Bicikliút nem bringás termék

73 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.2]
  • Modellév: 2001

HASONLÓ nem bringás termék TERMÉKEK



1-15 (73 vélemény)
Rendezés

Marci_99 avatar
27 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Nem kell az  autók közt szlalomozni, hanem van egy többnyire jó felületű út,bár én viszonylag keveset megyek rajtuk.... De amikor  pl. Karcag-Berekfürdő (kb. 10 km) távon megyek, ötülök, hogy van kerékpárút, mivle az autóút viszonylag rossz minőségű...

Hátrány

Csak 30 km/h-val szabad menni....

4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

richard07 avatar
53 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Többségében elsőbség van rajta majdnem mindenhol

- Nem centizgetnek oldalról

- Amelyik normálisabb azon nincsen padka, kiálló csatornafedél stb

-Saját kényelmes tempóban lehet menni , nem kell alkalmazkodni a kocsik (városi) sebességéhez

Hátrány

- A sok gyökér ráparkol

- gyalagosok állandóan itt sétálgatnak, centizgetni kell őket

- nagyobb sebességet nem lehet/nem érdemes elérni rajta, mert nem adják meg az elsőbséget , ez egyrészt veszélyes , másrészt pedig mire eljut oda az ember , hogy lepakolja az utolsó fokozatba a váltót máris pakolhatja vissza , mert valami akadály miatt megkell állni vagy lasítani kell állandóan, tehát nem lehet egyenletes tempóban menni.

- A másik az , hogy szeretik szétdobálni az üvegszilánkokat, ha éppen jön szemben egy másik bringás , akkor nem tudod kikerülni a szilánkot mert általában elég keskenyek ezek az utak

Tapasztalat

Ha lenne ebben az országban közlekedési kúltura , akkor hiba mentesen működnének ezek az utak, bár azért jó , hogy néhol építettek mert ahol nagy forgalom van ott kényelmesebb, biztonságosabb bicikli úton tekerni.

Erre ajánlom

Mindenkinek aki nem akar centizgetésekek oldalról    és nem akar a zsúfolt forgalomban menni.

Ennyiért vettem
333333333333
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

HuNt3R95 avatar
61 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

nem az autósok között kel szambázni

elvileh kerékpáros közlekedésre szolgál

védve van az autósforgalomtól a kerékpáros?!

az ut minőségéből adódó akadályok remek terepet nyujtanak  a teleszkóp kipróbálásához :D

 

Hátrány

gyakorlatban mindenki használja gyalogosok kedvenc helye :S

több a gödör, kátyú mint az aút :SS

nagyon sok a gyalogos és ott van melette a járga de csak azért is a bringauton kell állni...

itt budafokon néhol csak ráaszfaltoztak a régi 43-as villaos sínmaradványaira

Tapasztalat

a multkor a jókai mór utcai mekinél lévő bicikliút mellet egy öregasszonkórus állt ,ebből egy nő a kerékpáruton  a biciklis rádudált erre még 3 öregasszony az utra lépett(a sutája) de olyan hirtelen hogy a kerékpáros közéjük hajtott és 3 at elütött a négyből. eredmény: egy öregasszony lábtörés kerékpéros bukotörés,szemüvegtörés,kisebb károk a bicóban továbbá még egy nő kisebb karcolásokat szerzett és még ők voltak felháborodva... A KERÉKPÁRÚT NEM JÁRDA KÉREM BETARTANI!

Erre ajánlom

kerékpáros közlekedésre ,bár sok helyen rossz állapoban van az ut .. :S

6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

XCode avatar
171 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 96%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Kerékpáros közlekedésre – függetlenül a nagyszámú kifogástól – alkalmas.
  • Néhány helyen kellemes környezetben karikázhat rajta a bringás.
  • Nem egyszer biztonságosabb kerékpárúton haladni, mint az úttesten, az autók között.
  • Az autósoknak nem kell kerülgetniük a lassan haladó bicikliseket, nem kell kockáztatniuk az ügyetlenkedők, részegek, kivilágítatlanul közlekedők stb. miatt.
Hátrány

Maga az út

  • Gyenge minőségű a burkolat: sokszor az erre a célra alkalmatlan járókőből van kirakva. Kirázza a bringásból a lelket, ráadásul még hepehupás is, mert nincs megfelelően alapozva. Az aszfalt burkolat sem lényegesen jobb: felületét többnyire gyűrődések, repedések, illesztési hézagok stb. teszik változatossá. Az egy-két telet megélt bringaút kiváló terep a morfológiai felszínformák kialakulásának és fejlődésének tanulmányozására. Az aprózódás, mállás, gyűrődés, suvadás, törés és vetődés különböző eseteit gyakorlati példákon figyelhetjük meg.
  • A keresztező utaknál, járdáknál legtöbbször nincs rendes akadálymentesítés, 2–5 cm magasságkülönbség általában mindenütt van, de nem ritka a 10–15 cm magas ugratóval kezdődő, illetve végződő bringaút sem.
  • Veszedelmes, be nem látható kereszteződéseken kell áthajtanunk nem egyszer.
  • A célhoz vezető út gyakorta egy részeg tekergéséhez hasonlít. A bringaút átvezet az utca egyik oldaláról a másikra, aztán vissza, és ez még néhányszor ismétlődik.
  • Nem minden út vezet Rómába. A legtöbb bringaút Semmiben ér véget.
  • Kerékpárút mellett a párhuzamos úttest tiltott gyümölcs!
  • Úgy tűnik, hogy több pénzt költenek új kerékpárutak építésére, mint régiek felújítására.
  • A királydinnye ökológiai igényeinek leginkább a kerékpárút szegélye felel meg mint tenyészőhely.

Különböző akadályok

  • Gyakorta foglalják el a bringautat összegereblyézett avarral vagy lenyírt fűvel töltött pocakos zsákok, összelapátolt hóból kialakított csinos kupacok, és kukatárolónak sem utolsó ez a hely. Alkalmanként dinnyeárusokkal, sőt kitelepült vendéglői teraszokkal is találkozni rajta, temetők közelében pedig néha virágok és koszorúk fogadnak minket, jelezvén, hogy egyszer minden út így ér véget.
  • Buszmegálló, metrómegálló, cukrászda, kisvendéglő, nagyáruház, iskola, üzemanyagtöltő állomás és a többi – lakott területen kerékpárút ezeket ki nem kerülné. Rendes körülmények között az ott ácsorgókon kell átverekednünk magunkat.
  • Kapualjakból előbukkanó gyalogosokra, autókra kell ügyelni. Várakozó autókat és egyéb akadályokat (fákat, nyíratlan bokrokat,elektromos elosztókat, hirdetőoszlopokat stb.) kell kerülgetni.
  • Komolyabb akadálynál, ahol munka lenne megoldani a bringaút tisztességes kialakítását, kitesznek egy „itt a vége” táblát. Boldoguljon a bicajos a továbbiakban, ahogy tud.

Gyalogosok és kerékpárosok

  • A KRESZ módosítása után, 2010. január 1-től „A gyalog-kerékpárúton a gyalogos a kerékpáros forgalmat nem akadályozhatja és nem veszélyeztetheti.” Ezt sajnos a gyalogosok többsége nem tudja, de ha tudná is, alighanem fütyülne rá. A kerékpárosnak pedig nincs joga, hogy számon kérje vagy kikényszerítse a neki járó előnyöket. Erőfölényét sem igen vetheti latba: a bringának mint járműnek nincs tekintélye a gyalogosok előtt, ezen kívül a bringás egy esetleges összetűzésben többet kockáztat, a gyalogosan közlekedőnek tehát nem sok félnivalója van.
  • Nincs az a széles bringaút, amit ne tudnának a gyalogosok teljes szélességében elfoglalni. Sőt egyetlen gyalogos is képes erre a teljesítményre. Ugyanis: kerékpárúton a gyalogos [1] köteles a gázmolekulákhoz hasonlóan mozogni, a rendelkezésre álló teret mindenkor maradéktalanul kitölteni; [2] másod- vagy többedmagával kizárólag rajvonalba felfejlődve közlekedhet; [3] horgászbotot, létrát, söprűt stb. csakis keresztben szállíthat; [4] kutyát pórázon csak akkor vezethet, ha a szíj keresztezi az utat; [5] tartozik figyelmen kívül hagyni a párhuzamosan futó járdát; [6] köteles a kerékpárost kiszámíthatatlan mozgásával megtéveszteni; [7] egyéb helyen bárhol!
  • A kerékpárosok között is akadnak kutyaütők. A tudomány legalább két csoportjukat és több változatukat különbözteti meg. [1] Legkevésbé a forgalommal, leginkább a szomszédasszonnyal, a bevásárlólistával, a menetrend szerinti vörösborral, Tulipános Fanfannal stb. elfoglalt egyedek. Ezek az úgynevezett gyalogbringások. Ha összetalálkoznak, gyakorta reakcióba lépnek egymással: mozgási energiájukat elveszítik, és rendezetlen gyalogos-kerékpár halmazokat alkotnak. [2] A semmiből felbukkanó, közel fénysebességgel cikázó kerékpárosok. Ezek a feltételezett kvantumbringások.

Kutyák és kisgyermekek

  • Valamirevaló kutya nyomban otthagyja korábbi érdeklődésének tárgyát, ha bringás közeleg. Vízjelekkel ellátott bokor nem lehet annyira érdekes, mint a kétkerekű jármű és utasa. Legtöbbjük a kerekekkel vagy a hajtóművel szeretne közelebbi ismeretséget kötni, rámenősebbek a kerékpáros nadrágjával és lábszárával. Fegyelmezett eb csupán lecövekel a bicajos elé, várván a dicsérő szót vagy a simogatást gazdája részéről, ami többnyire nem is marad el. A bringás eközben tartalmas szórakozást ajánl kutyának és gazdájának, többnyire nem élőszóban. Ráérősebb kerékpáros kihasználhatja az alkalmat: megismerkedhet a kutyával, esetleg a kutyatulajdonossal is, ha éppen nincs mellette a hozzá tartozó hölgy vagy úr.
  • Céltalanul ténfergő, csattogó lepkét taszigáló, háromkerekűt stb. lovagló kisgyermekek nyomban megcélozzák a bringást, ha az látótérbe kerül. A jelen lévő szülő rendszerint jelez a kerékpárosnak: „Nem tudsz vigyázni, kisfiam? Látod, hogy jön a bácsi!” Anyuka vagy Apuka ilyenkor a világért sem ragadná grabancon a kis krampuszt, hogy megfékezze. A bringás akkor szabadulhat legkönnyebben, ha alkalmazkodik a helyzethez, és hasonló módon jelez a szülőnek: „Ügyes vagy, kisfiam, úgy elálltad az utat, hogy nem tudok továbbmenni!”

És végül személyre szabott sirámom

  • Kerékpárútjaink többségén egy kocogó gyalogosénál nagyobb átlagsebességet nem lehet tekerni. A gyorsforgalmi bringautak nagyon hiányoznak!
Tapasztalat

Van egy olyan álmom, hogy Karakószörcsöktől Rásonysápberencsig bringaúton tekerek, mégpedig frissen és fürgén. Ha felébredek beérném a Pilisvörösvártól Óbudáig épített szakasszal. Lesz egyszer ilyen édes hazánkban? Tán csak akkor, ha a verebek kardot rántanak.

Erre ajánlom

Kényelmes tempóban közlekedő vagy rövidebb távolságra utazó kerékpárosoknak. Akinek éppen sürgős dolga van, vagy hosszabb utat akar megtenni jó iramban, annak sajnos más lehetőséget kell keresnie.

Ennyiért vettem
Az én pénzem is benne van.
25 olvasó 96%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Castor A. avatar
87 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Lehet(ne) rajta "nyugodtan" közlekedni. (nem feltétlenül a belvárosi bringás utakra gondolok)

Sok helyen élvezetes a nyomvonala.

Olyan helyeken is rátalálhatsz, ahol nem is gondolnád, hogy van.

Segítőkész bringásokkal találkozhatsz rajta.

Távol tartja a száguldó autósokat - tudom nem mindig.

és végül de nem utolsó sorban a sovány vigasz:

Ha elcsapnak rajta nagyobb az esélyed, hogy igazat adnak neked ;)

 

 

Hátrány

Gyakran sem az autósok, sem a gyalogosok nem veszik figyelembe, hogy az bringás!!! közlekedésre van - de ez igazából nem az út hibája.

A felülete nem mindig a legjobb, de xc géppel az úthibák csak érdekessé, nem kellemetlenné teszik ahasználatát.

Gyakori az értelmetlen csomópont képzés, felesleges kurflik beiktatása.

Pályáztatási eljárások fogyatékai - olyan település nyert bringautas pályázatot, amelynek szomszédságában sehol nincsen bringaút, így a falu egyik végéből a másikba átkerekezhetsz, de onnan tovább, illetve odáig ugyanez nem megoldott :/

Andrássy úti bringaút - na az horror. :S

Tapasztalat

Székesfehérvár Öreg-hegy - Dinnyés között van egy nagyon szép kis út és néhányszáz méter átkötéssel, már rá is lehet térni a velencei tóig tartó útra, ami szintén egész jó! :D Régi hetes mentén is van egy két "életmentő" bringaút, meg a tb-s képeket bújva is hallottam már jól tekerhető utakról.

Erre ajánlom

Biztonságosabb bringázásra, mint az úton. Semmi féleképpen száguldozásra, arra nem ez való!!!

Gyerekeknek, időseknek, bizonytalanoknak kötelező darab!!!

9 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mirage avatar
12 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Az nincs....

Bár mondjuk polgármesterbácsik a sikkasztásból vehetnek új kocsit a  lányuknak...:) (50millió/6-7km útXDXDXDXD)

Hátrány

Csak az van!

Eddig 2x ütöttek el, mind 2x bicóúton.......

Vicces a soroksár-pesterzsébet közötti szakasz..kb 3km közvilágítás nélkül...XD

Lágymányosi híd-kelenföldi pályaudvar minimum 4xgyorsabb az autók között mint a 120kereszteződéses bringaútnak nevezett nyugdíjassávon...:)

Erre ajánlom
nyugdíjasoknak zsemléért menni, plázapicsáknak csivavát sétáltatni, közmunkásoknak ősszel falevelet, télen havat ,,tárolni".........úgyis csak ezekre használják....:) 
Ennyiért vettem
ingyen, de minek???
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sallay Zoli avatar
85 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Néhány helyen nyugodt tempójú bicajozgatásra megfelel.
Hátrány
Általában csapnivaló útminőség, értelmetlen vonalvezetés, potenciális konfliktusforrás. Arra jó, hogy ne mehess az úttesten és hogy az autósoknak több hely jusson az úton. Akkor is elüthetnek, beszólhatnak Neked, ha teljesen szabályosan közlekedsz rajta.
Tapasztalat
Remélem, hogy minél kevesebb bringaút épül és minél több bringasáv létesül a közeljövőben!
Erre ajánlom
12 év alattiaknak és azoknak, akiknek nem számít, hogy gyorsan eljussanak egyik pontból a másikba. Jó idegzetűeknek össztelós bringával.
Ennyiért vettem
ingyen van
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

radi avatar
31 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Ha jól meg van csinálva és jó az út minősége gyorsan el lehet jutni bárhova

Ha sok lenne belőle Budapesten akkor jó lenne

 

Hátrány

Sok idős emberke banyatankkal(húzós kocsival) mennek és még ők ugatnak le hogy miért nem toljuk a bicót... Közbe kerépárút!

 Múltkor meg a rendőr állított meg miért a járdán megyek és nem az úton pedig az kerékpár út volt! (WTF?)

Sokan autóparkolónak használják a kerékpár utat, rámnyitják az ajtót stb..

Tele van néha kátyúkkal

 

 

 

Erre ajánlom
 
Ennyiért vettem
?
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zsoca avatar
25 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
külvárosban lakom a belvárostol kb 5 km-re bicikliuton max 12 perc és bent vagyok a városban
egyre többbet épitenek a környéken, a rendör se tud beszolni h mért a járdán megyek
Hátrány
az idös néniket akik egymás mellet menek és a tástáikkal elfoglalják az egész utat
de legjobban a robogosokat utálom akik a bicikli uton motoroznak( szerintem a motornak az unon a helye és nem a bicikliuton)
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

HillBen avatar
76 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
lehet rajta haladni ha (egyel lejjebb)
Hátrány

tele van gyalogosokkal az autósok nem figyelnek a biciklisekre

tiszta kátyú a virslisem felnijét nem kíméli

Tapasztalat
jó ha az autósok megadják az elsőbséget nincs kátyú és a gyalogosok is a járdán gyalogolnak
Erre ajánlom
biciklisenknek akik nem akarnak a forgalmas utakon közlekedni
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

st avatar
58 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nekünk bringásoknak csinálták (ez már jó jel), de 

Hátrány
sokaktól hallom, hogy parkolónak használják az autósok, a gyalogosokat nemérdekli, hogy az a miénk lenne, és a legrosszabb az, amikor 3-4 babkocsikt tolnak egymás mellet, hogy ki sem lehet kerülni, és ha jelzek nekik a tioga+cipő csengőmmel akkor meg én vagyok a hibás, hogy mért ott megyek. Pedig a bringaút a miénk lenne. 
Erre ajánlom
bringázni rajta
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

cozmo avatar
36 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, sima XC-sként
Előny
Nincs neki!
Hátrány

1.Gyalogosok leszarják hogy bringa út...

2.Hétvégi bringások összevissza kacsáznak

3.Barom bringások jönnek szembe este a sötétben LÁMPA NÉLKÜL!

Ha jól tudom 20km/h a max sebesség rajta, én mindíg e fölött közlekedem úgyhogy van de minek!

Erre ajánlom

Kutyáknak szarni, Öngyilkos bringásoknak.

Ha rohadtul le akarod valakin vezetni a feszültséget, jól leordítani a fejét. Biztos találsz egy mamát aki a bokorból eléd ugrik HOPP és már ordíthatod is :)

Ennyiért vettem
adófizetők pénzéből
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

abcd219 avatar
8 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1998, 1000-2000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
Nem kell kerülgetni az autósokat és nekik sem kell téged kikerülni ( jobbesetben :) ) . Milyen érdekes, hogy nincs kátyú, ha bicikliúton mész! A neve is mutatja bicikliút, mégis idegesítõ tud lenni, amikor egy 2-3km-es szakaszon, szembeszélben, amitõl nem hallasz sokat ( süvít a füledben), 3 cm-re tõled elhúz egy ro(ty/b)ogós 70-nel.
Hátrány
Akácost KÖTELEZÕEN csak bicikliút mellé lehet telepíteni!
Erre ajánlom
Bringásoknak, viszonylag biztonságos közlekedés lebonyolításához.
Ennyiért vettem
315000000
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mosfet avatar
153 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, sima XC-sként
Előny

Elméletben az, hogy a kerékpárosok használják.

Egyébként egy jó ötlet...

Hátrány

Az, hogy csak elméletben létezik - a sárgacsíkkal összemázolt járda, csak csárga csíkkal összemázolt járda, nem pedig bringa út! Sok esetben aligha beszélhetünk minőségről.

Ha éppen találkozik vele az ember a gyakorlatban és használni is tudja akkor sokszor kellemetlen meglepetésekkel szolgálhat.

Rendszertelen konstrukciók. A városban foltokban fellelhető, de amúgy összefüggéstelen - mint tervezőik/megalkotóik gondolatmenete.

Többen rendeltetészserűtlenül használják (sajnos bringások is)

Tapasztalat

Ha a szükség úgy kívánja használom - sajnos az mtb nem alkalmas autóutakon való közlekedésre.

Sokan leírták: falkában mozgó kutyások (pórázmentes ebekkel) randomszerűen közlekedő vegyeskorosztály, szabadjára engedett csetlő-botló gyerkőcök, spontán szerveződő nyugdíjas klubbok, párhuzamosan közlekedő babakocsis vegyesválogatottak, kedvelt helye a bringaút, no meg persze remek parkolóhely is egyben...

Arrol azért kevesebben szóltak, hogy azért a bringások egy része is kitesz magáért, ami a "rendeltetésszerűtlen" használatot illeti.

Ahogya gépjárműveknél itt is van max. sebesség, és ugyanúgy tilos egy vagon mocskot az útra juttani (mondjuk 10kiló sarat a dh parti után).

 

De az alapvető baj az, hogy útépítés nincs, csak útfestés és ezek is sokszor észszerűtlen magában álló képződmények. Nincs átfogó úthálózat, csak szakaszok és azok minősége is sokszor elégtelen.

Az éppen meglévő és csodák csodájára nem járdából előléptetett (átkozmetikázott) jó minőségű bringaútat is karban kéne tartani. Mert nem elég megépíteni annak reményében, hogy ez az örökkévalóságnak szól.

 

Alapvető morális és mentalhigiéniai problémák vannak ebben az országban, ami ezúton (a bringaúton) is kiütközni látszik!

 

:(

Erre ajánlom

Mondanám, hogy nyugodt tekerésre, de pont itt nem fog összejönni. Így jobb esetben kalandvágyó, ingergazadag közegre áhitozó kétkerekű harcos kentauroknak. A magyar mentalitást és underground morált élő példákon szemléltetni kívánóknak. Egy jó szópárbajra vágyóknak, vagy éppen leendő utcai harcosoknak.

De legfőbbkép parkolóőröknek, rendőröknek, FKFV alkalmazottaknak, és a városvezetésnek, hogy legalább a meglévő utakon rend legyen

Ennyiért vettem
nem az enyém
14 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

stefan20 avatar
14 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, túrázgató/városi harcosként
Előny
hát nem sok van, pláne ha már pár éve áll
Hátrány
minősége, gyalogosok, padka, mindig a bicajúton akarnak elütni a figyelmetlen aútósok, bezzeg ha az úton mész, nincs semmi....
Erre ajánlom
gyalogosoknak közlekedni, talán arra még jó
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (73 vélemény)
Rendezés