több mint egy éve
Teljesítmény:
Ár/teljesítmény:
Modellév: nincs megadva,
csak kipróbáltam, sima XC-sként
Előny
van ha van foleg ahol nem kell, egyet sem fizetsz, egyet sem kapsz, az autosoknak meg van szabva a minimalis oldaltavolsag, az elorejutas rajta gyakran jellemfejleszto es adott esetben jelentos kepessegnovekedest eredmenyez a vezetestechnikankban, ha hibazol nem megy at a fejeden a kamion, te at tudsz menni mas fejen
Hátrány
nincs (nem a hatrany), kiveve ha megis, foleg ha nem arra mesz, megfolegebb ha senki sem megy arra, kivetel: ha mindenki arra megy (nemcsak bicajjal - a korrektor), akkor viszont meg keskeny, ha nem keskeny akkor meg biomechanikus lassitokkal van tele (ertsd: fak, gyokerek, suket gyalogosok lancban, mas gyokerek, meg tobb gyoker), termeszetes kornyezetben lassan szaporodik, mesterseges szaporitasi modja nem kozismert, konnyu felismerni: mindenki lassabb nalad
Tapasztalat
Keveset bicajoztam Budapesten de a rakparton mindig osszefutottam valakivel. Az emberek nem ertik: hagyjanak helyet a bicajosnak a bicajuton! Nincs az a szeles bicajut amit ne tudnanak a gyalogosok teljes szelessegeben elfoglalni minden tovabbi figyelmet mellozve. Arra sem gondolnak hogy ilyen szelsoseges idokben az ember minden szalmaszalba belekapaszkodik: ha veletlen annyi helyet hagynak ami kormanyvegtol-kormanyvegig eleg ott mar akar 50-el at fogok szaguldani, aztan meg csak neznek. Csak az a baj hogy mozognak jobbra-balra es nehez elore latni hol lesz res koztuk. Altalaban sikerul. Kulonben a pestiek jok, nem sokat ugralnak nem ugy mint a videkiek. A teljes Gyortol Mosonmagyarovarig tarto bicigliut futurisztikus illuzioja legyen veletek. (ertekeles: szar de (nem) mukodik, szinte ingyen van (nincs) )
Erre ajánlom
hasznalatra, ha talalsz egyet, becsuld meg, gyonyorkodj szepsegeben, esetleg fotozd le es kuldd el a kovetkezo e-mail cimre: 123@4.5
Szerinted hasznos?

