Trek Fuel EX 7 mtb

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2019
    (frissítve: 2019.01.)
  • Listaár: 899.000 Ft

Legközelebbi Trek bolt, ahol meg tudod vásárolni:
irányítószám
vagy

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

Braz avatar
14 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

-A kerékpáron semmi nem szorul cserére, a FOX teleszkópokat határozottan TILOS!! lecserélni, hiszen ez a kerékpár szíve és lelke.
-A kerékpár nagyon jól mászik, a ProPedal pedig csak segít ebben. Fordulékonysága is kiváló, lejtőn nagyon kezes a Trek Fuel EX 7.
-A kerékpár nagyon megbízható, jó minőségű, ezt tükrözi az élettartam garancia is.
 

Hátrány

-Szerintem ennek a kerékpárnak nincs hátránya.

Erre ajánlom

Bátran tudom ajánlani mindenkinek, de természetesen csak a TREK által meghatározott felhasználási célok határáig.

Csatolt képek
Trek Fuel EX 7  2008 mtb
Trek Fuel EX 7  2008 mtb
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (mtb):

Alpha Platinum alumínium, ABP, Boost148, Knock Block kormányfordulás gátló, Full Floater, EVO link, kúpos homlokcső, Mino Link, Control Freak bowden és kábel vezető rendszer, alsó cső védő, PF92, ISCG 05, G2 geometria, 130mm-es kerékmozgás


anyag:

Alpha Platinum Alumínium


 
színválaszték:

Ezüstszürke


villa (teló):

RockShox Reba RL, Solo Air, Motion Control RL csillapítás, lockout, kúpos villanyak, Boost110, G2 geometria 51mm offset, 130mm-es kerékmozgás


 
hátsó rugóstag:

Fox Performance Float EVOL, 3 állású DPS kapcsolóval, a Trek Suspension Lab-ban finomították, 210x52.5mm


Meghajtás

hajtókar:

SRAM NX Eagle DUB, 32T Direct Mount


lánc:

SRAM NX Eagle


fogaskoszorú:

SRAM XG-1230 Eagle, 11-50, 12 sebességes


hátsó váltó:

SRAM NX Eagle


 
fokozatok száma:

1x12


Kerék

külső gumi:

Bontrager XR4 Team Issue, Tubeless Ready, belülről erősített oldalfal, 120tpi, aramid szalag, 29x2.40"


 
komplett kerék:

Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, 54T Rapid Drive, Boost110 elöl, Boost148 hátul, tubeless felni szalaggal, szelepeket külön kell megvásárolni


Irányítás

váltókar:
Sram NX Grip Shift,

Eagle, 12 sebességes


kormányszár:

Bontrager Rhythm Comp, 31.8mm-es befogó, 0 fokos


nyereg:

Bontrager Arvada


nyeregcső:

Dropper post, Bontrager lever, 31.6mm, belső bowden vezetéssel


Fék

tárcsafék:

Shimano MT400 hidraulikus tárcsafék


fékkar:

Shimano MT400


Trek logó

Trek márka bemutatás

A Trek kerékpárokat gyártó cég 1976-ban kezdte meg működését és először acélvázas túra kerékpár vázakat gyártottak. A cég fejlesztéseinek fő iránya nem az olcsó tömegtermelés, hanem a minőségi kerékpárok gyártása volt, és erről az irányvonalról azóta sem tért le.

Az acél vázak után áttért az alumínium csöves gyártástechnológiára, amit 1985-től folyamatosan fejlesztenek.

Az első karbon csöves kerékpárt 1987-ben kezdte el árusítani, két évvel később már fém nélküli teljes karbon vázakat is gyártott! A karbon technológia fő fejlesztője azóta is.

1999-től 2005-ig Lance Armstrong zsinórban 7 Tour de France győzelmet szerzett, mindet Trek kerékpáron.

A cég 2002-től Bontrager márkanéven egyre több alkatrészt és kiegészítőt is forgalmaz, 2004-től a Gary Fisher országúti és monti kerékpárok, 2006-tól a MirraCo BMX kerékpárok gyártója és forgalmazója is.

Jelenleg Észak-Amerikában 50% fölötti piaci részesedéssel a legnagyobb gyártó és már az egész világon ismerik a Trek kerékpárokat.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Trek Fuel EX 7 termékkel kapcsolatban: