Specialized Rockhopper mtb

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2016
    (frissítve: 2015.11.)
  • Listaár: 199.000 Ft

Használt Specialized Rockhopper eladó
180.000 Ft
új árához képest: -10%


Használt Specialized Rockhopper eladó
140.000 Ft
új árához képest: -30%

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-7 (7 vélemény)
Rendezés

barto avatar
46 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Enyémen deore lx első, hátsó váltó van és V-fék. Mind a kettő jól működik. A váltó pontos, de ez el is várható. Villa csere az majd tavasszal esedékes, most Rox shox tora 302-es van. Néha nem rugózik rendesen. Nagyon jó a forgása (19-es váz), lejtőt is jól viszi. Megbízható, a legérékesebbnek a vázat tartam. M4-es alu, amiből kevés jobb van fajta van.

185 cm-hez 19'' vázat használok. Teknikásann terepen tökéletes.

Hátrány

még nem tapasztaltam 3 hónap alatt.

Erre ajánlom

sport

Ennyiért vettem
100000
Csatolt képek
Specialized Rockhopper  2007 mtb
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

radnaib avatar
64 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
egy verbeli tura cc gép. Szuperul maszik, konnyu, tartos. Orult jo szine volt.
Hátrány
Nallam a festek kezdett egy ket helyen leválni az alurol. Főként a kulacstartonal meg ahol egyebb kis lyukak vannak. De tobb mint 7éves volt... Szerettem. Nem is akartam megvalni tolle igy inkabb csaladon belul adtam el.
Erre ajánlom
örömbringazni az erdőbe.
Ennyiért vettem
90000
Csatolt képek
Specialized Rockhopper  2002 mtb
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bali1985 avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

szép bicó, nekem szerencsére sikerült belőle 1fekete modellt kifognom.

a váz brutálul birja a kemény terepet is sztem...ami elöször nyekkenni fog:telo,váltó

mondjuk nem gyári bicó, épített..

 

Hátrány

nem nagyon tetszettek a gyári alkatrészek.

 

Tapasztalat
gyári telocsere ajánlot(nekem legalábbis nemjönnek be a rock shox telok),felni ne tünt anyira masszivnak:csere, jobb fékek,stucni és kormánycsere alap csere!!! nekem 1 enduro van rajt....
Erre ajánlom
erdő,csapások, ésn mondjuk sokat enduropáylyázok vele, még bírja
Ennyiért vettem
...
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vaduz avatar
vaduz
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Előny
gyönyörű! Rendkívül kényelmes, behúzott lock outtal olyan helyeken is felmásztam ahol máskor csak álmodtam erről. Bírja a súlyom (120kg) hihetetlenül gyepálom is és egyenlőre bírja. A hidraulikus tárcsafékek nagyon szépen bírják, és még nem kopott el a betét. egy álom vele menni, és nem jön szembe veled az utcán. Én még csak fotón találkoztam vele, az enyémen kívül
Hátrány
A kormánycsövet cseréltem, mert hajlított volt, és fájt rajta a csuklóm, a telót nem birom normálisan beállítani, de ez lehet az én hibám. Az eredeti gumit ledobtam, mert nekem m széles meg túl durva volt, és visszafogta a teljesítményemet. Az LX hátsó váltó hátratekerésnél néha felkapja a láncot! nyereget egy kicsit rövidnek tartom mint ahogy a stucnit is, illetve a kulacsot nehéz kihúzni. Talán lehetne kicsit könnyebb!
Tapasztalat
Az előző brinyómat nyolc évig gyepáltam, és most is jó lenne, ha nem hal meg a teló, és nem szakad le a váltó! Helyete vettem, ha addig bírja mint az előző már jó! Iszonyatosan szeretem, és féltem! Nekem az ára is ok volt, bár makivolt ilyen áron hozzájutni! Aki megteheti vegye meg!
Erre ajánlom
CC, hobby, túra, én tájbringázom vele. Nyugodtan megveheted akár sok súlyfelesleggel is, bírni foglya!
Ennyiért vettem
250000
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Killer SSJ Kakarotto avatar
Killer SSJ Kakarotto
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
széépen néz ki, nem volt vele még probléma, nekem nagyon bejön
Hátrány
középtengelyt le kelett cserélni mert kikotyogosodott(négyszögtengelyes volt még ezen), pedál ami rajta volt csere, esetleg kormányt igény szerint...ennyi
Tapasztalat
használtan vettem a gépet(pár hónapot használták) igy elég jo áron jutottam hozzá. ez lessz a második év hogy használom, és még nem volt vele szinte semmi gond.annyi hogy a fogaskerék elkopott azt cserélni kelett(bár ez kopo alkatrész), meg a középtengely kikotyogosodott, ezt le kelett cserélni. amugy nem volt vele probléma,azóta is tökéletessen mükszik.ja és az első kerekem egy autoval valo harc közben gyengébbnek bizonyult és igy le kelett cserélnem
Erre ajánlom
cc - turázás
Szerinted hasznos?

Specialized Rider avatar
Specialized Rider
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Volt már pár bicajom, meg láttam is párat, az előző Gt Karakoramra azt hittem nincs nála szebb váz, de van. Ennél szebb váz nincs, szépek a forrasztások, igényes a festés.
Hátrány
Az ára: 348.000 ft. A kormányt kapásból cseréltem hajlítottról egyenesre. A hátsó fék huzala ledörzsöli a festéket, de ez a probléma 2 db (499 ft) házvezetővel orvosolható.
Tapasztalat
Ennyi pénzért már adhatnak jót is, de az biztos, hogy ilyenből nem jön szembe még egy minden héten. Kezdő CC-seknek mindenképpen valami olcsóbbat, de aki már tud vigyázni a bicajára, annak mindenképpen ajánlom. Specialized : "a világ legjobbjának lenni".
Erre ajánlom
Cross Country gépet kerestem, azért választottam ezt. Ebben a kategóriában nem találsz ennél drágább bicajt, de épp ezért elég ritka, nah és persze a legszebb. A 85000 ft-s váz geometriája alkalmas normál súlyú egyének számára ugra-bugrára is.
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

navigator avatar
navigator
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon igényes váz, jól összeválogatott alkatrészek. Kényelmes túrázós testtarás.
Hátrány
Kissé drága. Váltóbowdenek az alsócsövön futnak és keresztezik is egymást. Kicsit kényelmetlen a markolat. Túrázáshoz túl sportos a nyereg. Maratonozni meg az emelt kormány nem jön be. Valamelyiket cserélni kell igény szerint.
Tapasztalat
Kis átalakítással megfelelhet XC-re, vagy hobby szintű ugri-bugrira.
Erre ajánlom
Alapállapotban örömbringázásra, városi "hancúrozáshoz", hétvégi rövid túrákra ajánlható.
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-7 (7 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Specialized A1 SL Aluminum, Trail 29 geometria


méretek:
  • S
  • M
  • L
  • XL
  • XXL

 
színválaszték:
  • Fehér-fekete
  • Fekete-szürke-neonzöld

villa (teló):

Custom SR Suntour XCT 29 80/100 mm


Meghajtás

hajtókar:

Specialized Stout 42/32/22T


lánc:

KMC X8


fogaskoszorú:

Sunrace, 8s, 11-34t


középrész:

Samox, 24 mm BSA


hátsó váltó:
Shimano Acera,

Shadow 8s


 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

Műanyag


Kerék

felni:

29" duplafalú 32h


első agy:

Specialized Stout Hi Lo 2L


hátsó agy:

Specialized Stout Hi Lo 32L


külső gumi:

Specialized Ground Control Sport, 60TPI 29x2.1"


belső gumi:

Presta szelepes


Irányítás

váltókar:
Shimano Altus,

RapidFire Plus, SL


kormány:

Specialized Stout 31,8 mm egyenes


markolat:

Specialized Body Geometry XCT


kormányszár:

Specialized 3D kovácsolt aluminium, 6° emelkedés, 4 csavaros


kormánycsapágy:

1-1/8" ZeroStack 44


nyereg:

Body Geometry


nyeregcső:

Aluminium, 2 csavaros 12,5 mm hátranyúlás, 30,9mm


Fék

tárcsafék:

Tektro Auriga hidraulikus


fékkar:

Tektro Auriga hidraulikus


Specialized logó

Specialized márka bemutatás

A Specialized mint márkanév 1974-ben jelent meg. A cég alapítója Mike Sinyard, aki a mai napig tevékenyen irányítja a céget, történelmet írt a kerékpáros szakmában. A Specialized sok területen úttörőként szerepelt a hegyikerékpár - MTB - népszerűsítésében, és a carbon technológia alkalmazásában is.

Mike Sinyard-nak, miután elvégezte a főiskolát Kaliforniában, 1974-ben, fogalma nem volt mihez kezdjen. Egy gondolat hajtotta: minél több időt a kerékpárján tölteni. Az igazi kerékpáros élmény megtapasztalásának reményében egy európai körtúrára indult.

Végül Olaszországban kötött ki, ahol megismerkedett egy lánnyal, aki ismerte Cino Cinellit, a legendás kerékpárépítő mestert. Szerzett egy öltönyt, és elintézett egy találkozót a mesterrel, akivel rögtön megállapodást is kötöttek. Mike importálhatta alkatrészei az USA-ba.

Az első irodája a kaliforniai lakókocsija volt, első vásárlói pedig a környékén lévő kerékpárboltok, mivel az első 5 évben még autója sem volt. Mike célja a Specialized néven forgalmazott alkatrészekkel a minőség képviselése volt, és nincs ez másként ma, lassan 4 évtizeddel később sem, amikor a Specialized vezető szerepet tölt be az iparban és kiemelkedő technológiai fejlesztésekkel hívja fel a márkára a világ figyelmét, szinte minden kerékpározási irányzatban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Specialized Rockhopper termékkel kapcsolatban: