Schwinn-Csepel Ranger Fully mtb

38 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.04.)
  • Listaár: 47.000 Ft - 53.300 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



31-38 (38 vélemény)
Rendezés

porkiq avatar
porkiq
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Szerintem nagyon jól néz ki és a váz tényleg masszív. A fékek is nagyon jók, valamint a váltó is tetszett.
Hátrány
Viszont a váltót elég nehéz volt beállítani... Továbbá bosszantó, hogy a kisebb dolgok nagyon silányak: a pedál gyalázatos, a hejtókar rendszeresen meglazul (a többi csavaros dolog is néha), a kitámasztó is nagyon kevés ideig bírta!
Tapasztalat
Szerintem nem rossz bringa, megéri az árát, de a vételárhoz hozzá kell számolni a kicserélendő alkatrészek árát (igaz, hogy 3 év garancia van rá, de pl. a pedálnál ugyanolyan 2 hetes élettartamút kaptam cserébe, mint volt...)
Erre ajánlom
Én azoknak ajánlanám, aki (akárcsak én) most tanulja, hogyan is kell városon kívül bringázni, továbbá azoknak, akik városon belül nem szeretnek kerülni 1-2 padka miatt :-)
7 olvasó 71%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Albi avatar
Albi
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
az ára (30 felett van egy kicsivel) ; a váz eléggé massziv ; az első teló szerintem elfogadható ; véleményem szerint elég erős fék (V-fék)
Hátrány
a kormány hajlitott, méghozzá nagyon is, igy kicsit öregesnek tűnik ; a nyerget le kell cserélni, mert az is öreges ; nem hinném hogy bármilyen versenyen is helytállna
Tapasztalat
Szerintem kezdő bringának megfelel főleg az ára miatt. Nem lehet vele ugyan úgy a földet döngölni, mint százezresekkel, de nem is abba a kategóriába tartozik. Azért az igaz, hogy egy-két dolog nem pozitiv benne, pl hogy folyton kilyukad a hátsókeréken a gumi, ha olyat fékezel vele, hogy pörkölőnek is elmehetne. Egyébként ha csak arra kell kerékpár, hogy "legyen", meg hogy néha menj vele túrázni, arra csak ajánlani tudom.
Erre ajánlom
városba (bár arra inkább más cangák a kényelmesebbek) ; annak, aki nem verenyezni meg freeride-ra használja hanem csak tekerni ; nagyon enyhe terepre (értsd erdők, szar minőségű út, stb.)
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

EgonKmét avatar
EgonKmét
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
jó a váz....meg erős..sztem más nincs
Hátrány
Aki azt írta hogy telócsere az nem komplett...mert 10/8-as csőbe nehezen lehet 11/8-as telókat rakni...hátsó teló csere ráfér...váltó csak 21 sebességes...jah meg az hogy kiröhögnek...ez hülyeség..sztem ez egy jó bringa...ha elviszed egy olyan helyre ahol bringaépítéssel vagy vázszerkesztéssel foglalkoznak ott kitod cserélni 11/8-asra...és akkor egy zura jó vázat kapsz...meg sztem egy duplafalú se árt bele...
Tapasztalat
jó az árához képest....
Erre ajánlom
városba...röviden..hameg megcsin..akkor DH
3 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dual 2005 avatar
dual 2005
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
az ennél nincs
Hátrány
szar az egész mindent le kellett cserélni nyiszorog a váltót nem lehet jól beálítani ha egy jobb bicajossal találkozok a bicajt mindig kiröhögi egy fos
Tapasztalat
gagyi
Erre ajánlom
esetleg túrázni de cc-zni vagy dual-ozni nagyonnehéz és gyenge és rossz
6 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

KK avatar
KK
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
aránylag jó váz jól néz ki (nekem fekete fehér)
Hátrány
első teló, fékek ,felni hajtókar,pedál
Tapasztalat
Sztem olcsó biriglik közül ez a legjobb!!
Erre ajánlom
kezdőknek gyakorolni
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Daveszi avatar
Daveszi
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Jó a bicaj masszív óccsó
Hátrány
A teló. a fék és a súlly
Tapasztalat
egész jó
Erre ajánlom
kisebb tura De vigyázni!
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ripper14 avatar
Ripper14
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Rohadt masszív különleges kialakitású váz, ami mellesleg jól is néz ki.(nekem vörösben van és irtoklassz).. HAZAI!
Hátrány
Mit eddig tapasztaltam,hogy a sima alufelni cserére szorul(lassan megteszem majd..) és a váltót nem leht pontosan beállítani, nkem most midnen jó,de a 2/3at nem birja és ledob..meg a teló gyengus,de nekem elég...
Tapasztalat
csrélni még nem kelett semmit rajta,pedig lassan másfél éve ez van..legutóbb egyhetes edzötáborban mentem vele 230 kmt és semmi baja nem lett,pedig sokatm ásztunk..mászáskor nem hintázik,bár kicst nehezen vált...a legértékesebb rséz?a váza..bivalyerös,szinte törhetetlen..cserélni a kereket kelll duplafalúra(én Sun felniket teszek majd rá) meg a telot..amugy eddig tutijó és nem esett szét másfél év alatt. HAZAI!
Erre ajánlom
Akinek a súly és a felszereltség nem számit,és szeret tekerni..
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Koandri avatar
Koandri
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagyon olcsó, a váz nagyon merev nagyon jó, mászásra csak akkor ha rugóstagot és első telót cserélsz, jól nézz ki nagyon a váz[fekete, nem hagyományos vázszerkezet]
Hátrány
Az egész bicklit lekell cserélni kivéve váz:) néhol szükség van hegesztésre , rugóstagot is cserére szorul:(
Tapasztalat
28e-ért és még +70e olcsón megúsztad a bicikli vásárlást
Erre ajánlom
ha megépíted normlisan akkor dh, freeride
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

31-38 (38 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Acél


méretek:

16"


 
színválaszték:
  • Fekete-titán
  • Narancs-fekete
  • Piros-fekete

villa (teló):

Zoom CH-300E, 22,2"-os menetes nyak, V-fékszemek


 
hátsó rugóstag:

Ballistic


Meghajtás

hajtókar:

48-38-28T, 170 mm


fogaskoszorú:
Shimano Tourney,

7S


középrész:

Thun Jive, 119/122 mm


hátsó váltó:
Shimano Tourney,

RD-TX31


 
fokozatok száma:

3x7


pedál:

Plasztik


Kerék

felni:

Duplafalú, 36L


első agy:

Alu, 36L


hátsó agy:

Alu, 36L


külső gumi:
Kenda K849,

26x1,95"


Irányítás

kormány:

Acél, hajlított, 600 mm szélesség, 30 mm hajlítás


kormányszár:

Acél, 22,2 x 100 x 30 mm


nyereg:

Selle Monte Grappa Art350


nyeregcső:

Acél, 25,4 x 300 mm


Fék

 
féktest:

Saccon, Alumínium "V"


fékkar:

Saccon, Alumínium-plasztik


Kiegészítők

 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Fényvisszaverő prizmák

 
további információk:

Kivitelek:

  • 20" (Ajánlott fogyasztói ár: 47.000 Ft)
  • 24" (Ajánlott fogyasztói ár: 53.300 Ft)

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Lehet csomagtartót szerelni a Schwinn-Csepel Ranger Fully-ra?
1 válasz
utolsó: 2019. júl.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Ranger Fully termékkel kapcsolatban: