Schwinn-Csepel Ranger Fully mtb

38 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.04.)
  • Listaár: 47.000 Ft - 53.300 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



16-30 (38 vélemény)
Rendezés

Andreaszjan Gábor avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Hát a váz nagyon erős : már 3 és fél éve van alattam és azért egy 100 kilós igen fiatal 178 CM er magas 13 éves gyerek vagyok aki dirt en ugratgatott vele meg minden-t kiprobált természetesen a kormánypöri ment ... a váz télleg erős egy kis rozsda is akadt az eggyik heggesztésnél azota sincs semmi baja ... a teleszkop 3 év után tört el és nem drága egy uj bele szerintem... az árához képest elég erős...        a felnik eszméletesen erősek azért egy 100 kilós gyereket 5 méter magasrol (kezdő gyereket aki nemtudka hogykell leérkezzni)8 as nélkül kibirt és nem 1 szer legalább 20 szor a felnik még mindig megvannak semmi bajuk ....

Hátrány
a fék,válto hamar el lágyult ... a fékpofa hamar kopik,,, a fékkaroknál a menet szétment hamar :S:S bár aszt nem tekeretni kéne egyfolytában ... a pedál hamar tönkrement a hajtokar sem birta sokáig  a külsőket lekell cserélni PL kendára aki nek nincs sok pénze holy roller re meg ijenekre .... mert elég hamar defektet kaphatsz nekem 3 év után kopot el a hátsom az is farolgatás miatt
Tapasztalat
lefestettem a vázat és egy két cuccal felturbozom majd egy ksi dirt bringám lesz :D
Erre ajánlom
utcai használatra kicsi átalakitással már pl dirt re
Ennyiért vettem
30 000 HUF :)
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Ranger Fully  2005 mtb
16 olvasó 38%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

BikerMN avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
A váz ami a legértékesebb rajta, de a villa attól függetlenül hogy kevés telóútja van az is elég strapabíró..
Hátrány
Szinte minden.. bár én nyertem egy jégkrémes csávótól de akkor is:S ott van például a hajtókar ami kurvára szar mert nekem két nagyobb ugratásnál eltört.. vagy még ott van a nyereg ami nem elég kényelmes
Tapasztalat
nagyobb ugratáshoz NE nagyon használjátok mert nem erre találták ki de legalább magyar :D
Erre ajánlom
Kezdőknek minden kép én is ezzel kezdtem.. 3 hónapig bírta azt kész.. de végülis bicónak bicó szóval aki csak munkába, túrára vagy ilyen helyekre megy tökéletesen megteszi.. 
Ennyiért vettem
nyertem
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tom Csepel avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, túrázgató/városi harcosként
Előny
minden:shimano revoshift váltókarok,beretta duplafalú abroncsok,21 sebességes shimanó váltók,strapabíró váz.
Hátrány
nincs.minden csak előnye,de a nyereg szar egy kicsit.
Tapasztalat
Made in hungary,tehát a legjobb a magyar bicikli.olyan bicók nincs is a földön mint a csepelek:-)
Erre ajánlom
mindenkinek,ugyanis a Schwinn csepel ranger fully a legjobb schwinn csepel amit eddig láttam
Ennyiért vettem
barátomé
8 olvasó 38%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zsoca avatar
25 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
erös a váza
Hátrány

sok 

mindig defektes (most is), ferde a kormány ,nyereg szét eset:D, a fékek teljesen elkoptak, a gumin má nincs minta és mindig csinálni kell rajta valamit

Tapasztalat
a képen még semmi baja
Erre ajánlom

városba de nem ugratásokra

Ennyiért vettem
50.000
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Ranger Fully  2005 mtb
10 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Lady Tomy avatar
12 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
A váz nagyon erős.Szinte mindent kibír.
Hátrány
A vázon kívűl minden.A váltók hamar tönkrementek.A hajtókar teljesen elferdült.Mindkét fékem tönkrement.A kerekek tele lettek tojásokkal.stb.
Tapasztalat
Már umf-et használok,de ennyi pénzért teljesen megéri.
Erre ajánlom
Bárkinek,de csak városi használatra.
Ennyiért vettem
32000
7 olvasó 29%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

balasz avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
strapabíró  váz
Hátrány
fékek gyengék, a teleszkóp szar, olyan mintha nem is lenne, a gyári markolat kényelmetlen
Tapasztalat
2 évig bírja útána kezd tönkremenni
Erre ajánlom
túrázásra
Ennyiért vettem
42000 körül
4 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

hypercube avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
A váz eléggé strapabíró ahoz képest amennyibe kerül.
Hátrány
Színte mindent cserélhetsz le rajta. De utána megszolgálja. A hátsó villán a váltótartós részénél a sok ugatástól kihajlott az a kis fül. (80 centi magasról nem egyszer ugrottam)
Tapasztalat
Árkategóriában szeritnem elég jó. Ha nem gyilkolod akkor elmegy 5 évig. Miután Csepel bicajt veszel a csavarokat húzd meg!
Erre ajánlom
Boltbamenés, túrázás, és egy kis ugrálgatás belefér
Ennyiért vettem
32000
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Ranger Fully  2003 mtb
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kiss Krisztian avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
A váz a legjobb az egészben bár nekem 4 év alatt csak a hajtókar+ a kerekek adták fel:D
Hátrány
a kerekek+a hajtókar...
Tapasztalat
Vegyé ilyet ha nincs sok pénzed és jó bringát akarsz
Erre ajánlom
pár dolgot lecserélve szinte bármire de sztem nem annyira DHra:D
Ennyiért vettem
39000
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Brian avatar
Brian
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Tapasztalat
Hali! Szerintem ennek a biciklinek a hajokaron kívul semmi baja nincs,pedig én aztán eléggé strapálom.Eddig mindent kibírt pedig náha a nagyobb dombokrol is ledobom és semmi baja sincs.4 év alatt csak a hajtokar volt rossz.Egyszeruen strapabíro bicikli.Ajánlom mindenkinek.Ijen árért ijen jo és strapabíro biciklit nem kap.
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

robooo avatar
robooo
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Hát az alap bringában nekem csak a váz a többi fos.
Hátrány
MInden más.
Tapasztalat
Egy kis átalakítás után nagyon király + olyan 120e kell hozzá így már leht vele menni (nem kímélem) Gyakorlatilag márcsak a váz eredeti de az jól bírja.
6 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Hulio avatar
Hulio
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, brutálfutárként használtam
Előny
Gyorsabb mint gyalog menni!!
Hátrány
Minden!
Tapasztalat
Nekem szétört az egész váz + küllőtörés!Pedig csak ugrattam vele!És nem nagyot!!!
Erre ajánlom
Senkinek semmire!
11 olvasó 27%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tresz Csaba avatar
Tresz Csaba
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
minden ami nem hátrány
Hátrány
A gyári támasztó. 2 hónap után kinnyagdul.
Tapasztalat
Olyan gyerek vegyen ilyet aki faterja nem bankár illetve az aki nem trükközni akar hanem tekerni puszta jóérzésből. Nagyon hálás vas ha te is törődsz vele: én csomószor saraskodtam vele és már 3 éve nyikorgásmentesen működik. A titok a törődés és meglátod nem kell ide KTM...
Erre ajánlom
Csóró gyerekeknek akikbe szorult az igényességből és utálják a nyikorgós teszkós koreai hülyeségeket.
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dani avatar
Dani
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

hát olyat nem igazán tok

Hátrány

elég fos rajta sokminden

Tapasztalat

hol is kezdjem.. a telommal nekimentek egy oszlopnak a nyak elgörbült,csere pedál lecserélve kormány letört hátso felnimet egy acélbetétessel kellet visszarudosi mert akkora 8-cas lett benne,csere megrepedt a hátso telonál a vázam most viszem heggeszteni kb ennyi sztem ha ennyi pénzetek van meglehet ezt venni ha városi ugratásokra stb-re akarod használni.De azért még gyüjcsetek pénzt. De még mindig jobb mint egyes kerok. pl:hauser ja és többször javittattam

Erre ajánlom
nagyon kezdöknek akik kezdik a kisebb ugrásokat bunny stb...
6 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Elpetrow avatar
Elpetrow
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
tökéletes alap keró,de nekem 2hónapig se tette
Hátrány
maga a bringa, egy idő után elég ... ,sok cuccot vettem bele de nem igazán éri meg mert mindig tömkremegy valami újj cucc
Tapasztalat
gondold végig ha durván akarsz bringázni,(saját hibából ne tanulj ,bringázz)
Erre ajánlom
kisvárosi bicajozás meg amire használod......
4 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

david avatar
david
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
hol is kezdjem: massziv váz.asszem ennyi
Hátrány
kicsit nehéz
Tapasztalat
sztem ez egy kurva jo gép tuningolva,massziv mint állat
Erre ajánlom
tuningolva fr,dh
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-30 (38 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Acél


méretek:

16"


 
színválaszték:
  • Fekete-titán
  • Narancs-fekete
  • Piros-fekete

villa (teló):

Zoom CH-300E, 22,2"-os menetes nyak, V-fékszemek


 
hátsó rugóstag:

Ballistic


Meghajtás

hajtókar:

48-38-28T, 170 mm


fogaskoszorú:
Shimano Tourney,

7S


középrész:

Thun Jive, 119/122 mm


hátsó váltó:
Shimano Tourney,

RD-TX31


 
fokozatok száma:

3x7


pedál:

Plasztik


Kerék

felni:

Duplafalú, 36L


első agy:

Alu, 36L


hátsó agy:

Alu, 36L


külső gumi:
Kenda K849,

26x1,95"


Irányítás

kormány:

Acél, hajlított, 600 mm szélesség, 30 mm hajlítás


kormányszár:

Acél, 22,2 x 100 x 30 mm


nyereg:

Selle Monte Grappa Art350


nyeregcső:

Acél, 25,4 x 300 mm


Fék

 
féktest:

Saccon, Alumínium "V"


fékkar:

Saccon, Alumínium-plasztik


Kiegészítők

 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Fényvisszaverő prizmák

 
további információk:

Kivitelek:

  • 20" (Ajánlott fogyasztói ár: 47.000 Ft)
  • 24" (Ajánlott fogyasztói ár: 53.300 Ft)

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Lehet csomagtartót szerelni a Schwinn-Csepel Ranger Fully-ra?
1 válasz
utolsó: 2019. júl.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Ranger Fully termékkel kapcsolatban: