Sprint Leopard mtb

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2011 (frissítve: 2012.08.)
  • Listaár: 40.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

Bose401 avatar
53 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, csak kipróbáltam, túrázgató/városi harcosként
Előny
  • megbízható, az árához képest igényes alkatrészekből összerakott bicikliről van szó
  • városi használatra vettem kedvesemnek a Leopard-ot, és eddig nem volt rá nagyobb panasz
  • festése szép, nem jön le az első kőfelverődéstől
  • eddig semmilyen mechanikai probléma nem volt  a lassan 2 éves kerékpárral 
  • defektet csak egyszer kapott vele párom a kb. 600 km alatt
  • Saccon agyakkal KMC lánccal Shimano Tourney  hátsó váltóval, Revoshift marokváltóvalvelo  nyereggel "Sport"duplafalú felnivel  Kenda  gumival van szerelve ez a Sprint mtb
Hátrány

Talán az hogy a csavarok + az agyak is hajlamosak a rozsdásodásra. Elvileg festett mindeggyik, és nem volt hozzájuk piszkálva, hogy a fedőréteg lekopjon róla.  Kicsit csúnya, hogy itt-ott rozsdafoltos a keró.A hátsó kerék nem gyorszáras(15-ös kulcsal működik) így azt defekt esetén nehezebb szerelni. A nyereg eszméletlenül kényelmetlen rajta. A bowden szett nekünk kuka volt, már az első pár km kiderült, hogy cserélni kell. A kitámasztót akárhogy húzom meg, lötyög és beleér a gumiba. Idegesítő. Lehet beruházok egy olyan kitámasztóra ami a hátsó tengelyre szerelhető.

Tapasztalat

Eddig fék-váltókart, fékpofát bowden szettet markolatot kellet cserélni rajta. Amit plusszba kapott a Sprint Leopard bicikli: első kosár, lámpaszett,sárvédő, spirál zár+ gerinc lakat. Szeretnék majd rá valami kényelmes nyői nyerget és még majd fékpofát veszek hozzá valami keményebb keveréket.

2013.02.25. Lassan 1 hónapja ezt a kerót használom, mert az enyém darabokban van. Városban használom /egyelőre/ és oda a Saccon V fék, Shimano Tourney hátsó váltó tökéletesen elég. Kiegészítettem még egy Shimano Revoshift CI-Deck fékváltó karral ami fokozat kijelzővel is rendelkezik!!! Meglepően pontos és gyors váltást tesz lehetővé. Későbbiekben talán veszek rá rugós nyeregcsövet és egy olcsó teleszkópot előlre, hogy a terepet is bírja valamennyire. A Selle Monte Grappa K2-es nyereg pedig tökéletesen megteszi  kisebb távokon. Ha lesz tapasztalatom hosszabb távon, megírom.

Erre ajánlom

Városi tekergélés,  megfelelő alkatrészekkel (kényelmes nyereg, ergo markolat) akár hosszabb távon  is élvezhető. 

Ennyiért vettem
kiegészítőkkel együtt 51000 ft
Mért tömeg
17290 g
Csatolt képek
Sprint Leopard  2011 mtb
Fellógattam :D
Sprint Leopard  2011 mtb
Súlya
Sprint Leopard  2011 mtb
"Végleges" forma
13 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

paranoir avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Ha a gyári állapotot nézzük, nem sok, az ára kedvező, és alapból minden minőségi (bár olcsó kategóriás) rajta, tehát nem egy kínai Tesco-bike, hanem egy nagyon alapszintű bicikli a Sprint Leopard, ami megy, működik, használható.

Én aztán elkezdtem tuningolni, ami alapvetően hülyeség, mert a váz nehéz acél, így nem a legideálisabb alap fejlesztéshez, de mire ez leesett már benne állt egy adag lóvé, úgyhogy maradt, és ment tovább.

Mai állapotában egy jó kis városi bicaj, sok kompromisszummal, de jól ki lehet vele jönni.

Külön királyság a gyári Kenda gumi, ami brutál jó darab, a kopást alig ismeri, és a centis növényi tüskéken kívül mindent kibír, betonon jól gördül, terepen fog.

Hátrány

Olcsó cuccok mindenhol (de azért minden márkás, létező hátterű holmi), az acélváz nehéz, a váltó lomhácska, viszont merev, mint állat. Egyszerű mint a szög, na.

Az első fél-egy év után több dolog cserére szorult, a középcsapágy megadta magát, és a hátsó kerékagy is megmakkant, plusz apróságok, váltómászkálás, kormánycsapágy berágódás.

Tapasztalat

Többéveskihagyás után kezdtem újra a biciklizést, és ezt vettem kezdőbicajnak, ennyit szántam az újbóli ismerkedésnek, aztán elkapott a gépszíj, és elkezdtem tolni rá a jobb cuccokat, mára már benne áll vagy 130 ropi, amiből valami jobb is kijött volna, de ez már szerelem, a vázon és az első keréken kívül minden lecserélődött.

Egyébként a gyári nyereg nagyon kényelmes, az eredeti műanyag pedálok pedig instant kukázandóak, egyebekben teljesen használható.

Kedvelhető, jó bringa a Sprint Leopard, városba, kis túrákra megteszi, kevés ráfordítással szépen építhető egy bizonyos, ésszerű szintig. Ami még előnye, hogy a festése nagyon minőségi, nem pattog, nem kopik, és a szín is szép.

Erre ajánlom

Város/enyhe terep/laza túrázgatás

Ennyiért vettem
40000
Csatolt képek
Sprint Leopard  2010 mtb
Most ilyen
18 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Hi-Ten


anyag:

Acél


méretek:
  • 17"
  • 19"
  • 21"

 
színválaszték:
  • Fekete - fehér
  • Kék - fehér
  • Fehér
  • Piros - fehér

villa (merevvilla):

Acél


Meghajtás

fogaskoszorú:
Shimano Tourney,

6s


középrész:

Thun Jive


első váltó:

Velotec


hátsó váltó:
Shimano Tourney
 
fokozatok száma:

3×6


pedál:

Plasztik


Kerék

felni:

Szimplafalú

  • Alumínium

első agy:

Acél


hátsó agy:

Acél


külső gumi:

Kenda


Irányítás

kormány:

Acél


kormányszár:

Acél


kormánycsapágy:

Menetes 1"


Fék

 
féktest:

Prowheel "V"


fékkar:

Alu-plasztik


1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Sprint Leopard nyeregcső probléma. Kapható 25.4-es 400 hosszú cső?
5 válasz
utolsó: 2013. okt.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sprint Leopard termékkel kapcsolatban: