Specialized Hardrock Sport Disc mtb

13 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.06.)
  • Listaár: 186.900 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK




tarmatyi avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
hát izé .... amire számítottam:

-a teló: az mozogni kimozogja az útját. összeségében pozitívan csalódtam benne

-váz: speciról lévén szó az természetesen jó,nem nagyon érezni h halik, fordulékony, mászni is jó vele

-hajtókar : festése alig kopik,merevségére nem lehet panaszom kiállásoknál sem érezni jelentösen h deformálódna és a jumpokat is jól tűri

-felni: ugrásokat birja de patkáknál vigyázni kell vele, nekem egy elrontott banynál a patka adott neki v 3 mm 8 astde ezt leszámítva jól birja

-kormány, kormánycsapi: szintén jó max az esztétikába lehet belekötni és a kormánynál h picit hajlik kiálláskor, de ezek nem nagyon számítanak/érdekelnek

-gumi: mindenhol megfog, jól tapad, defektálósága nagyon jó.a hangja az továbra is teccik, és nem kopik aszfalton jelentősen,az ellenálása az meg hát...VAN, nem egy tipikus dh gumi de az 5cmes homokban is boldogulok vele
Hátrány

-pedál: az egy rakás kaka. csúszik mászik rajta a lábad

-fék: nem igazán fog. nagyon benn is fog meg nem is harap igazán (tom a bowdencsere meg a pofacsere segíthet de alapból egy rakás..  os)

-monoblock: hangos és ha piszok megy bele, iszonyatos a hangja

-váltók : hátsó az, hát hogyismondjam....  egyáltalán nem feszít és csak ugrál váltás helyett. nagyon sokat kell ápolni meg áligatni. de minek?! az első meg hát... vál ,váltogat de lehetne gyorsabb és pontosabb is de elmeg.

 

-stucni: hát igen ellégé hosszú. mászásnál nem non számít nekem szal lehetne nyugottan 1-2 cmel rövidebb mert így felesleges a hossza

 

-agyak:néha ropognak, surlódnak. nem futnak valami simán...

Tapasztalat

azért dh/fr amit bejelöltem, mert nincs olyan h all-mauntin/enduro és azért ez mégis közelebb van az endurohz mint a trial!!

 

nekem nagyon teccik! ugrálni simán lehet vele 3-4 méteres longokat, letöréseket is de.. azért 2 métert így, most nem válalnék be vele. de lehet h kibirná

 ebben az árkategóriába, ien változatos felhasználhatóságot nem nagyon találsz. dörtön, szériában az umfeket (5, 4, 3az ezer)veri a karatonról ne is beszéljünk. vázban tuti, építve meg a cuccoktól függ.cc/xc meg ugye nagyon márkafüggő de ha véki azt akarja ezzel is simán űzheti komolyabban is (persze csak fejlesztett géppel)


ebben a belépőkategóriában nem nagyon van enduro bicó (jó, ez sem teljesen az, de birja, hisz a törés nem jellemző a specializedekre) de ennél jobb alany nem nagyon van. mászni lehet vele ellégé jól, lejtőzni nagyon király, mert kezes és stabil, amit levegőben is megtart

 

a váltót cseréltem egy lx re az már jól feszít, lehet hajtani terepen úgy h nem ugrik a lánc . még volt egy pedálcsere egy da bomb grviti bombra. így egész jó kis kecó, de még van mit fejleszteni rajta

felnit lessz szerintem a következő meg a fékek. utánna lehet h gyüjtögetek egy pike-ra v vémi hasonlóra. aztán meg sorban az apróságok :stucni, agyak meg hasonló.

 

Erre ajánlom

én endurozogatnék vele:D  de akár kisseb vázméretben dirt, nagyobban light cc

de persze túrázni is jó

4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Specialized A1 Premium 6061 Alumínium


méretek:
  • 13"
  • 15,5"
  • 17,5"
  • 19"
  • 21"
  • 23"

 
színválaszték:
  • fekete-narancssárga
  • szén-fekete-fehér
  • fehér-fekete-piros

villa (teló):

SR Suntour XCM SF11


Meghajtás

hajtókar:

SR SunTour


lánc:
KMC X9
fogaskoszorú:

Shimano


hátsó váltó:
Shimano Acera
 
fokozatok száma:

3x9


pedál:

műanyag platform


Kerék

felni:

Alex HR Disc


első agy:

Tárcsafékes agy, tömített golyós csapágyazás, aszimmetrikus küllőperem, forgácsolt féktárcsa felület, gyorszáras, 32H


hátsó agy:

forgácsolt féktárcsa felület, duplán tömített golyós csapágyazás, gyorszáras, 32H, dupla csavaranya


Irányítás

váltókar:
Shimano Acera,

SL


kormány:

Alumínium XC riser


kormányszár:

3D forgácsolt alumínium


nyereg:

Specialized Body Geometry Hardrock


nyeregcső:

Alumínium


Fék

tárcsafék:
Tektro Draco
Specialized logó

Specialized márka bemutatás

A Specialized mint márkanév 1974-ben jelent meg. A cég alapítója Mike Sinyard, aki a mai napig tevékenyen irányítja a céget, történelmet írt a kerékpáros szakmában. A Specialized sok területen úttörőként szerepelt a hegyikerékpár - MTB - népszerűsítésében, és a carbon technológia alkalmazásában is.

Mike Sinyard-nak, miután elvégezte a főiskolát Kaliforniában, 1974-ben, fogalma nem volt mihez kezdjen. Egy gondolat hajtotta: minél több időt a kerékpárján tölteni. Az igazi kerékpáros élmény megtapasztalásának reményében egy európai körtúrára indult.

Végül Olaszországban kötött ki, ahol megismerkedett egy lánnyal, aki ismerte Cino Cinellit, a legendás kerékpárépítő mestert. Szerzett egy öltönyt, és elintézett egy találkozót a mesterrel, akivel rögtön megállapodást is kötöttek. Mike importálhatta alkatrészei az USA-ba.

Az első irodája a kaliforniai lakókocsija volt, első vásárlói pedig a környékén lévő kerékpárboltok, mivel az első 5 évben még autója sem volt. Mike célja a Specialized néven forgalmazott alkatrészekkel a minőség képviselése volt, és nincs ez másként ma, lassan 4 évtizeddel később sem, amikor a Specialized vezető szerepet tölt be az iparban és kiemelkedő technológiai fejlesztésekkel hívja fel a márkára a világ figyelmét, szinte minden kerékpározási irányzatban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Specialized Hardrock Sport Disc termékkel kapcsolatban: