remek kialakítású, masszív váz örökélet-garanciával, ennek ellenére könnyű gép, dupla fellnik is jól bírják. Miután minden vackot lecseréltem rajta, kezd megbízhatóvá válni
az első évben gyakorlatilag mindent le kellett rajta cserélni. A kormánygumi 4 hónap alatt elfogyott, az első váltó rendszeresen elállítódott, mivel túl közel van a vázhoz az alsó fogaskerék, általában nem fogta be (végül cserével megoldva egy év szenvedés után), hátsó külső két hónap alatt fogyott el, az első kb 3 évig fogja húzni. Az egyik fékkar letörött
Nyereg 5 nap kerekezés után már elviselhetetlenül tör (általában ezzel nem szokott gondom lenni)
Sok csomagtartóval és sárhányóval vannak kompatibilitási problémái
A fenti adatok a következő terhelés mellett irányadóak: Bő két éve napi egy huszast megyek vele + évente túrázom egy-két hetet. A csomagtartót 5-20 kg-al szoktam pakolni. Keveset megyek köves földúton, de minden nap, és túrákon is előfordul pár km, de jobbára tolva, egyébként főleg aszfalton használom
Ha nincs egyszerre túl sok pénzed, és később akarod fejlesztgetni, ez jó vétel, a váz remek alap. Egyébként lassú, de jó terepbírású jármű, ha nem használod napi rendszerességgel és nem akarsz több kerékpárt különböző funkciókra, egy ilyen megfelelő. Mivel én erősen és minden nap használom, nem ilyet vennék, az első két év elég rossz volt, inkább ráköltenék másfélszer ennyit egy jobban szerelt montira