-a teló: az mozogni kimozogja az útját. összeségében pozitívan csalódtam benne
-váz: speciról lévén szó az természetesen jó,nem nagyon érezni h halik, fordulékony, mászni is jó vele
-hajtókar : festése alig kopik,merevségére nem lehet panaszom kiállásoknál sem érezni jelentösen h deformálódna és a jumpokat is jól tűri
-felni: ugrásokat birja de patkáknál vigyázni kell vele, nekem egy elrontott banynál a patka adott neki v 3 mm 8 astde ezt leszámítva jól birja
-kormány, kormánycsapi: szintén jó max az esztétikába lehet belekötni és a kormánynál h picit hajlik kiálláskor, de ezek nem nagyon számítanak/érdekelnek
-gumi: mindenhol megfog, jól tapad, defektálósága nagyon jó.a hangja az továbra is teccik, és nem kopik aszfalton jelentősen,az ellenálása az meg hát...VAN, nem egy tipikus dh gumi de az 5cmes homokban is boldogulok vele
-pedál: az egy rakás kaka. csúszik mászik rajta a lábad
-fék: nem igazán fog. nagyon benn is fog meg nem is harap igazán (tom a bowdencsere meg a pofacsere segíthet de alapból egy rakás.. os)
-monoblock: hangos és ha piszok megy bele, iszonyatos a hangja
-váltók : hátsó az, hát hogyismondjam.... egyáltalán nem feszít és csak ugrál váltás helyett. nagyon sokat kell ápolni meg áligatni. de minek?! az első meg hát... vál ,váltogat de lehetne gyorsabb és pontosabb is de elmeg.
-stucni: hát igen ellégé hosszú. mászásnál nem non számít nekem szal lehetne nyugottan 1-2 cmel rövidebb mert így felesleges a hossza
-agyak:néha ropognak, surlódnak. nem futnak valami simán...
azért dh/fr amit bejelöltem, mert nincs olyan h all-mauntin/enduro és azért ez mégis közelebb van az endurohz mint a trial!!
nekem nagyon teccik! ugrálni simán lehet vele 3-4 méteres longokat, letöréseket is de.. azért 2 métert így, most nem válalnék be vele. de lehet h kibirná
ebben az árkategóriába, ien változatos felhasználhatóságot nem nagyon találsz. dörtön, szériában az umfeket (5, 4, 3az ezer)veri a karatonról ne is beszéljünk. vázban tuti, építve meg a cuccoktól függ.cc/xc meg ugye nagyon márkafüggő de ha véki azt akarja ezzel is simán űzheti komolyabban is (persze csak fejlesztett géppel)
ebben a belépőkategóriában nem nagyon van enduro bicó (jó, ez sem teljesen az, de birja, hisz a törés nem jellemző a specializedekre) de ennél jobb alany nem nagyon van. mászni lehet vele ellégé jól, lejtőzni nagyon király, mert kezes és stabil, amit levegőben is megtart
a váltót cseréltem egy lx re az már jól feszít, lehet hajtani terepen úgy h nem ugrik a lánc . még volt egy pedálcsere egy da bomb grviti bombra. így egész jó kis kecó, de még van mit fejleszteni rajta
felnit lessz szerintem a következő meg a fékek. utánna lehet h gyüjtögetek egy pike-ra v vémi hasonlóra. aztán meg sorban az apróságok :stucni, agyak meg hasonló.
én endurozogatnék vele:D de akár kisseb vázméretben dirt, nagyobban light cc
de persze túrázni is jó