Elméletben az, hogy a kerékpárosok használják.
Egyébként egy jó ötlet...
Az, hogy csak elméletben létezik - a sárgacsíkkal összemázolt járda, csak csárga csíkkal összemázolt járda, nem pedig bringa út! Sok esetben aligha beszélhetünk minőségről.
Ha éppen találkozik vele az ember a gyakorlatban és használni is tudja akkor sokszor kellemetlen meglepetésekkel szolgálhat.
Rendszertelen konstrukciók. A városban foltokban fellelhető, de amúgy összefüggéstelen - mint tervezőik/megalkotóik gondolatmenete.
Többen rendeltetészserűtlenül használják (sajnos bringások is)
Ha a szükség úgy kívánja használom - sajnos az mtb nem alkalmas autóutakon való közlekedésre.
Sokan leírták: falkában mozgó kutyások (pórázmentes ebekkel) randomszerűen közlekedő vegyeskorosztály, szabadjára engedett csetlő-botló gyerkőcök, spontán szerveződő nyugdíjas klubbok, párhuzamosan közlekedő babakocsis vegyesválogatottak, kedvelt helye a bringaút, no meg persze remek parkolóhely is egyben...
Arrol azért kevesebben szóltak, hogy azért a bringások egy része is kitesz magáért, ami a "rendeltetésszerűtlen" használatot illeti.
Ahogya gépjárműveknél itt is van max. sebesség, és ugyanúgy tilos egy vagon mocskot az útra juttani (mondjuk 10kiló sarat a dh parti után).
De az alapvető baj az, hogy útépítés nincs, csak útfestés és ezek is sokszor észszerűtlen magában álló képződmények. Nincs átfogó úthálózat, csak szakaszok és azok minősége is sokszor elégtelen.
Az éppen meglévő és csodák csodájára nem járdából előléptetett (átkozmetikázott) jó minőségű bringaútat is karban kéne tartani. Mert nem elég megépíteni annak reményében, hogy ez az örökkévalóságnak szól.
Alapvető morális és mentalhigiéniai problémák vannak ebben az országban, ami ezúton (a bringaúton) is kiütközni látszik!
:(
Mondanám, hogy nyugodt tekerésre, de pont itt nem fog összejönni. Így jobb esetben kalandvágyó, ingergazadag közegre áhitozó kétkerekű harcos kentauroknak. A magyar mentalitást és underground morált élő példákon szemléltetni kívánóknak. Egy jó szópárbajra vágyóknak, vagy éppen leendő utcai harcosoknak.
De legfőbbkép parkolóőröknek, rendőröknek, FKFV alkalmazottaknak, és a városvezetésnek, hogy legalább a meglévő utakon rend legyen
