatilag nulla karbantartással üzemel évek óta. Bár nem régiben volt egy tengelytörésem, de az így a sok ezredeik kilométer után már talán belefér, főleg hogy 85kilómmal nem kímélem szegényt, patkára fel-le ugrálás megy itten kéremszépen :)

Erre ajánlom

Városi közlekedésre, rövid túrákra. Mivel igénytelen egy bringa, olyan embereknek ajánlom, akik nem értenek, vagy nincs szerszámuk bicikli szereléshez.

Ennyiért vettem
55000
Csatolt képek
Kross Hexagon V3  2010 mtb
Kross Hexagon V3  2010 mtb
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Akos004 avatar
14 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Szép, jó minőségű váz, jó fényezés

Váltó pontosan, csendesen vált

Fékek nagyon jól fognak.

Nagyon kényelmes, eleinte le akartam cserélni a gyári stucniját rövidebbre hogy jobban nézzen ki, de rájöttem hogy így tökéletes a geometriája.

Jól tapadnak a gyári rubena külsők, könnyű őket szerelni. Kézzel is könnyen lejön.

Hátrány

Zoom első teleszkóp. Csak arra jó hogy majdnem úgy néz ki mint egy valamire való teleszkóp. 1 éves bicikliben már nem mozdult meg, beolajoztam, utána már kotyogott minden irányba.

Felni szerintem nagyon gyenge, padkára fel-le hajtáskor is érződik hogy tekeredik, kétszer csúsztam vele porban keresztbe, és már húzni kellett a küllőkön mert nyolcast kaptam.

Suntour hajtás nem nagy szám, lánctányérok sem cserélhetőek, erős tekeréskor csavarodik, nekem a lánc beleért a váltóba gyorsításkor, akárhogy állítgattam.

Gyári műanyag pedál semmit nem ér, 3 nap alatt letörtem, bár attól nem is kell sokat várni.

 

Tapasztalat

Összességében nem rossz bicikli, én egy épített biciklit cseréltem erre, újonnan ilyet nem vennék, egyszerűbb összerakni egyet, és az olyan lesz amilyet az ember akar.

Soha nem volt szimpatikus ez a kategória, de ez a bicikli egy kicsit megszerettette velem.

 

Erre ajánlom

Alföldi túrák földúton, aszfalton, munkábajárás, ingázás.

Ennyiért vettem
cseréltem
Csatolt képek
Kross Hexagon V3  2013 mtb
Kross Hexagon V3  2013 mtb
Szerinted hasznos?

BluElefantino avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 95%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Az ár/érték arányban verhetetlen volt a Kross Hexagon V3, 2012. januárjában vettem akciósan mert kifutó modell volt. Igazából GT vagy Mongoose bicajt akartam venni(anno ez volt számomra az etalon) de ilyen felszereltséggel kb: 25 e Ft-al drágábban jutottam volna hozzá de elötte már kacsingattam a KTM Chicago felé ami kétszer ennyibe került és majdnem ilyen felszereltséggel volt pl: a hátsó váltó csak egy szinttel jobb nem Altus hanem Acera viszont a hajtókar ugyanilyen csak más fogkiosztással, aztán inkább úgy voltam vele hogy egy olyan gépet szeretnék amit jó árban jó felszereltséggel ki tudok fogni akciósan. Minden váltóval kapcsolatos alkatrésze Shimano a Kross Hexagon V3-nak, ez fontos volt számomra. Nagyon szép a fényezése, a hegesztés is tökéletes!

Hátrány

A gyári markolat kényelmetlen és műanyag a pedál.

2012.05.09. A gyári Thun középcsapágyat lecseréltem Shimano(BB-UN55) monoblokkra.

Tapasztalat: halk kattogó-ropogó hangot lehetett hallani a Shimano monoblokkból(is) és a megoldás hogy szét kell szedni majd a menetes részeket teljesen szárazra kell törölgetni és zsírral jól be kell kenni és úgy visszatenni, ezután tekerésnél megszünik ez a kattogó-ropogó hang!

 

Tapasztalat

Amint már írtam hogy Shimano a fék/váltókar(ST-EF50)amit nagyon szeretek, a hajtómű(FC-M191), az első(FD-TZ30) és hátsó váltó(Altus RD-M310), fogaskoszorú(MF-TZ21). A kerékpár mérettáblázat alapján(184cm) 19"-os kellett volna de kipróbálás után 21"-os bicajt vettem mert ez volt kényelmes, még így is az üléscső 16cm-re van kihúzva. Tökéletes számomra a váz geometriája, ez elötti bicajom(Schwinn Csepel Fanatic) 19"-os volt de valamiért ott tekerésnél állandóan fájt a nyakam, ennél semmi ilyesmit nem érzek! A műanyag pedált már a boltban lecseréltem alura, majd idővel a gumit(Rubena Cobra 26x1.9 krém színű) mert sokat tekerek aszfalton, és a 20 éve vásárolt Bernardi(made in Italy) üvegszálas első kerekemet is felszereltem a bicajra! Ízlés kérdése de nekem nagyon tetszik, arról nem is beszélve hogy így egyedi! Az üvegszálas keréknél 2-szer gyorsabban kopik a fékbetét de majdnem úgy fog mint a tárcsafék! Az első telóval semmi bajom, igaz az aszfalton nincs olyan igénybevételnek kitéve mint a terepen de el kell viselni a 110kg-os súlyom. Lecseréltem még a gyári markolatot Ritchey markolatra és kapott még egy kormányszarvat.                                                                        

2012.06.13. Lecseréltem a felniket Vuelta Airline1-es fehér színűre illetve fekete küllőt és fehér Joytech agyat kapott! A kerékpár színe FIAT gyári színű lett(Blu Sprint) azaz "strandkorlátkék"! :D

2012.07.17. Már több mint 1000 km van a bringában és eddig jól muzsikál, párszor kell csak utánállítani a hátsó váltót és akkor minden rendben van.

2012.09.10. Ma kapott a kerékpár egy 2012-es Suntour XCM V3 HLO fehér teleszkópot(100mm-es mozgás, rugó+olajpatron) illetve egy fehér Selle MonteGrappa Liberty XXL nyerget.

2013.07.01. Fehér színű hajtókar.

2013.09.09. Már több mint 2000 km van a gépezetben, már túl vagyok jó pár esésen és ezt csak a kormányszarvon lehet észrevenni és az esést követő pár napig a lábamon illetve kezemen. :)

Erre ajánlom

Aki szeret kerékpározni, én hobbi célra használom!

Ennyiért vettem
53900 Ft most olyan 120000 Ft-ban van
40 olvasó 95%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

TGman avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Kellemesett csalódtam benne, kevesebre számítottam!

A fékek: (alhonga) nem is rosszak, fognak rendesen. (hármas határhegyen bizonyított)

A hátsó váltó: (shimano Altus) már az előző bringámon is ilyen volt, nekem semmi bajom vele, elég durva körülmények között használtam és kibírta.

Shimano EF-50 fékváltókar, bőven elég ide.

Erős a váz, jó a geometriája. 19"-os méretű, nekem (175 cm) tökéletes.

A kerekek is masszívnak tűnnek, van rajta kopás jelző csík, fekete az egész kerék, nekem tetszik, de ez részlet kérdés. (sajnos már kopik a festék)

Szerintem ennél jobbat nem lehet találni.

Hátrány

Talán az ülés kényelmetlen, azt kikell cserélni!

A teleszkóp nem valami jó, azt mielőbb kikell cserélni, ha nem csak városban kerekezel.

Nem gyorszáras egyik keréksem, és acél az agy.

Csak egy kulacstartó hely van.

Tapasztalat

Túl vagyunk az 500 km-en, és semmi probléma, pedig néha keményebb terepre tévedek vele.

Sajnos a kerék fékfelületéről kezd lekopni a festék, így nem valami szép, de ez nem befolyásolja a műkődést.

Erre ajánlom

Kezdő XC-seknek, túrázóknak

Csatolt képek
Kross Hexagon V3  2010 mtb
54 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 15"
  • 17"
  • 19"
  • 21"

 
színválaszték:
  • Világos zöld
  • Fekete
  • Fehér

villa (teló):

BRAVO-386


Meghajtás

hajtókar:

SR Suntour CW9-XCC


lánc:
KMC Z50
fogaskoszorú:
Shimano Tourney,

MF-TZ21, 7S


középrész:

Thun GO(A)L


első váltó:

Shimano Tourney, FD-TZ30


hátsó váltó:
Shimano Altus,

RD-M310


 
fokozatok száma:

3x7


Kerék

felni:

Kross R


első agy:

Joytech 431


hátsó agy:

Joytech 432


külső gumi:

26x1,9


Irányítás

kormány:

MTB-153


kormányszár:

TDS-C41 - 8°


kormánycsapágy:

Neco H-142


nyereg:

Selle Royal RVS 8549/T Concorde


nyeregcső:

SP-235 Alu


Fék

 
féktest:

Alhonga HJ-806AD


 
fékváltó kar:
Shimano Altus,

ST-EF51


tömeg:

13,8 kg


Geometria

váz geometria kép
Kross logó

Kross márka bemutatás

A Kross cég 1990-ben, indult Lengyelországban, kis, családi kerékpárboltként. 1997-től foglalkozik saját kerékpárok gyártásával, azóta sorra szerzi az elismeréseket- többek között „Lengyel Presztízs”-díj (2001), Év Kerékpárja (2008, Unplugged modell), Aranyhajtómű (2009) díjakat söpört be.

Mára Európa egyik vezető kerékpárgyártójává nőtte ki magát, és 2009-től hazánkban is forgalmazzák. A Kross kínálatában városi, trekking és mtb kerékpárok találhatóak, a kedvező, könnyedén elérhető árútól a csúcskategóriás karbonvázasokig, egészen kicsi gyermekektől felnőttekig, kortól-nemtől függetlenül mindenkit kielégítő palettán.

Zbigniew Sosnowski, a Kross Birodalom alapítója: "Nagyon sokat tettünk, de én azt mondom: még mindig sok a tennivalónk. Mivel a siker az egy folyamat, kemény munkával tovább kell tökéletesítenünk a termékeinket és a rendszerünket. Úgy gondolom, hogy fejlesztéseinknek köszönhetően hamarosan az egész világon ismerni és használni fogják a Kross kerékpárokat, termékeinket pedig a minőséggel, az alacsony árral, a kiváló funkcionalitással és az eredeti design-nal fogják azonosítani."

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Milyen sárvédőt vegyek Kross hexagon v3 típusú mtb-re?
2 válasz
utolsó: 2014. feb.
A Kross Hexagon V3 tárcsafék kompatibilis?
1 válasz
utolsó: 2012. márc.
Kross Hexagon V3 vagy Caprine Greenway vagy GT Aggressor
9 válasz
utolsó: 2012. aug.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Kross Hexagon V3 termékkel kapcsolatban: