Schwinn-Csepel Boss Fully mtb

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.4]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.08.)
  • Listaár: 30.000 Ft - 46.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-7 (7 vélemény)
Rendezés

Tankos avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, csak kipróbáltam, sima XC-sként
Előny

Nincs.

Hátrány

Váz: a lengővillába van beépítve a hajtóműcsapágy....:D Röhej, komolyan, hajtás közben nyitod-zárod...

A többi alkatrészt nem is emelem ki külön, a fully igaz, fullgagyi. Tekerés közben nyeklik-nyaklik, teleszkópok hatástalanuk, fékek szarok, kész életveszély!

 

Tapasztalat

Egyszer kíváncsiságból kipróbáltam egy ilyet, szánalmas. Szóval ilyet ne vegyetek, ez a kerékpárok szégyene, életveszélyes! Aki ilyet vesz, azt bizony nagyon átvágták!

Erre ajánlom

Kaput kitámasztani.

8 olvasó 38%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bibic0213 avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Erős, masszív váz
  • Egész jó felnik, gumik
  • Olcsó
  • Egész jó ár-érték arány
  • Jó minőségű fényezés
  • Jó fékhatás
Hátrány
  • A kínai hátsó váltó és a markolatváltók semmire sem jók
  • Az első teleszkóp minősége is gyenge
  • A hátsó teleszkóp nem sokra való
  • Hajtókarok gyengék
  • Az ülés elég kényelmetlen
  • A matricázása elég sérülékeny
Tapasztalat

A kerékpárt 2009 januárjában vettem, de már akkor is látszott, hogy a hátsó váltó és a markolatváltók nem lesznek hosszú életűek, így két hét után le kellett cserélnem rendes Shimano-ra. Aztán egy hónap múlva beszorult az első teleszkóp és utána soha többé nem mozdult. A racsni, és a hajtány rekord idő alatt elkopott, így ezeket is cseréltem rendesekre. Négy éves korában egyszer szétesett menet közben a hátsó rugóstag is. Ezt a biciklit a gagyi, kínai alkatrészek tették használhatatlanná. Rengeteg hibát produkált, szinte hetente kellett szerelni,mindaddig, amíg lecseréltem szinte minden alkatrészt. Jóformán csak a váz és a kerekek maradtak gyáriak. Utána viszont gondtalanul használtam. Persze ennyi pénzért az ember ne is várjon jobbat. A hasonló árkategóriában lévő Tesco-s bicikliknél sokkal jobb, és minőségibb volt, úgyhogy ennyi pénzért egész jó vétel volt. Végül 2014-ben eladtam.

Erre ajánlom

Munkába/Iskolába járásra, nem túl nagy távokra, terepen csak kímélve.

Ennyiért vettem
28000
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Boss Fully  2009 mtb
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Comet avatar
9 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Jól tapadó gumikkal rendelkezik, terepen sem kell félnem, hogy fejre esek. A váz meglehetősen erős, bár elég nehéz... Hátsó teleszkóp bejövős. Az árához képest jó kis bringa.

Hátrány
Meglehetősen kényelmetlen nyereg. Nyeregcső valami vékony lemez ami el is hajlott nálam. Váltó sem a legjobb illetve a műanyag alkatrészekkel vigyàzni kell mert esésnél nagyon törnek.
Tapasztalat

Nem rossz kis szerkezet, habár nem arra való, amire én használtam. Lightosabb túrákra és városi csapatásra alkalmas inkább, eséseknél a műanyag dolgok könnyen törnek. Van története a közös életünknek... :D

Erre ajánlom

Városi csapatás, túrák és kisebb ugratások. Nem kell túlzásba vinni mert teljesen leamortizálódik.

Ennyiért vettem
35000
Mért tömeg
18000 g
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Boss Fully  2009 mtb
Jó kis szerkezet ez
Schwinn-Csepel Boss Fully  2009 mtb
Mindennapi használatra pl: mubkába menni
Schwinn-Csepel Boss Fully  2009 mtb
Tisztaság fél egészség?! = Halott vagyok
12 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

balint07 avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

A gumik jól tapadnak.

