Bontrager SSR nyereg

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2016
    (frissítve: 2016.05.)
  • Listaár: 4.200 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK




sandorp9 avatar
126 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Kemény,
-masszív,
-jók a varrások,
-kényelmes,
-jól bírja az esés(eke)t,
-nem szívja a vizet,
-olcsó

Hátrány

...masszivitása miatt nehéz szerintem.

Szerk.: hát a helyzet az, hogy idén váltani kellett...; sajnos valamiért mindig zsibbadtam, akárhogy állítottam be, 25-30km-ek alatt még úgy ahogy, de már utána egyszerűen rossz volt rajta ülni/tekerni.

Szerk. 09.10. Lassan itt az év vége, sikerült megtalálnom a nekem megfelelő beállítást!!! VÉGRE!!! Mondjuk ehhez (ezek szerint) kellett egy új nyeregcső (Ness /karbon), így megy 85km 1megállással és vegyes tempóval.
 

Tapasztalat

A Trek bringán volt, kapásból ki akartam cserélni a Selle MonteGrappa Argo-ra, de az Eladó Haverom mondta, hogy próbálgassam, mert jó nyereg. Első úton (51Km) keménynek tűnt, főleg az elején, de nem volt az, hogy gyorsan le kell ugranom a bringáról. A második út (70Km) alkalmával gát tetején tekertem (pattogtam/rázkódtam), nem volt gond vele. Több nyeregnél olvastam (sokan írták), hogy a keményebb nyereg jobb, talán tényleg így van... A lényeg, hogy tényleg nem rossz, ezt is vízszintesre kell állítani, és akkor a zacsi sem zsibbad el (a közepe és az eleja puhább), ugyan nincs benne/rajta NON PRESSURE ZONA, de hasonló a kiképzése, mintha lenne. De majd egy hosszabb túra után nyilatkozok még...; Meg volt a hosszab túra (2013.10.05.), 105 Km-t tekertünk ezeken a príma magyar utakon. Gyula-Sarkad-S.keresztúr-Nagygyanté-Mezőgyán-Geszt-Okány- S.keresztúr-Gyula körön mentünk, Mezőgyán után volt olyan útrész, ahol az autók is max.10km/h-val tudtak menni, illetve kerülgetni kellett az óriáskátyúkat. A lényeg, hogy a megtett km., és az utak minősége ellenére nem fájdult meg az alsó fertájam se, és nem zsibbadt "stanyiszli" se! Ráadásul másnap 55km-t, harmadnap 65km-t tekertünk, és egyszer sem volt az az érzés, hogy inkább állva tekerek :D
De ehhez hozzátenném, hogy mindenkinek más a testalkata/ülepmérete, igénye...

Szerk.: rövid távon, vagy/illetve városban jó lehet, de hosszabb utakon/túrákon nem a legjobb. Nem tudom, hogy tavaly miért volt jó, idén meg már miért nem, de egyszerűen NEM... A lóti-futimon tökéletes (legalább is jobb, mint a SR Alpha!) munkába/városban közlekedni, de ennyi...

Szerk. 09.10.: Végre megvan a helyes beállítás, és így már jó a nyereg, rövidebb és hosszabb utakon egyaránt (mondjuk az igazi egy Balaton kör lenne...). Nem zsibbadok, nem nyom, illetve inkább én fáradok. Kényelmes tempóban hosszabb utakon is nagyon kényelmes, erősebb tempóban meg... nekem kell erősödnöm :D

 

Erre ajánlom

Hát én nyerget nem igazán szoktam, mert az mindenkinek más (testalkat, igények).

Ennyiért vettem
a bicajon volt
Csatolt képek
Bontrager SSR  2013 nyereg
Bontrager SSR  2013 nyereg
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Méretek

 
szélesség (mm):

155


 
hossz (mm):

275


tömeg:

360


 
színválaszték:
  • Fekete - fehér
  • Fekete

 
pálca anyaga:

Üreges Cr-Mo


 
nem:

férfi


Bontrager logó

Bontrager márka bemutatás

A ’80-as években, kaliforniai garázsában dolgozva Keith Bontrager a legspécibb kézzel készült kerékpár vázak és alkatrészek gyártásával építgette a hírnevét. A jelszava egyszerű volt: első az erő, a tömeg másodlagos.

A Bontrager története tele van legendákkal. Keith egy mérnök, formatervező, fizikus, szerelő, bringás, és született csináld magad figura, aki már a ’70-es évek végi mtb láz kezdetén beleásta magát a váztervezés tudományos megközelítésébe, az anyagszerkezetek megértésébe, és a gyártásba. A ’80-as években törött vázakat kukázott, és próbálta megfejteni, mi lett a végük, keresve, hogy mit kellett volna tenni, hogy túléljék a strapát. Ekkor született meg híres mondása: „Erős. Könnyű. Olcsó. Válassz kettőt.”

Próbálta a lehető legerősebb és legkönnyebb alkatrészeket megalkotni. Soha nem feladva, mindig kétségbe vonva az „általános bölcsességeket”, mindig a tudomány felöl közelítve, az első az erő, második a tömeg elvet hűen követve Keith Bontrager megalkotta elismert komponenseit, amelyek gyakran nem voltak túl olcsóak. A vásárlókat pedig meggyőzte ez a kompromisszummentes, az érték többet jelent, mint maga az ár üzletpolitika.

Sok idő eltelt azóta, hogy Bontrager törött vázak felett görnyedt a garázsában. Ma a márkának több alkatrésze van, mint valaha, Keith pedig kukázás helyett a élő teszteléssel tölti az idejét, és 24 órás tartóssági tesztekkel járja a világot. Ami nem változott: a „B” logó még mindig azt képviseli, amit Bontrager a kezdetek kezdetén elképzelt: tömegtől vagy ártól függetlenül, erős és kifinomult, értelmetlen sallangoktól mentes alkatrészeket gyártani.