Ha a gyári állapotot nézzük, nem sok, az ára kedvező, és alapból minden minőségi (bár olcsó kategóriás) rajta, tehát nem egy kínai Tesco-bike, hanem egy nagyon alapszintű bicikli a Sprint Leopard, ami megy, működik, használható.
Én aztán elkezdtem tuningolni, ami alapvetően hülyeség, mert a váz nehéz acél, így nem a legideálisabb alap fejlesztéshez, de mire ez leesett már benne állt egy adag lóvé, úgyhogy maradt, és ment tovább.
Mai állapotában egy jó kis városi bicaj, sok kompromisszummal, de jól ki lehet vele jönni.
Külön királyság a gyári Kenda gumi, ami brutál jó darab, a kopást alig ismeri, és a centis növényi tüskéken kívül mindent kibír, betonon jól gördül, terepen fog.
Olcsó cuccok mindenhol (de azért minden márkás, létező hátterű holmi), az acélváz nehéz, a váltó lomhácska, viszont merev, mint állat. Egyszerű mint a szög, na.
Az első fél-egy év után több dolog cserére szorult, a középcsapágy megadta magát, és a hátsó kerékagy is megmakkant, plusz apróságok, váltómászkálás, kormánycsapágy berágódás.
Többéveskihagyás után kezdtem újra a biciklizést, és ezt vettem kezdőbicajnak, ennyit szántam az újbóli ismerkedésnek, aztán elkapott a gépszíj, és elkezdtem tolni rá a jobb cuccokat, mára már benne áll vagy 130 ropi, amiből valami jobb is kijött volna, de ez már szerelem, a vázon és az első keréken kívül minden lecserélődött.
Egyébként a gyári nyereg nagyon kényelmes, az eredeti műanyag pedálok pedig instant kukázandóak, egyebekben teljesen használható.
Kedvelhető, jó bringa a Sprint Leopard, városba, kis túrákra megteszi, kevés ráfordítással szépen építhető egy bizonyos, ésszerű szintig. Ami még előnye, hogy a festése nagyon minőségi, nem pattog, nem kopik, és a szín is szép.
Város/enyhe terep/laza túrázgatás