Erős a váz.

Hátsó rugóstag nekem bejön mert állítható az erőssége.

A váltó is működik.

Hátrány

Rossz teleszkóp (nem rugózik jól, nekem el is törött )

 

Tapasztalat

Jó bicaj, nagyjából bírja az ugratást is,ha kicsit átalakítod.

Erre ajánlom

Terep,kisebb buckák stb.

Ennyiért vettem
30000 Ft
10 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

csaba2000 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

elég jók ha szakszerűen haszáljuk a bringát,a váltókkal és a hátsó teleszkóppal nem vagyok megelégedve, a Schwinn-Csepel Boss Fully geometriája elég jó bár a tengely kissé alacsonyan van,megbízható ha nem rontjuk el,szerintem a váz a legértékesebb igaz kissé nehéz de legalább erős 4 év alatt nincs semmi repedés se törés,154 cm vagyok és kicsit magas a kerékpár váza de boldogulok

Hátrány

rossz vacak a hátsó váltó és a hátsó teleszkóp és a felni is eléggé gagyi

Erre ajánlom

városi,túrázgatás talán terep

Ennyiért vettem
28000
7 olvasó 71%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nelson mutz avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

A váz és a váltó jó.A hajtása is de a monoblokk az nem a gyári elég gyenge.

Hátrány

A teleszkóp és a rugóstag elég rossz a teleszkóp szorul a rugóstag gyenge.

Tapasztalat

Szerintem elég jó ez a Schwinn-Csepel össztelós(De én terepen használtam)

Erre ajánlom

Minden (dh nem)

Ennyiért vettem
csere
14 olvasó 64%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

PJancsi avatar
9 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Erős masszív váz, erős fékek, jól tapadnak a gumik és sokáig bírják a Boss Fully-n, a hátsó teleszkóp jó, az első teló is nagyon jó (bár kicsit zajos de olaj vagy wd-40 mindent megold), a hajtómű jó masszív

Hátrány

kényelmetlen nyereg, gyenge váltó (shaiguan), gyenge váltókar, a kerekek gyenge egyfalú vackok

Tapasztalat

Erős masszív váz, erős fékek, jól tpaadnak a gumik és sokáig bírják, a hátsó teleszkóp jó, az első teló is nagyon (bár kicsit zajos de olaj vagy wd-40 mindent megold), a hajtómű masszív jó

Erre ajánlom

Hobby szintű kerékpározás városba, földúton, és kisebb túrázásokra is megfelel

Ennyiért vettem
47000
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Boss Fully  2007 mtb
Schwinn-Csepel Boss Fully  2007 mtb
28 olvasó 79%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-7 (7 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Acél


méretek:

16"


 
színválaszték:
  • Piros - fekete
  • Narancs - fekete
  • Grafit - kék

villa (teló):

Zoom


 
hátsó rugóstag:
Ballistic LE-SA,
  • 165 mm szemtáv
  • állítható rugóerő

Meghajtás

hajtókar:
Prowheel Acél,
  • 170 mm
  • 48-38-28T

fogaskoszorú:
Shimano Tourney,
  • Menetes
  • 6 sebesség

középrész:
  • Négyszögtengely
  • 116 mm

első váltó:
Shimano Tourney
hátsó váltó:
Shimano Tourney TZ50
 
fokozatok száma:

3×6


pedál:

Plasztik


Kerék

felni:
  • Szimplafalú
  • Alumínium

első agy:

Acél


hátsó agy:

Acél


külső gumi:

Kenda

  • 26×1,95"

Irányítás

kormány:

Acél

  • 600×50 mm

kormányszár:

Acél

  • 22,2×100 mm

kormánycsapágy:
  • Menetes
  • 1"

nyereg:

MTB 360


nyeregcső:
  • Acél
  • 25,4 mm

Fék

 
féktest:

Saccon "V"


fékkar:

Saccon Alu-Plasztik


 
további információk:

Kerékméret:

  • 24"
  • 26"

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Schwinn-Csepel Boss Fully milyen színben kapható?
1 válasz
utolsó: 2015. júl.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Boss Fully termékkel kapcsolatban: