- Könnyű (ha jól tudom, könnyített acél váza van)
- Szép (nekem tetszik)
- Shimano Tourney fékváltó karjai megfelelően működnek, pedig páran lehúzzák
- Fürge, jól kanyarodik a Sprint Coguar, oda megy, ahová kérem
- Közel 100 kilóm meg sem kottyan neki
- Váltása pontos, gyors, nem csörgős
- Másfél év után is megbízható
- Mintha nagyon kopna a gyári féke és nem is túl erős
- A felnikben, 3 hónap után nyolcas lett, igaz nem vészesek
- Az ülés festése kopik, de végülis ez nem gond, ami nagyobb gond, hogy baromi kemény
- 19"-ig van a váz méret (ha jól tudom) és elképzelhető, hogy kicsi a 177 centimhez
- Markolata borzasztó
- Fogaskoszorú, nem igazán tempós városi haladásra való
A képen látható bringa nem megfelelő, nem ezt kértem :) A saját képem a jó! Erről írtam.
Dolgozni járok vele, napi 12-14km-t tekrek kizárólag városban, aszfalton (nem is értem miért ilyet vettem... ja tudom... "olcsó" és nem akartam azt a rengeteg extrát) Ha nincs nyírva, akkor teszi a dolgát megfelelően a Sprint Coguar. 50 ezerért vettem, úgy, hogy a műanyag pedálokat cseréltettem, fémekre, amik még meg sem koptak. Egy másik kerékpár eladó szerint hozzám kicsi a váz (177cm > 19" váz), nem tudom lehet, ki kéne próbálnom egy nagyobbat.
Váltórendszere Shimano Tourney mindenhol és együtt nagyon jól dolgoznak, semmi zörej, vagy akadás, panaszom nincs, egyedül döngölt földúton nagyobb tempónál már megszűnik a láncfeszítés, de nem izgat mert 99,99%-ban aszfalton nyomom. A gyári fék nem jó, nagyon kopik (már 3-szor állítottam után) és erőtlen, ettől függetlenűl a 97 kilómat megfogja, ha kell. A gumik (KENDA) hagyományos terep gumik, aszfaltra nem igazán valók, de jól működnek szárazon és vizesen is. 53-56 psi-nél puhák, de haladósak, 60-nál már pattogós, de bírja/birom.
Nem világos számomra, hogy 3 hónap használat után mindkét felnibe majdnem, hogy egyszerre hogyan került nyolcas (igaz csekély mértékű). Nem vagyok ugratós és padkázós fajta, lehetőség szerint kerülök minden felütésre hajlamos kátyút, éppen ezért furcsa a dolog.
Amiket eddig vettem rá: műanyag sárvédő és szivacs markolat az OBI-ból.
Amit szeretnék rá: kényelmesebb ülés, egy másik markolat, de nem a százforintos kategóriából, valami utcai gumik, első körben ezek a legfontosabbak, később esetleg első teleszkóp, de nem szükséges, jól megvagyok a merevvel, illetve km óra.
Plusz véleményezés, kb. 1 év után.
Ha le van mosva, még mindíg úgy néz ki, mint a képen! Kb. másfél havonta kell állítanom a fékeken (még a gyári van benne), illetve kb. 3 havonta a váltókon. Néha meg is takarítom és le is fújom a láncot, amit nagyon meghálál :)
Ezeket az alap dolgokat leszámtíva, pont olyan, mint új korában, szóval számomra ár/érték arányban nagyon is, hogy megfelelő!
Ami nyolcasok voltak benne, (amit fentebb is írtam) azon kívül még nem lett benne másik. Mondta is az eladó, hogy az első hónapokban ez megszokott dolog, megcsinálják és sose többet nyolcas. Ja a letámyasztója 1 év után eltört, (azon a ponton, ahol megállna és megakadna) mert az trágya anyagból van. Ezt leszámítva tényleg semmi baja nincs, sehol az ég világon. Igaz figyelek arra, hogy ne nagyon terheljem a csapágyakat/tengelyeket, nem állok ki a nyeregből, nem recsegtetem a váltót. semmi kemény agresszív tekerés. A gumik teljesen frankók, semmi defekt, stb. Másfél év alatt a gyári fékek még nem koptak el, és bármikor meg lehet állni velük.
"A"-ból "B"-be eljutáshoz, de nem árkon bokron, hanem normál úton.